Gallup: Missä kunnossa ja värissä on av-mamman kynnet tänään?
Ap:lla on pitkät omat kynnet, joissa punainen geelilakkaus.
Kommentit (35)
Ihan naturel, lyhyet. Piti laittaa tänä iltana perusperjantainen ranskalainen manikyyri, mutten jaksa, joten laitan huomenna.
Pinkkiä ja violettia. Ja bling blingiä. Pituus sopiva.. Pitkä, mutta ei liikaa. Alkuviikollaolin kynsihuollossa. Geelaus oman kynnen päällä.
eiks ne blingblingit haittaa käytännön hommissa?
Kyselee ap
Omat pitkät kynnet, joissa "marjanne" lakkaus. Eli valkosia ja punasia ohuita vinoja raitoja, jotka itse eilen askartelin =)
Kohta laitan kimalletta ja kovetelakkaa. Mulla on ensimmäistä kertaa 15 vuoteen pitkät kynnet! Lapset ei ole enää pyllynpesuiässä ja vihdoinkin sain lopetettua kynsien syömisen...
Normaalit ja luonnollisen väriset, 2 kynttä purtu ja loput niin, ettei ihan vielä näy toiselta puolelta.
Pitkät ja harmaat, koska aloitin lakkaamaan mustaksi, mutten saanut aikaiseksi sitä toista kerrosta.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 21:27"]
Kohta laitan kimalletta ja kovetelakkaa. Mulla on ensimmäistä kertaa 15 vuoteen pitkät kynnet! Lapset ei ole enää pyllynpesuiässä ja vihdoinkin sain lopetettua kynsien syömisen...
[/quote]
Haha :D hienoja ajatuksia herättää tämä lause "Lapset ei ole enää PYLYNPESUIÄSSÄ.... vihdoin sain lopetettua KYNSIEN SYÖMISEN"
[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 21:25"]
eiks ne blingblingit haittaa käytännön hommissa?
Kyselee ap
[/quote]
Ei haittaa. Mua haittasi joskus kokeiltu kynsikoru. Eli kun oli reikä tehty kynnen kärkeen ja siihen rengaskoru. Se ei ollut mun juttu.
t. bling blin kynnellinen
[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 21:36"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 21:27"]
[/quote]
Haha :D hienoja ajatuksia herättää tämä lause "Lapset ei ole enää PYLYNPESUIÄSSÄ.... vihdoin sain lopetettua KYNSIEN SYÖMISEN"
[/quote]
:D Kuullostaa tosiaan epäilyttävältä!
7 vai mikä se numero nyt oli. Siis se joka söi "paskasia" kynsiä. :D
Pitkät kynnet, hopeisen violettia (jännä sävy) halpislakkaa, ei nimittäin oo kuin 2pv kun laitoin ja nyt jo vähän huono kunto lakassa.. Ehkä jätän kuitenkin huomiseen tai jopa ylihuomiseen asian korjaamisen kun ei nyt mitään pikkulapsiarkea kummempaa ole.. Alkuviikosta pitää sit taas olla siistit kynnet!
Omat kynnet, harmaa lakka ja glitteritipit. Ihan kiva perussetti
Omat kynnet, "puolipitkät" ja tasakärkeen viilattu. Värinä OPI Here today, Aragon tomorrow eli myrkynvihreä. Kiva lakka näin kolmisen milliä pitkiin valkoisiin, yhtään pidemmissä tuolla tulee kotkankynsiefekti.
Kuoppaiset ja purrut kynnet, yksi kynsi repeytynyt, ihottumaisissa, rutikuivissa ja vertavuotavissa käsissä. Niin kuivissa ettei meinaa sormet taipua. Vauvan takia jatkuvaa käsien pesua, mikä kirvelee hirveästi. Imetyksen takia en uskalla laittaa ihottumavoidetta (on sitäpaitsi vanhentunutkin) eikä sitä tai perusvoidetta voisi päivällä laittaakaan, kun joutuu ne pesemään pois samantien.
Lyhyet, hyväkuntoiset luomukynnet, lakkaamattomat. Aamulla leikkasin parin millin kasvun pois. Hmm... kohta tulossa 5 päivän vapaat, pitäisiköhän repäistä ja laittaa kynsilakat - ihan tylsästi "pelkkä" musta lakkaus vaikka :)
T: hoitaja
Mulla oli vielä pari viikkoa sitten pitkät kynnet, jopa jo liian pitkät. Lakkasin pitkästä aikaa kun oli menoa, parin päivän päästä otin lakat pois, ja sitten leikkasin kynnet lyhyemmiksi. Viime viikolla lakkasin taas, ja poistin muutaman päivän päästä, nyt kynnet on katkeilleet, kolme-neljä kynttä on aika pilalla, kaks kynttä nyt ihan lyhyenä, muutama pidempi, ja tiistaina taas menoa johon olisin halunnut nätit pinkit kynnet, en tiedä viitsinkö näitä nyt edes lakata.
Nuorempana laitoin aina vähintään kovetuslakkaa kun kynnet tahtoi aina liuskottua. Kun sitten lakkasin lakkaamasta kokonaan, kynnet ei ole liuskottuneet sen koommin, ja näköjään se nytkin teki huonoa kun lakkasi.
Kaikista parhaiten kynnet pysyy hyvänä kun ei laita mitään lakkaa, rasvata toki voisi enemmän.
Kasvatusvaiheessa eli 2-5mm valkoista näkyvissä. Siitä ne pikku hiljaa kasvaa johonkin 1-1,5cm pituuteen, kunnes yksi napsahtaa poikki ja leikkaan kaikki muutkin lyhyiksi. Ja alan kasvattaa taas uudestaan. 7/10 on tällä hetkellä pinkkiä helmiäislakkaa, 3/10 au naturel sillä revin lakat päivällä irti.
Syödyt ja lyhyet eli huonot. Kynsinauhat aika kuivuneet, pitäisi kait rasvata.
Jostakin syystä en ole koskaan jaksanut nähdä vaivaa kynsieni vuoksi. Mutta hiukseni sitten taas....se on ihan toinen tarina :D
Naturel täällä. Mulla on vahvat ja hyvät kynnet. Pituus sellanen puoli senttiä yli sormenpään. Malli ranskalainen. Käyn manikyyrissä parin kuukauden välein. Hoidan rasvaamalla ja lakka yleensä nude.
Lyhyetköt kuten aina, värinä Essien Ballet Slipper.