Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulin juuri töistä

Vierailija
27.09.2013 |

Sovitaanko niin, että sinä köyhä lisääntymisautomaattimonisynnyttäjä heivaisit seuraavat siemensatsit muualle kuin sinne. Olen väsynyt ylipitkiin työpäiviin ja kohtuuttomaan verotukseen sen vuoksi, että elätän sinua ja tekeleitäsi.

Kiitos!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos, kun he luulevat, että maailam pelastuu heidän valopäittensä ansiosta. Mutta totuus on se, että köyhyys ja tyhmyys ovat periytyviä ominaisuuksia.

Vierailija
2/13 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos katsot peiliin ja mietit että mitä itse voisit tehdä elämällesi sen sijaan että syyttelet. Sinä kuitenkin kai joskus olet nostanut opintotukea, käytät julkista terveydenhuoltoa, olet kai nostanut josus jotain päivärahaa kelasta tai kenties olet joskus saanut työttömyyskorvauksia...minä olen kolme lasta synnyttänyt ja koko ajan maksellut veroja. Mun ei tarvi olla katkera :D

t. 3 lapsen äitee ja veronmaksaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tulee totuuden ääneen sanomisesta satikutia ja ahkeraa alaspeukutusta, tuntien näiden mammojen järjenjuoksun..

Peukku ylös rohkeasta avauksesta!

Vierailija
4/13 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset kuitenkin tekevät niitä tulevia veronmaksajia jotka maksavat sunkin eläkeläismatkasi sinne Las Palmasiin että voit siellä istua suomalaisessa lihapullabaarissa...

Vierailija
5/13 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sinua nyt sääliä? Minäkin tulin töistä, aivan varmasti tein raskaampaa työtä kuin sinä, mutta kiitos verorahoistasi, minun ei tarvitse hoitaa kuolevia ihmisiä ilmaiseksi, vaan saan pienen nimellisen korvauksen.

Vierailija
6/13 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen työni työnajalla. Jos pitäisi tehdä enemmän, vaihtaisin paikkaa. Yksityissektorilla teen töitä ja asiakkaat pääasiassa yksityisiä. 

Vierailija
7/13 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy olla tosi huonotuloinen jos täytyy ylitöitä tehdä tullakses toimeen.Ei taida häävisti eläkettä kertyä? No mun lapset sunkin eläkkees tulee maksamaan...

terkuin hyväpalkkainen isoja veroja maksava 4 lapsen äiti

Vierailija
8/13 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet alle 40-vuotias, olet edelleen velkaa yhteiskunnalle koulutuksestasi.

Vierailija
9/13 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on 2 lasta jotka laitat kunnalliseen päivähoitoon kun menet töihin, menee maksaa valtio todellisuudessa enemmän pelkästään näistä hoitopaikoista kun siitä, että hoitaisit lapsesi kotona. 

Vierailija
10/13 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa :)

Kylläpä minä pikkaisen veikkaan, ettei meillä verotus ole korkea tuon takia! Menoeriä on jo sen verran paljon, ettei ainoastaan työttömät niitä rahoja vie :)

Vierailija
11/13 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap on lapseton niin sovitaanko niin, että pärjää sitten vanhana ja raihnaisena ihan yksin ilman yhteiskunnan apuja, kun ei ole niitä omia lapsia hoitamassa ja huolehtimassa. Se vasta kalliiksi tulee, kun vanhuksia hoidetaan yhteiskunnan varoilla 24/7. Kokemukseni mukaan omat lapset hoitavat iäkkäät monilapsiset äitinsä oikein hyvin.

Vierailija
12/13 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules, Ap. Minä olin vielä keväällä samanlaisessa työkuormituksessa. Surkuttelin työtaakkaani, pitkiä päiviä, jolloin en ehtinyt nähdä perhettäni ja sitä, kuinka muut pääsevät helpolla. Sitten päätin ottaa vastuun elämästäni. Olen ilmoittanut esimiehelleni, että ylitöitä teen vain satunnaisesti. Muodon vuoksi en jää töihin hengaamaan, ja jos työnantaja vaatii ylitöitä, niin siitä tulee ilmoittaa etukäteen. Ja kas! Tämä aiheutti sen, että myös esimies ja kollegani tajusivat raatamisen mielettömyyden. Joku vielä nosti kissan pöydälle ja vaati kunnon ylityökorvaukset. Nykyisin suurin osa tiimistämme noudattaa ihan normaaleja työaikoja. Teemme sen, mitä työajalla saadaan aikaan.

Ja ei, en ole suojatyöpaikassa vaan asiantuntjatehtävässä pörssiyhtiössä. Minäkin maksan veroja korkealla prosentilla, jotta hyvinvointiyhteiskunta voisi olla mahdollinen. Mutta luulenko, että sosiaalipummit ovat syyllisiä pitkiin päiviini? No en.

Vierailija
13/13 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tulin juuri töistä ja huomenna menen taas 11 tunniksi, enkä siltikään ole katkera. Mun vuoro on sitten muutaman vuoden päästä jäädä kotiin ja sillon muut maksaa veroja. =)