Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomat, mitä teette perjantai- ja lauantai-iltaisin?

Vierailija
27.09.2013 |

Oletteko baarissa vonkaamassa miestä vai täytättekö ristisanaa kissanne kanssa. ;) Ei vaineskaan, ihan uteliaisuudesta kyselen. Ei itse meinaa enää muistaa, kun elämäntilanne on nykyään niin erilainen.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä, toisinaan reissussa kavereilla tai kotona kattomassa telkkua tai leffoja ja selaamassa internetiä. Baareissa ei juuri tule käytyä.

Vierailija
22/38 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oon lapsenvahtina, joten kattelen telkkaria kun kaverin muksut nukkuu. Mutta tavallisesti olisin tässä vaiheessa varmaan aloittelemassa jonkun ystävän luona tai kaverit meillä. Parin tunnin päästä lähettäis baariin. Jos vielä jaksaa, niin la iltana sama, riippuu vähän oloista :D yleensä jos en lähe ulos enää la iltana, käyn jollain sukulaisilla/kavereilla/leffassa/kävelen metsälenkkejä koiran kanssa/saunon jne. Onneksi ei tartte tänään lähteä mihinkään, on vieläkin darra keskiviikon ryyppäjäisistä :D 

Että tämmöstä perus 22-vuotiaan yliopisto-opiskelijan elämää on mun viikonloput! :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oon lapsenvahtina, joten kattelen telkkaria kun kaverin muksut nukkuu. Mutta tavallisesti olisin tässä vaiheessa varmaan aloittelemassa jonkun ystävän luona tai kaverit meillä. Parin tunnin päästä lähettäis baariin. Jos vielä jaksaa, niin la iltana sama, riippuu vähän oloista :D yleensä jos en lähe ulos enää la iltana, käyn jollain sukulaisilla/kavereilla/leffassa/kävelen metsälenkkejä koiran kanssa/saunon jne. Onneksi ei tartte tänään lähteä mihinkään, on vieläkin darra keskiviikon ryyppäjäisistä :D 

Että tämmöstä perus 22-vuotiaan yliopisto-opiskelijan elämää on mun viikonloput! :P

Vierailija
24/38 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuen vähän. Jos on ns. vapaa viikonloppu, niin se menee yleensä kotisohvalla leffaa katsellen tai netissä surffaillen. Joskus kädessä on punaviiniä, joskus teetä. Joskus saataan opiskellakin. Jos olemme käymässä vanhempien luona, niin iltoihin kuuluu pari lasia viiniä tai olutta ja sauna. Kolmas vaihtoehto on, että perjantai ollaan vaan ja lauantaina mennään ystäväporukalla syömään kolmen ruokalajin illallinen. Aika rauhallista menoa siis. 

Vierailija
25/38 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme pikkualkoholisteja koko sakki, ei ihme että suomineidot senkun paisuu ja ovat nii saatanan sairaita.

Vierailija
26/38 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surffailen netissä, luen kirjaa, syön herkkuja.

Vierailija
27/38 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuikut palamaan ja hyvää ruokaa, ja tietty pari hyvää ystävää kylään

Vierailija
28/38 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin juuri ystävän bileistä, olin siellä kahvilinjalla. Äsken sain yhden käsityön valmiiksi, seuraavaksi aletaan miehen ja ystäväpariskunnan kanssa pelata erästä peliä online, molemmat pariskunnat siis kodeistaan. Samalla nautiskellaan herkkuja, yöllä sitten vielä jokin kiva leffa!

Vierailija
29/38 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olen vain istunut sohvalla, ollut netissä ja katsonut telkkaria. On ollut rankka viikko. Huomenna lauantaina käyn ensin hammaslääkärissä, sitten menen illaksi töihin. Illalla kotona teen taas "en mitään", koska pian menen nukkumaan, jotta jaksan mennä aamuseitsemäksi töihin.

Railakasta siis on tää elo.

Vierailija
30/38 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 21:56"]

seuraavaksi aletaan miehen ja ystäväpariskunnan kanssa pelata erästä peliä online, molemmat pariskunnat siis kodeistaan

[/quote]

Mikä peli? Etsin aina uusia hyviä pariskuntapelejä.

Vierailija
31/38 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 21:42"]

Ihme pikkualkoholisteja koko sakki, ei ihme että suomineidot senkun paisuu ja ovat nii saatanan sairaita.

[/quote]

Sanoo katkera ja yksinäinen yh-äiti vai? Mä olen kuule ainakin oikeen onnellinen ja terve! :D

Vierailija
32/38 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään kaikenlaista. Katsotaan elokuvia, minä käyn salilla kerran pari. Käyn hakemassa polttoainetta rajalta. Käydään sukulaisilla/kavereilla. Pötkötellään.

Tämä ei periaatteessa kai koskisi minua kun on lapsi, mutta lapsi on isällään viikonloput.

Vierailija
33/38 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä. Molempina iltoina, jokaisena viikonloppuna. Joskus jaksan lähteä kaljalle kymmenen jälkeen, mutta yleensä raahaudun kotiin, herkuttelen ja olen koneella, tai viihdyn miehen kanssa. 

Vierailija
34/38 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä joka toinen viikonloppu jotta av-mammat pääsee vähän tuulettumaan tai koko perheen kesken viettämään vapaa-aikaa ja matkailemaan. Ja ne vapaa viikonloput vietetään kesällä miehen kanssa erään harrastuksen parissa ympäri suomen ja talvella joko kotosalla, keikoilla, leffassa tai kavereilla... Ps. Kissaakin ruokitaan, ihan päivittäin ;)

Vierailija
35/38 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 21:42"]

[/quote]

hehe.. ketuttaako?

kateuden kasvi se siellä laulaaa

Vierailija
36/38 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hassuja aletuksia aloitusviestissä.

Mitä milloinkin perjantai- ja lauantai-iltaisin nyt tavataan tehdä. Usein olen silloin töissä, mutta jos on vapaata, katsomme silloin miehen kanssa vaikka leffaa ja teemme pitsaa. Usein myös viikon pitkä lenkkini (n. 20 km) ajoittuu sinne. Ani harvoin kumpikaan meistä käy baarissa.

Vierailija
37/38 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 21:01"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 20:58"]

Riippuu olenko itse töissä perjantaina tai lauantaina. Jos olen kotona niin useimmiten saunotaan, katsotaan telkkaria ja syödään. Joskus mennään syömään tai leffaan.

[/quote]

Eli kumppanin kanssa? Onko tapana käydä ns. bilettämässä kahdestaan tai kaveriporukalla? -ap

[/quote]

Viittaatko kumppanilla samaa sukupuolta olevaan? Joka tapauksessa ihan mieheni kanssa vietän aikaa ja olen itse nainen :)

Vierailija
38/38 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipaikkakunnalla on melkein joka perjantai klassinen konsertti. Omistan kausikortin sinne. Lauantaipäivisin teen kotihommia ja pyörin netissä, kuten nytkin. Lauantai-illat menevät ystävien kanssa, teatterissa, ravintolassa, baarissa tai kumppanin kanssa kotisohvalla elokuvia katsellessa. Sunnuntai menee kirjojen, ruuanlaiton ja itsensä sivistämisen kanssa. Tällä hetkellä projektina venäjän kieli, kun työprojektin takia joudun siellä työskentelemään lähitulevaisuudessa jonkin aikaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän