Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska täällä tiedetään lähes kaikki: OOPPERAJUHLAKUOROSTA! :)

Vierailija
27.09.2013 |

Heippa! Intohimoinen laulunharrastaja täällä kyselee, onko jonkun silmään sattunut oopperajuhlakuoron pääsykokeen ilmoitus? Olen yrittänyt sitä kärkkyä, mutta en ole netistä tai Hesarista huomannut. Olis niin kiva kokeilla! Kiitos avusta jo etukäteen, jos jollain on tietoa! :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haku on ollut ja mennyt, sori.

Kaverini valittiin, mutta onkin jo tehnyt soolouraa vuosikaudet.

Vierailija
2/7 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ei sinne ihan peruskuorolaulajat pääse. Minulla myös läheinen kaveri, joka on valmistunut Sibelius-Akatemiasta pääaineenaan laulu. Sen jälkeen tehnyt erittäin merkittäviä rooleja oopperan puolella ja nyt laulaa kuorossa ja opettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Pauliina :) Olisit kyllä hyvä lisä kuoroon, mutta taisi mennä jo.

Vierailija
4/7 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin vähän ajattelin, että taisi mennä, ihmettelin vain, kun en huomannut ilmoitusta missään vaiheessa :) no, ehkä joskus toisena vuonna sitten! Ja juu, tiedän, ettei sinne ihan kuka vaan pääse. Olen ammatiltani peruskoulun musaope. Opiskelin klasarilaulua sivuaineena Akatemialla, että kyllä mulla tekniikka on suht kunnossa, vaikken mikään ammattilaulaja ole. Erityisesti sopraanoilla on tosi kova kilpailu, mutta muihin stemmoihin päsee vähän amatöörimmätkin :) Enkä valitettavasti oo Pauliina, mutta ehkäpä hänkin hän lukee! :D

Vierailija
5/7 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan oppilaitoksista ottavat varmaan aika paljon... Käsittääkseni ainakin Metropolian klasaripuolen laulajaopiskelijoita on siellä monta, loput varmaan Sibiksestä.

Vierailija
6/7 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa seurata oopperajuhlien Facebookia. Siellä olivat ilmoittaneet koelauluista joskus elokuun alussa.

Vierailija
7/7 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä munkin pitäis sitten sinne faboon rekisteröityä, hetken olin jo joskus muutama vuos sitte, näkis tämmöswtkin jutut! :D ap  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä