Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi miesystävä avautui suhteestaan lastensa äitiin, mielipiteitä?

Vierailija
27.09.2013 |

Hän oli viime viikonloppuna hieman hiprakassa ja sanoi ettei halua lastensa äitistä mitään pahaa sanoa, mutta parempi olisi jos he eivät olisi koskaan tavanneetkaan. Ainoa mistä hän on lasten äitille kiitollinen on lapset, joista hän ei olisi halunnut ensimmäistäkään.

Olen nyt tässä viikon ajan makustellut näitä sanoja, enkä vieläkään tiedä miten suhtautuisin. Onko lapset siis tehty vastoin miehen tahtoa, toisaalta lapsia on useampi niin itse ajattelisin sen olevan kuitenkin osittain miehenkin vastuulla.

Äh, en tiedä. Mielipiteitä tosiaan kaipaisin..

Kommentit (26)

21/26 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranlettas! Itse kuulit mitä mies sanoi. Ilmeisesti hän tarkoitti mitä sanoi. Ok, pieni huppeli sinne tänne. Täytyykö kaikki ylianalysoida? Aivan sairaita akkojen juttuja. Mies selkeästi sanoi, että tykkää sinusta enemmän kuin eksästä, siinä kaikki ei mitään muuta.

Vierailija
22/26 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteeni koskee tapaasi kirjoittaa: jo aikaisemmin olen kertonut, että sana äiti taipuu äiti - äidin - äidille eikä äiti - äitin - äitille.

Tapasi kirjoittaa kertoo niin syvälle iskostuneesta valkoisen roskaväen kulttuurista, että en edes halua ajatella, millainen on miehesi  - hiprakassa tai ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä munkin mies on sanonut, että inhottaa koko eksä ja se, että meni lisääntymään hänen kanssaan. Lapset on kivoja toki, mutta harmittaa, että lapsilla on niin huono äiti. Heillä oli esikoisen tullessa lyhyehkö seurustelusuhde, josta mies oli lähdössä, koska oli huomannut tietyt piirteet naisessa. No, sitten tuli vauva ja sitä mukauduttiin perhe-elämään. Toinen lapsi naisen halusta vain vuoden ikäerolla. Mies sanoi, että koko sen ajan mietti vaan, että lähtee heti, kun lapset on isompia.  Niin lähtikin. Enkä ihmettele, kun olen eksää seurannut. Se ei ole normaali ihminen. Miehen jälkeen ehti tehdä uudelle miehelle parissa kuukaudessa lapsen alulle ja se uusi mies jätti naisen ihan samasta syystä kuin munkin mies.

Vierailija
24/26 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että miehesi katuu sitä, että lisääntyi juuri tämän naisen kanssa, mutta ei lapsiaan, koska rakastaa heitä. Voi olla, että tämä on hetkellinen tunnetila, jonka hän kertoo sinulle ääneen, mutta ehkä ei ajattele itsekään näin koko ajan.

Erot ovat aina katkeria ja vaikeita aikansa. Minä en itse ottaisi kauhean tosissani tuollaisia kommentteja. Enkä kovin syvällistä suhdetta haluaisi miehen kanssa, joka kovin epäkunnioittavasti puhuu eksästään. Eihän sitä koskaan tiedä, vaikka minä olisin se eksä? Enkä ole niin sinisilmäinen enää tällä iällä, että ajattelisin koskaan "vikaa" olevan vain toisessa osapuolessa. Parisuhde on kahden kauppa ja sen hyvästä voinnista, kuten myös lasten äidin voinnista vastuu on aina molemmilla osapuolilla. Kuten arvon naiset tiedätte, raskaus ja synnytys, sekä imetys hormonitasapainon vaihteluineen ovat raskasta aikaa ja silloin väsymyksen kourissa puolin ja toisin ei välttämättä aina kohtele toista hyvin. Etenkin ensimmäisen lapsen syntymä on usein kriittinen vaihe.

Toivon, että miehesi on oppinut kokemuksistaan ja kohtelee myös itse sinua paremmin, kuin eksäänsä. Ja lasten vuoksi he pysyisivät väleissä kuitenkin.

Vierailija
25/26 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöh ja hyh mikä niljake. katkeralta vaikuttaa ja kylmältä. En todellakan alkaisi millekään tuollaisen moukan kanssa. Lisäksi haiskahtaa siltä että hänet on lempattu ulos edellisestä parisuhteesta.

Vierailija
26/26 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, yllättävän monet munattomat ja omaa mielipidettä elämästä omaamattomat tyypit nyt vaan ajautuu elämässä eteenpäin, jopa äideiksi ja isksi koska heillä ei ole vahvuutta sanoa ei eikä muita elämisen vaihtoehtoja.

Ei siis mitenkään poikkeavaa. Olisi voinut kyse olla omasta miehestäni.