Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisitte jos olisitte minä?

Vierailija
27.09.2013 |

Minulla on 255 opintopistettä ja gradua aloittelen. En saa penniäkään mistään rahaa, koska olen joskus nuoruudessani käyttänyt opintotukeni. En myöskään saa opintolainaa, koska silloin pitää saada opintotukea. En saa siis penniäkään rahaa, eivät suostuneet antamaan myöskään omaehtoisen opiskelun tukea eli sitä, että saa peruspäivärahan vaikka opiskelee. Osa-aikatyötä en voi ottaa kun on lapsia eli joko pitää jättää gradu tekemättä ja alkaa työttömäksi tai kuolla nälkään. Sossusta en myöskään saa mitään, koska minulle on pieni noin 10 000 euron osuus kuolinpesään, jota en voi myydä, koska kuolinpesä on jakamaton ja omaisuus on metsää. Nyt olen vielä opiskelija kun olen vipannut sukulaisilta rahaa, mutta ei tämä voi enää kauaa jatkua näin.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis työkkäriin voi kyllä ilmoittautua, mutta mitään työttömyyskorvausta ei saa.

Vierailija
22/24 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 18:16"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 18:15"]

Niin? Oletko harkinnut selvänäkijän uraa?

[/quote]

En ole, elääkö sillä? Uskon, etten oikein pärjää siinä hommassa, ei ole ns kykyä :)

[/quote]

Kyllä sitä aina reipas ihminen pystyy lukaisemaan pari korteista ennustamisopusta ja kehittelemään oman tavan *nähdä* ja sitten vaan numeroa julkisuuteen ja ennustamaan.

Vierailija
24/24 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saathan nuo em. tuet? Ja voithan sä töihin mennä. Siivoomaan, kassalle, jouluavuksi jonnekkin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi