Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Deittimies maksoi ruuat ja katsoi merkitsevästi ja vinkkasi silmää "jos sä sitten tarjoilet myöhemmin piirakkaa"

Vierailija
30.08.2020 |

Arvostatko vähän sopivan kaksimielistä huumoria

Kommentit (142)

Vierailija
101/142 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä vihjailua että seksipuuhat kiinnostaisi

Vierailija
102/142 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella kannattaa aina olla vieraiden varalle pakastimessa piirakkaa. Miettikää tätä: Mies tarjoaa naiselleen hienon illan. Sen päätteeksi nainen iskee viehkosti silmää ja kysyy, lähtisikö mies naisen luokse piirakalle. Nainen ottaa pakastimesta herkkupiirakkaa, sulattaa mikrossa ja valuttaa vielä päälle vaniljakastiketta ja kruunaa annoksen vadelmamuruilla. Tarjoaa miehelle. Mies syö ja miettii, mitä nyt.

Sitten tullaan tarinan käännekohtaan: Miten mies reagoi. Jos mies tykkää naisesta ja toivoo jatkoa, hän hymyilee leveästi, ylistää piirakkaa parhaaksi saamakseen ja rentoutuu sohvalla aistien naisen kodin tunnelmaa, haluaisiko tänne jäädä. Jatkaa myös leppoisaa jutustelua.

Jos mies sen sijaan on tullut naisen kotiin lihapiirakka mielessään, hän turhautuu, kokee tulleensa nenästä vedetyksi. Hän muuttuu kylmäksi ja vähäpuheiseksi ja häipyy sopimatta jatkosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/142 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun miesmakusi ja tasosi markkinoilla on ilmeisesti täysi nolla kun tuommoisiin ääliöihin tyydyt. Kuinka lihava ja ruma oikein olet?

Painan 136 kg, kasvoissa pahaa aknea ja iho hilseilee.

Siihen on tyydyttävä mitä on tarjolla. Mutta nykyään lihavuus on muotia.

Ap

Vierailija
104/142 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök

Vierailija
105/142 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa mitään kaksimielistä ollut. Sun vuoro tarjota seuraavaksi.

Vierailija
106/142 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et olisi tätä kirjoittanut jos olisit ollut kiinnostunut.  

Vierailija
107/142 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh

Vierailija
108/142 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin sille suklaatorttua.

Vierailija
109/142 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nainen aina vaan ottaa eikä koskaan anna mitään? Tuostakaan illallisesta ei saanut mies mitään itselleen. Joutui varmaan hoitamaan kaiken puhumisenkin ja kapakala akka vain hymähteli vastaukseksi suupalojen välissä. Olikohan edes puhdasta päälleen pannut?

Vierailija
110/142 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on loistavaa huumoria.

En ymmärrä muutenkaan tätä "suostumus"-juttua. Pitäisi sanoa ääneen, että joo, harrastetaan seksiä. Seksiin mennään varsinkin alussa hienovaraisin vihjauksin, muu on liian suoraan ja junttimaista. Miettikää vaikka itse.

Tuollaisia "miten olisi seksi"-kysymyksiä mies/poika esittää vain joissain nörttikomedioissa ja vastaus on niihin aina että EI

Vierailija
111/142 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

omena tai mustikkapiirakka parasta mitä nainen voi miehelleen tehdä housut jalassa.

Vierailija
112/142 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leila Koo kirjoitti:

Juuri tällaisten takia naisen ei tule antaa miehen maksaa treffeillä mitään.

Maksulliset naiset on sitten eri juttu, mutta hinta on silloin moninkertaisesti se safkan hinta.

Vaikka mies haluaisi maksaa kaiken, ei se velvoita näistä antamaan hänelle yhtään mitään. Kuka antaa lahjan ja odottaa vastalahjaa? Juuri näin. 

Vierailija
113/142 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivoin rahkapiirakkaa ja tarjosin sitä miehelle. Arvostan kaksimielisiä vitsejä sopivassa tilanteessa, mutta sellainen ei ole tilanne, jossa mies "tarjoaa" ruoan ja kokee, että sillä saa vastineeksi seksiä. En ole maksullinen nainen. Minulta saa seksiä ilmaiseksi, mutta ei koskaan niin, että edes vitsin varjolla aletaan tarjoilemaan ideaa, että olen nyt velkaa pillunannon, koska mies tarjosi ruokaa. Vakiintuneessa suhteessa voi sitten revitellä enemmän, mutta ei koskaan uusissa.

Vierailija
114/142 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on loistavaa huumoria.

En ymmärrä muutenkaan tätä "suostumus"-juttua. Pitäisi sanoa ääneen, että joo, harrastetaan seksiä. Seksiin mennään varsinkin alussa hienovaraisin vihjauksin, muu on liian suoraan ja junttimaista. Miettikää vaikka itse.

Tuollaisia "miten olisi seksi"-kysymyksiä mies/poika esittää vain joissain nörttikomedioissa ja vastaus on niihin aina että EI

Ei ole liian junttimaista. Eräs ranskalainen mies sai minut koko ranskanlomani ajaksi ihan vain sillä, että hän puhui ja kertoi ihan suoraan mitä minulta toivoo. Elkuun toiveet oli, että haluaa viettää kanssani aikaa, käydä teatterissa, elokuvissa, sitten alkoi kertoa, että haluaa suudella, sitten, että haluaa rakastella kanssani koko yön. Ei ollut mitään junttimaista. Missään kohtaa hän ei vihjaillut, että olisin hänelle velkaa jotain, kun hän kuljetti minua autolla, missään ohtaa ei tullut noita huonoja suomivitsejä piirakoita tai pipareista tai luonnossa maksamisesta. Hän puhui suoraan ja häpeilemättä olematta kuitenkaan vulgääri.

Vierailija
115/142 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi kokemus tuonlaisesta vastapalveluspyynnöstä. Vastasin että kyllä saat mutta sen "piirakan" sijaan tarjolla on tiukempaa tavaraa siellä toisella puolella koskapa minulla on siinä "piirakan" paikalla vielä pippeli kun prosessi on kesken. Juntin ilme olis pitänyt saada kuvattua!

N38 

Vierailija
116/142 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teet aloitteen seksiin, uskalla tehdä se niin että, sinö olet se nolo jos jokin menee pieleen. Aloite on helppo tehdä vitsin varjolla niin että kohde on nolo jos jotain memee pieleen, mutta kun se menee seksuaalisen ahdistelun puolelle.

Plus että itsevarma ihminen esittää asian niin että hän uskoo vastapuolensa haluavan seksiä kanssaan. Ei todellakaan antavan maksuna mistään kahvista.  

Vierailija
117/142 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin tätä deittimiestä,  hänhän vaan totesi normaalin asian ja naiselle luonnollisen velvollisuuden.

Mikä tässä on niin loukkaavaa ja väärää?  Deittimieshän maksoikin jo etukäteen panonsa.

Vierailija
118/142 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tyyppiset naiset joista minä pidän ei kuuntelis montaa sekunttia noin kökköä vitsailua ja ehdotuksia. Ei tartte olla mikään runeberg kuitenkaan. Ohjaa keskustelun vaikka siihen että arvuuttelee minkälaiset pikkuhousut naisella on päällä:-) Sen olen joskus tehnyt niin yllättäen että naisella meni pakka ihan sekaisin. Sänkyynhän sitä päädyttiin, ei heti mutta samana iltana kuitenkin. Sen mitä naisista olen ymmärtänyt niin pikkuhousujen valinta treffeille on totinen paikka, siksi ehkä hyvä aihe pommittaa. No naiset tän tietysti tyrmää heti puppuna. Onko puppua?

Vierailija
119/142 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen tyyppiset naiset joista minä pidän ei kuuntelis montaa sekunttia noin kökköä vitsailua ja ehdotuksia. Ei tartte olla mikään runeberg kuitenkaan. Ohjaa keskustelun vaikka siihen että arvuuttelee minkälaiset pikkuhousut naisella on päällä:-) Sen olen joskus tehnyt niin yllättäen että naisella meni pakka ihan sekaisin. Sänkyynhän sitä päädyttiin, ei heti mutta samana iltana kuitenkin. Sen mitä naisista olen ymmärtänyt niin pikkuhousujen valinta treffeille on totinen paikka, siksi ehkä hyvä aihe pommittaa. No naiset tän tietysti tyrmää heti puppuna. Onko puppua?

pakkani ei menisi sekaisin alushousukommentista, mutta noteeraisin sen kyllä vähintäänkin erikoisena kommenttina. Ei välttämättä negatiivisessa mielessä, mutta se riippuu kyllä täysin miehen muusta käytöksestä ja sanailusta yms. pikkuseikoista. Sosiaalisesti taitavat miehet kyllä osaavat tuollaisenkin kommentoinnin.  Minä saattaisin ihan pokkana vastata tuollaiseen kommenttiin, että jalassa on mummopökät, koska yleensä etenkin ensitreffeille pukeudun ehdottomasti vain kaikista mukavimpiin pikkareihin, ettei tarvitse kieriskellä epämukavassa olossa tuolilla. En nimittäin odota, että ensitreffeiltä mennään sänkyyn, mutta jos mennään, niin mies on sellainen, joka ei välitä tippaakaan, jos sieltä tosiaan löytyy ne mummopökät. korkeintaan naureskelee, että ei haittaa, pois ne kuitenkin lähtee.

Vierailija
120/142 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos teet aloitteen seksiin, uskalla tehdä se niin että, sinö olet se nolo jos jokin menee pieleen. Aloite on helppo tehdä vitsin varjolla niin että kohde on nolo jos jotain memee pieleen, mutta kun se menee seksuaalisen ahdistelun puolelle.

Plus että itsevarma ihminen esittää asian niin että hän uskoo vastapuolensa haluavan seksiä kanssaan. Ei todellakaan antavan maksuna mistään kahvista.  

tunnen joitakin espanjalaisia miehiä ja jo parin jälkeen tajusin, että heiltä puuttuu kokonaan sellainen asia, kuin, että pitäisi nolostua siitä, jos toinen sanoo ei. Rakkaudessa ei ole mitään nolosteltavaa, eräs sanoi, kun kerroin, että suomalaiset miehet ovat aika ujoja ehdottelemaan mitään, koska he pelkäävät sitä, että nainen sanoo ei.