Deittimies maksoi ruuat ja katsoi merkitsevästi ja vinkkasi silmää "jos sä sitten tarjoilet myöhemmin piirakkaa"
Kommentit (142)
Olen mies ja pidän tuota huonona huumorina. Varsinkin jos vasta ollaan tutustumassa. Tuossa ei ole oikein kunnioitusta toista kohtaan. Alentavaa käytöstä. Jättäisin tuollaisen sian nuolemaan lusikoita ja lähtisin lätkimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos teet aloitteen seksiin, uskalla tehdä se niin että, sinö olet se nolo jos jokin menee pieleen. Aloite on helppo tehdä vitsin varjolla niin että kohde on nolo jos jotain memee pieleen, mutta kun se menee seksuaalisen ahdistelun puolelle.
Plus että itsevarma ihminen esittää asian niin että hän uskoo vastapuolensa haluavan seksiä kanssaan. Ei todellakaan antavan maksuna mistään kahvista.
tunnen joitakin espanjalaisia miehiä ja jo parin jälkeen tajusin, että heiltä puuttuu kokonaan sellainen asia, kuin, että pitäisi nolostua siitä, jos toinen sanoo ei. Rakkaudessa ei ole mitään nolosteltavaa, eräs sanoi, kun kerroin, että suomalaiset miehet ovat aika ujoja ehdottelemaan mitään, koska he pelkäävät sitä, että nainen sanoo ei.
En toki tarkoittanutkaan, että pitäisi olla nolo. Mein
joo sori, ymmärsin kyllä mitä tarkoitit, en jaksanut kirjoittaa sitä normaalia jabatusta tyyliin: olen samaa mieltä jabajaba... sori...
Vierailija kirjoitti:
No hyi yök, en tuollaista. Kaksimielistä huumoria kyllä, mutta en leikkimielistäkään vihjailua siitä että minun pitäisi harrastaa kiitollisuudenvelkaseksiä. Koska harvoin tuon tyyppiset on pelkkiä vitsejä.
aijaa no 0mpa kummaa, mies maksaa, kuotenki kullkn peräs treffaatte ja viim. tokal kerral naitte ja nyt jalat ristiin ym sit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyi yök, en tuollaista. Kaksimielistä huumoria kyllä, mutta en leikkimielistäkään vihjailua siitä että minun pitäisi harrastaa kiitollisuudenvelkaseksiä. Koska harvoin tuon tyyppiset on pelkkiä vitsejä.
aijaa no 0mpa kummaa, mies maksaa, kuotenki kullkn peräs treffaatte ja viim. tokal kerral naitte ja nyt jalat ristiin ym sit?
Höpöhöpö... Mistä tämmöisen ketjun tempasit? En usko että sulla olla noin huono suomi. Oliks kiva kirjoittaa tota? Olis kyllä kiva laittaa mustikkapiirakkaa. Tarttis vähän ripustella juttuja seinillekin...
Ammattilaiset veloittaa ymmärtääkseni jotain 100-150 eur krt. Aika halvalla aiot päästä piirakalle, jos olet maksanut vaikka 30 kymppiä "illallisesta" puhumattakaan kaakaosta ja paninista, kuten täällä joskus kauhisteltiin seuralaisen tarjoomuksista.
Mautonta joka tapauksessa.
Levittäisin heti kiimaisen pilluni ja antaisin niin paljon kuin vaan haluaa, ei se siitä mihinkään kulu.
N.32v
Kai jälkiruokalistalta jokin piirakka olisi löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja pidän tuota huonona huumorina. Varsinkin jos vasta ollaan tutustumassa. Tuossa ei ole oikein kunnioitusta toista kohtaan. Alentavaa käytöstä. Jättäisin tuollaisen sian nuolemaan lusikoita ja lähtisin lätkimään.
Samoin. Maksaisin oman osuuteni ja häipyisin.
Ihana! Selvästi oli sellainen hauska ja luonteva supliikkimies, joka vetoaa naiseen kun naiseen välittömyydellään ja iloisella elämänasenteellaan.
Miehellä oli pilkettä silmäkulmassa ja sana hallussa!
Tuollainen kommentti viestii luonnollisesta ja avoimesta suhtautumisesta elämän eri osa-alueisiin, myös seksiin.
Antaisin karjalanpiirakan ja piparia unohtamatta torttua.
Tuo aloituksesa ollut repliikki on hyvä idea. Pitää kokeilla-
Jälkiruuaksi veilettuja valkokastikkeella.
En toki tarkoittanutkaan, että pitäisi olla nolo. Meinasin vaan, että pitää kestää että minä halusin ja sinä et. Asiaa ei saa vetää vitsiksi, että enhän minä tosissaan ehdottanutkaan.