Deittimies maksoi ruuat ja katsoi merkitsevästi ja vinkkasi silmää "jos sä sitten tarjoilet myöhemmin piirakkaa"
Kommentit (142)
AP on palstan vakimiestrolli. Älkää ruokkiko trollia.
Olisit sanonut, että "Mielestäni mustikkapiirakka on hyvää. Jos teen sellaisen, kelpaako?"
Olisi sen jälkeen mielenkiintoista nähdä millaiseksi äijän naama venähtää.
Oksennan sen tyypin lautaselle joka tuollaista sontaa suustaan päästää.
Typerä elukka ::D jos tämä ois oikeesti tapahtunu.
Mietin aina miten tällaisia ketjuja nostetaan? Etsiikö joku googlella jotain ja tulee vuosia vanha ketju vastaan ja päättää sitten nostella sitä?
Vierailija kirjoitti:
ketju on suurinpiirtei puolitoista vuotta vanha, joten ap ei ole vastauksianne lukemassa.
Olenpas!
Halvallapa se tyyppi kuvitteli, että naiset itseään myy. Että ihan ruokapalkkaa vastaan.
Ennen vanhaan - siis sanotaan nyt vaikka 1800- ja 1700-luvulla - oli naimattoman nuoren naisen täysin sopimatonta olla missään kiitollisuudenvelassa miehelle. Ei saanut ottaa vastaan apua (poislukien ovien avaamiset ja sen sellaiset yleiset kohteliaisuudet) eikä edes pieniä lahjoja.
Alan ymmärtää miksi.
Antaisin viikon pesemätöntä haisevaa piirakkavittua sille.
Kaksimielinen huumori on ihan ok, mutta toi heitto nyt vaan on tylsä ja nähty.
Samaa sukupuolta olevien kanssa tulee myös vitsailtua ja kaikenlaisia kaksimielisyyksiä esille, mutta en ole kuullut kenenkään heistä vihjaavan siihen, että minun pitäisi maksaa "luonnossa" tai harrastaa seksiä kiitoksena ruoasta. Harvemmin myöskään kuulen miesten keskenään heittävän tällaista huumoria, jossa vihjaisivat, että toisen miehen pitäisi maksaa luonnossa, jos häntä on autettu esimerkiksi muuton kanssa.
Tällaisten maanvaivojen vuoksi kannattaa maksaa itse omat syömisensä ja juomisensa niin ei tarvitse kuunnella mitään "takaisin maksusta". Tein itse näin ja ohjeistin paljon pikkusiskoani toimimaan samoin. Toimi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisten maanvaivojen vuoksi kannattaa maksaa itse omat syömisensä ja juomisensa niin ei tarvitse kuunnella mitään "takaisin maksusta". Tein itse näin ja ohjeistin paljon pikkusiskoani toimimaan samoin. Toimi hyvin.
Sana puuttuu, eli "paljon nuorempaa pikkusiskoani".
Vierailija kirjoitti:
Mietin aina miten tällaisia ketjuja nostetaan? Etsiikö joku googlella jotain ja tulee vuosia vanha ketju vastaan ja päättää sitten nostella sitä?
En tiedä miten näin käy, mutta toisaalta aihe varmaan on yhä ajankohtainen.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Antaisin viikon pesemätöntä haisevaa piirakkavittua sille.
Ja vain suuseksiä eikä vastapalvelusta.
Ilmiannettu miesvihaa lietsovana vietsiketjuna. Ettäs tiedät trolli.
Jos te haluatte ostaa seksiä niin ei taida joku aterian hinta ihan riittää.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu miesvihaa lietsovana vietsiketjuna. Ettäs tiedät trolli.
Huh
Martina aitolemäkö se siellä. Sullehan kelpaa mies kuin mies, kunhan on rikollinen ja/tai ääliö.