Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä SINÄ ja sun elämä näyttää Facebookissa?

Vierailija
27.09.2013 |

Jos mietit millaisia juttuja julkaiset facebookissa, millaisen kuvan niistä saa sinusta ja sun elämästä? Kerro jotain olennaista sinusta, mitä et laita facebookiin?

Kun mietin mun profiilia, elämäni näyttää ruusuilta ja kukkasilta :) En yritä vääristää mitään, mutta kun aina postaan vaan niitä hyviä juttuja. En esimerkiksi koskaan ole laittanut mitään siitä että meillä riidellään ja meillä riidellään paljon! 

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ankeelta koska en ole FB:ssä.

Vierailija
2/33 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytän siltä että mulla on oikea elämä, koska en ole facebookissa. Ei mitään mielenkiintoa levitellä elämääni nettiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni näyttää varmasti tosi tyhjänpäiväiseltä, en päivitä oikeastaan ikinä mitään tärkeää. Profiilikuvaa vaihdan silloin tällöin ja kerran-pari kuussa kerron jonkun muka-hauskan jutun kissoistani.

Vierailija
4/33 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää varmaan siltä, etten edes elä, koska en ole FB:ssä.

Vierailija
5/33 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on varmaan aika sama juttu.. Eli laitan kivoja ja positiivisia asioita lapsista ja muustakin. en jaksa valittaa kokoajan niinkuin jotkut tekee. Myönnän valittaneeni varmaan jonkun 3 kertaa kahden vuoden aikana kun kuopus nukkui huonoja öitä ja univelkaa kertyi tämän kahden vuoden aikana varmaan eliniäksi..

Vierailija
6/33 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aikalailla olen kuollut kun en enää FB:tä jaksa päivittää tai edes tsekata, ehkä muutaman kerran vuodessa. Eikä kiinnosta pätkääkään just muiden tekokivat ja ihanat profiilit ja niidenlukeminen. Voisinpa oikeestaan poistaa profiilin yhtä hyvin.

Mulla on ihan oikeeta hyvääkin elämää :)

Vierailija
7/33 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lasteni kuvia en todellakaan postaile Facebookiin, en tajua sitä ollenkaan.

-6

Vierailija
8/33 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää palsta on niin ihana! 3/4 palstalaisista ei ole facebookissa, ja ne muutamat jotka on, ei koskaan edes lue sitä saati päivitä, ja ne kaksi jotka päivittää, kirjoittaa pelkkiä hauskoja ja järkeviä ja positiivisia juttuja. Vitsi me ollaan sivistyneitä! Miten tälle palstalle on osuneetkin kaikki! Missäköhän ne tyhmät joutavanpäiväiset päivittäjät palstailee?

Vierailija
9/33 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 13:26"]

Mä näytän siltä että mulla on oikea elämä, koska en ole facebookissa. Ei mitään mielenkiintoa levitellä elämääni nettiin. 

[/quote]

Sulle fb:n korvaa vauvan av-palsta. 

Vierailija
10/33 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä vaikutan varmaan siltä, että mulla ei ole muuta elämää kuin pari kuukautta sitten meille tulleet kaksi koiraa :) mä kuvaan niitä edestä ja takaa, ulkona ja sisällä, leikkimässä ja nukkumassa jne jne... mutta mä en voi sille mitään, että nyt kun lapset on jo isoja yläkoululaisia ja talouskin on mallillaan, sain toteutettua pitkäaikaisen haaveeni kahdesta koirasta.

Nytkään en malta odottaa, että pääsen töistä ja pääsen taas karvaturrien kanssa ulkoilemaan ja varmaan jokin hassu kuva tulee taas otettua :D

Mutta mä en taida tosiaan olla sellainen, joka kirjottaisi negatiivisia fiboja faceen, paitsi puolihuumorilla. Eniten mua itseäni ärsyttää päivitykset " voi v....u kun v...uttaa" ja sitten ei kuitenkaan kerrota miksi v...uttaa.

Vierailija
11/33 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Se AV-palstan ehkä ainoa Facebookia käyttävä kertoo:

Mun elämäni näyttää saamieni mainosten perusteella siltä, että olen nainen, naimaton ja lapseton. Mainostusmoottorit ovat päätelleet tiedoistani, että mulle kannattaa tyrkyttää deittisivustoja ja lapsettomuushoitoja ja pelkän sukupuolen perusteella myös kenkä- ja rättikauppojen linkkejä.

Mun tekstieni ja linkitysteni perusteella mä näytän varmaan kulttuurisesti ja poliittisesti aktiiviselta tyypiltä. Kerron leffoista ja teattereista, joissa olen käynyt, kommentoin pyöräilyaiheisissa ryhmissä, laitan Kivaan rahaa ja jaan kaupunginvaltuutettujen blogikirjoituksia. Raportoin pienistä sattumuksista tyyliin 'näin naisen kaatuvan pahasti ratikkakiskoille, onneksi ei ollut lehtikeli ja vaunu pysähtyi ajoissa' tai 'lempijumppaohjaajani palasi äitiyslomalta, enää ei ole tekosyytä jättää zumbaa väliin'. Kepeää, pientä ja vähämerkitykselllistä. Matkoista ja poissaoloista kerron vain jälkikäteen enkä anna tarkkoja paikkatietoja.

Olen naimisissa ja lapseton. Miehestäni en koskaan puhu nimellä ja muutenkin olen parin vuoden aikana viitannut häneen ehkä kahteen otteeseen. En koskaan laita kuvia, sillä en ota kuvia. En kerro itse asiassa mitään yksityistä, en chatissakaan, sillä olen hyvin tietoinen Facebookin mainostoiminnasta. NSA-skandaali ei muuttanut toimintaani, sillä olin pidättyväinen aiemminkin.

Vierailija
12/33 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 13:51"]

:) Se AV-palstan ehkä ainoa Facebookia käyttävä kertoo:

Mun elämäni näyttää saamieni mainosten perusteella siltä, että olen nainen, naimaton ja lapseton. Mainostusmoottorit ovat päätelleet tiedoistani, että mulle kannattaa tyrkyttää deittisivustoja ja lapsettomuushoitoja ja pelkän sukupuolen perusteella myös kenkä- ja rättikauppojen linkkejä.

Mun tekstieni ja linkitysteni perusteella mä näytän varmaan kulttuurisesti ja poliittisesti aktiiviselta tyypiltä. Kerron leffoista ja teattereista, joissa olen käynyt, kommentoin pyöräilyaiheisissa ryhmissä, laitan Kivaan rahaa ja jaan kaupunginvaltuutettujen blogikirjoituksia. Raportoin pienistä sattumuksista tyyliin 'näin naisen kaatuvan pahasti ratikkakiskoille, onneksi ei ollut lehtikeli ja vaunu pysähtyi ajoissa' tai 'lempijumppaohjaajani palasi äitiyslomalta, enää ei ole tekosyytä jättää zumbaa väliin'. Kepeää, pientä ja vähämerkitykselllistä. Matkoista ja poissaoloista kerron vain jälkikäteen enkä anna tarkkoja paikkatietoja.

Olen naimisissa ja lapseton. Miehestäni en koskaan puhu nimellä ja muutenkin olen parin vuoden aikana viitannut häneen ehkä kahteen otteeseen. En koskaan laita kuvia, sillä en ota kuvia. En kerro itse asiassa mitään yksityistä, en chatissakaan, sillä olen hyvin tietoinen Facebookin mainostoiminnasta. NSA-skandaali ei muuttanut toimintaani, sillä olin pidättyväinen aiemminkin.

[/quote]

P.S. FB:ssä mulla ei ole diagnosoitua syöpää, enkä puhu koskaan FB:ssä olemattomista perheenjäsenistäni ja ystävistäni nimillä.

Vierailija
13/33 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin mielenkiinnosta katsomassa viimeisen parin kuukauden päivitykseni ja niiden perusteella olen melko sosiaalinen ja perhe on tärkeä, koko suvun muodossa siis. Musiikkia kuuntelen paljon ja postailen luontokuvia, sekä itse ottamiani että muualta linkittämiäni. Lisäksi liikutaan perheen kesken aika paljon luonnossa.

Tuo kuvaa oikeastaan koko vuoden päivityksiä ja kuvia. Ja hyvin pitkälti myös sitä olen.

Päivitän facea yleensä iltaisin sen jälkeen kun lapset ovat jo nukkumassa ja kotityöt tehtyinä. Tai joskus kun ollaan reissussa laitan kuvan kännykällä. 

En oikeastaan tee mitään "tänään leivoin pullaa ja pyykkäsin" -päivityksiä.

Vierailija
14/33 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miltään, koska en ole siellä. Jo äiti opetti, ettei joka paikkaan pidä tunkeä itseään.

Vierailija
15/33 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

14: aika yksinkertainen ajatusmalli. Minäkään en ole FB:ssa, enkä mene, mutten sentään kuvittele, että siellä aikaansa viettävä olisi "kaikkialla".

Mistä ihmiset oikein repii näitä stereotypioitaan?

Vierailija
16/33 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 14:17"]

14: aika yksinkertainen ajatusmalli. Minäkään en ole FB:ssa, enkä mene, mutten sentään kuvittele, että siellä aikaansa viettävä olisi "kaikkialla".

Mistä ihmiset oikein repii näitä stereotypioitaan?

[/quote]

Äidinmaidosta. 

Vierailija
17/33 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsmälleen yhtä tylsältä kuin mitä se on. 

Vierailija
18/33 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen milloin hauska, milloin ärtynyt, milloin leppoisa, milloin väsynyt... Yritän pitää tasapuolisen kuvan. Mutta eipä siellä käy ilmi, miten lopussa mä oikeasti olen. Saatan kertoa hassun jutun ja laitttaa kaverilleni älyhauskan vastauksen johonkin, mutta oikeasti olen taas itkenyt koko päivän.

Vierailija
19/33 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävinpä tutkimassa omaa facebook-seinääni ketjun innoittamana. Olen näköjään opiskelija, joka kirjoittaa aina välillä enemmän tai vähemmän innoissaan gradua :) Asun keskisuuressa kaupungissa, harrastan crossfitia, ystävät ovat minulle tärkeitä ja tägättyjen kommentien/kuvien mukaan minäkin heille. Facebookista ei voi päätellä parisuhdetilannettani. Kerrottakoon tässä, että parisuhteeni päättyi hetki sitten miehen pettämiseen. Tätä en jakanut facebookissa.

Vierailija
20/33 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainostan omia työjuttujani ja siinä kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän