Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä SINÄ ja sun elämä näyttää Facebookissa?

Vierailija
27.09.2013 |

Jos mietit millaisia juttuja julkaiset facebookissa, millaisen kuvan niistä saa sinusta ja sun elämästä? Kerro jotain olennaista sinusta, mitä et laita facebookiin?

Kun mietin mun profiilia, elämäni näyttää ruusuilta ja kukkasilta :) En yritä vääristää mitään, mutta kun aina postaan vaan niitä hyviä juttuja. En esimerkiksi koskaan ole laittanut mitään siitä että meillä riidellään ja meillä riidellään paljon! 

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei minua oikeasti tunne, niin saa tälläisen kuvan:

En seurustele (olen pitkään ollut saman miehen kanssa, en ole päivittänyt mitään suhdetietojani enkä ole maininnut miestäni kertaakaan päivityksissäni)

En jaa kuviani Facebookissa, vain maisemakuvia ja muutama lemmikin kuva, eli minusta tiedetään se että matkustan ja minulla on kissa.

(Kaikista?) harrastuksistani olen maininnut, tyyliin olipas kivaa olla avantouimassa ensimmäistä kertaa tänä talvena tyyppisiä päivityksiä.

Työpaikkaani ym. liittyvää en julkaise, en myöskään paljoa mielipiteitä, toki joskus voin jonkun linkin johonkin laittaa (nekin suht neutraaleja), samoin kuin joskus jonkun biisin linkittää.

Vierailija
22/33 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro siitä, miten rankkaa työni oikeasti on. Kuva on myös aika vanha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkittelen välillä ärsyttävyyksiin asti hyväntekeväisyyskohteita. Kukaan ei tykkää niistä..

Olen sosionomi ammatiltani ja ihmis ja eläinrakas.

En jaa parisuhdestatustani. Minulla on siellä kuvia lapsestani.

Vierailija
24/33 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika totuudenmukaisen. Olen onnellisesti naimisissa ja raskaana. Joskus on ongelmia. En tosin pese likapyykkiä fb:ssa, mutta eipä sitä olekaan. 

Tykkään kokkailla, välillä epäonnistuen. Pidän eläimistä ja olen yhteiskunnallisesti valveutunut. Suurin osa päivityksistäni ja kuvistani on täysin julkisia. Ihan tahallaan, pitää stalkkereillakin hupinsa olla. ;) 

Statuksen päivitä ehkä pari kertaa viikossa, jos jotain kertomisen arvoista tapahtuu. Periaatteena pidän, että kaiken minkä postaan olisin valmis lukemaan lööpeistä. 

Vierailija
25/33 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika ärsyttävältä. Asun Suomen ulkopuolella lämpimässä maassa. Viikolla treenipostauksia usein, viikonloppuisin dinneri-bilepostauksia. Uimapukukuvia muiden ihmisten kanssa eri juhlista. 

Vierailija
26/33 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutan varmaan kuolleelta, kun en ole FB:ssa minäkään. :)

Vierailija
27/33 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika tylsältä stalkkereiden mielestä. Tai no välillä vaihdan ärsyttävästi oman profiilikuvan. En juuri päivittele mitään koskaan. Saatan tykätä jostain sivusta välillä..siinä se. Aikaisemmin julkaisin jotain hyviä musavideoita tai biisejä fb:ssä mutta sekin jäi. Ei viitsi tyhjään päivitellä kun ei ollut tykkääjiä. Joo, olen herkkä ja ylpeä siitä. 

Vierailija
28/33 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän kivalta perheenäidiltä ja ammattini edustajalta. Valokuvia minusta ei ole kovin paljon, enemmän luonto- ja lapsikuvia. Lapsikuvissa ei ole mitään arveluttavaa enkä nimeä niissä olevia. Kuulun äitiryhmiin ja ja alaani liittyviin ryhmiin. Suhteesta mieheeni kirjoitan erittäin harvoin, enkä kenestäkään kirjoita mitään negatiivista. Näytän siltä, että minulla on usein hauskaa, ja niin onkin. Varon leuhkimasta millään, olen kannustava. Tällainen olen todellisuudessakin. Isoin sellainen osa elämääni, joka ei näy Fcaessa, on parisuhde, mutta sekin on oikeasti onnellinen.

Vierailija
29/33 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan keski-ikäisen, keskiluokkaisen naisen elämältä. Reissua, arkea, oivalluksia, joskus juttua lapsista (yleistä tai omista), joskus työstä (yleensä tai omasta), joskus jotain kulttuuri- tai kansankulttuuripostauksia. Joskus kysymyksiä... Kaikkea maan ja taivaan väliltä, joskus kuvien kera (itsestä/lapsista). Päivitän noin 2 x viikko, mutta kyllä mä siellä roikun useasti päivässä, jos aikaa. 

Vierailija
30/33 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän fb:ssa kiiltokuvaelämää, kuten kaikki muutkin. Siis eihän siellä kukaan oikeasti kerro mitään elämästään, ajatuksistaan tms. 

Vierailija
31/33 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän huomattavan kauniilta, koska mulla on siellä vain yksi kuva ja se on reilut 5 vuotta vanha.

Vierailija
32/33 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutan onnelliselta ja olen sitä ihan oikeasti. En kirjoita mitään mikä ei olisi totta. En kirjoita pahaa kenestäkään, koska se olisi ilkeää.

Vierailija
33/33 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon se väsynyt mamma, joka postaa vaan lastensa kuvia, joskus harvoin lemmikin. Profiilikuva ei pidä tippaakaan paikkaansa, koska on tosi vanha, työpaikkatiedot on vanhoja, päivityksiä tulee harvoin ja nekin on just sitä, että "kyllä kotiäitinä on kivaa, varsinkin kun kaikki lapset sairastaa samaan aikaan" -sarjaa. Ketjuviestejä en koskaan jaa enkä kopioi, koska en tykkää niistä. Miehestäni olen vain kerran postannut kuvan, kun mies nukahti vauva kantorepussa sohvalle, ja se oli minusta jotenkin niin tyypillistä ja huvittavaa. 

Mä inhoan niitä päivityksiä, joissa listataan kaikki päivän tekemiset, siivoukset, ruuanlaitot ja kaupungilla käynnit, sekä niitä, missä vouhkataan jostain tietystä asiasta monta päivitystä putkeen kuukausitolkulla (joillain aihe on EU, toisilla kissan kuolema,  yhellä politiikka), ja ne aina pirteät ilopillerit, joilla on aina kivaa, on turhauttavia. Mutta toisaalta, ilman fb:a en pysyisi kavereiden ja sukulaisten kuulumisissa perässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän