Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 40-vuotiaat ovat hölmön näköisiä

Vierailija
27.09.2013 |

Vähän kuin kääpiöt tai läskit. Miten joku kehtaa näyttäytyä sellaisen kanssa?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nelikymppisellä on vielä mahdollisuudet täyttää viiskymmentä.

Vierailija
2/27 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nelikymppinen mies on eri mieltä, sen mielestä "rouva hehkuu"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne alle nelikymppiset, ne vasta lapsellisia on.

Niillä on ihan naurettavat ajatukset, kuinka kukaan viitsii niiden kanssa keskustella?

Vierailija
4/27 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, onko mielenterveytesi jotenkin järkkynyt kun ei näytä kaikki olevan kotona..

Vierailija
5/27 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tähän aivopieruun viitti edes vastata.

Vierailija
6/27 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 12:19"]

[/quote]

Sinustakin tulee yli 40v, mieti sitä päivää ja sanomisiasi. 

Vierailija
7/27 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 12:19"]

[/quote]

Sinustakin tulee yli 40v, mieti sitä päivää ja sanomisiasi. 

Vierailija
8/27 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ei vielä lapsellisuuttaan ymmärrä olevansa itsekin joskus yli 40-vuotias. Mikäli ei luonnonvalinnassa karsiudu sitä ennen. Toivottavasti tietenkin lapsettomana, jos niin käy. Ettei tyhmyytensä siirtyisi yhteiseen geenipooliimme.

Vierailija
9/27 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Don't feed the troll.

Vierailija
10/27 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Ja ajatteles, se on sullakin edessä. Kannattaa tehdä varmaan itsemurha viimeistään 39-vuotiaana, ettet jää tänne rumentamaan katukuvaa.

Vierailija
11/27 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos jo kakskymppiä täynnä ap:lla? Kuulostaa kyllä murkulta, jonka mielestä äidin kanssa on niiiiin nolooooo liikkua yhdessä kaupungilla.

Mites me kuuskymppiset? Mihin silmäsi panet, kun me sipsuttelemme vastaasi? 

Vierailija
12/27 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38v. Ja ihmettelen itekki että miks mun ikäset tai ehkä vähän vanhemmat leikkuuttaa tukkansa lyhyeksi,antaa periksi lihomiselle,käyttää tuulipukua,ym...mulla on pitkähkö tukka,olen solakka,pukeudun kuin 25-30v.ei koskaan tuulipukua muutakuin lenkille lähtiessä. Miksi ei saa olla tämän näköinen nelikymppisenä? odotan kuudetta lastamme että siitäkään ei ole kiinni. Ei tarvi syödä itteesä pullaksi.

Vierailija
13/27 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskepa, kauanko vielä menee ennen kuin sinäkin ole kääpiön ja läskin näköinen. Tyttäresi kehtaa näyttäytyä kanssasi muualla kuin kaupan kassalla, kun sinä maksat.

Ehkä sinua silloin lohduttaa se, että et sinäkään välitä näyttäytyä niin

törkeännäköisen teinin seurassa.

Vierailija
14/27 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 18:19"]

Olen 38v. Ja ihmettelen itekki että miks mun ikäset tai ehkä vähän vanhemmat leikkuuttaa tukkansa lyhyeksi,antaa periksi lihomiselle,käyttää tuulipukua,ym...mulla on pitkähkö tukka,olen solakka,pukeudun kuin 25-30v.ei koskaan tuulipukua muutakuin lenkille lähtiessä. Miksi ei saa olla tämän näköinen nelikymppisenä? odotan kuudetta lastamme että siitäkään ei ole kiinni. Ei tarvi syödä itteesä pullaksi.

[/quote] JATKAN VIELÄ että itse raskaus vaivoineen kyllä lihottaa ja hidastuttaa aineenvaihduntaa ehkä mutta en oo syöny kermaa enkä suklaata.kahvin kanssa otan mielummin ruisleivän.käyn kuntosalilla ja minulla on tiimalasi vartalo,tosin ei kauaa kun raskaus etenee....

Vierailija
15/27 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasiahan se on että jos nelikymppinen on 155-160 pitkä ja niskasta ihan lyhyt hiusmalli ja vartalo yksi suora putki niin tantta mikä tantta.siksi lyhyen naisen ei kannata leikata poikatukkaa. Auttaa jos pidempi tukka ja vyötäröä vähänkään näkyvissä.ja pois se tuulipuku.kuka sen on ees keksiny?

Vierailija
16/27 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä. Ihan tosissanneko otatte nämä jutut? Missä itsetunto?

Vierailija
17/27 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on ihan oikeassa ja siksi pyrinkin aina pitämään silmät kiinni peilin luona... Karmea näky sieltä takaisin katsoo...

Vierailija
18/27 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 18:19"]

[/quote]

Ohut tukka on parempi lyhyenä. Koetin kasvattaa välillä ja se oli ruma. "Tuulipukua" tai siis kuoripukua käytän kun ajan sateella pyörällä tai ulkoilupukua salivaatteiden päällä kun menen salille tai sitten olen lenkillä. Lihomisesta en tiedä, en ole lihava. Teiniksi en kyllä pukeudu missään tilanteessa koska en ole teini. 

Vierailija
19/27 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa yli 40-vuotiaaksi sitten x tai xx vuoden kuluttua.

Vierailija
20/27 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-vuotiaan miehen pitää laskeutua lepoon teinitytön syliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi