Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helpoin ja kestävin tapa kihartaa hiukset?

Vierailija
27.09.2013 |

Mitä tapaa suositte. Mulla puolipitkät hennot ja liukkaat hiukset, jotka ei meinaa helposti kihartua. Vinkkejä kaipaisin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoin ja kestävin tapa on varmaan kietoa märät hiukset yöksi sykeröille, jolloin kiharat valmistuvat nukkuessa. Sykeröt voi kietoa vaikka kankaanpalojen ympärille, jolloin ne eivät juurikaan paina nukkuessa, kuten esim. papiljotit. Hiuksiin voi laittaa jotain muotoilunestettä ennen sykeröiden tekemistä, se saattaa tehdä kiharoista kestävämmät.

Vierailija
2/8 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin permanentti. Ilman sitä liukkaat hiukset eivät kiharru, ainakaan kestävästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paul Mitchellin kampausnesteellä saa jämäkät kiharat.

Vierailija
4/8 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittava ketju. Minä tekisin mitä vain, että hiukseni olisivat suorat.

Nimim. aina säkkärällä

Vierailija
5/8 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Permanentti. Millään muulla ei pysy koko päivää jos on liukas, "ylihyväkuntoinen", piikkisuora tukka. 

Tämän jälkeen paras on suoristusrauta - joo, nimestään huolimatta sillä voi kihartaa myös. Tässä on se miinus, että rasittaa voimakkaasti hiusta, eli ei jokapäiväiseen kihartamiseen sovi useimmille hiustyypeille. Ei silläkään tehdyt kiharat kyllä ainakaan mun hiuksissa koko päivää pysy, mutta jotkut muutaman tunnin juhlat voi riittävästi lakattuna pysyä. Ne kaikenlaiset rullat, patukat tms on minusta aika turhia vaikka kuinka käyttäisi aineita alla. Mulla ainakin, kun sitten vähän haluaisi harjata päältä niin sen jälkeen hiukset on taas ihan piikkisuorat vaikka olisi ollut hyvin kiharassa ennen.

Vierailija
6/8 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan heti permiksen (hiusterapeutilla, niin on hellävarainen) kun saan tukan puolipitkäksi (nyt on ihan lyhyt). Mula ei ole ollenkaan piikkisuora vaan jopa laineileva, mutta ohuus ja liukkaus ja rsvoittuvuus tympii ihan sikana!

3

Vierailija
7/8 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on hiusterapeutti?

Vierailija
8/8 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tolla raudalla vaikea tehdä kiharoita? Kannttaisko hankkia sellainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän