Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Linnan juhlissa ei enää tanssia!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä ole vain väliaikaista. Kun juhlat palaavat takaisin Linnaan, niin varmaan nähdään taas iltapukuja ja tanssia.

Vierailija
22/28 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 10:44"]

koko bileet vois muutenkin lopettaa kokonaan 

[/quote]

Ei! Vuoden paras viihdeohjelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Koko bileet voisi minunkin mielestäni lopettaa.

Vierailija
24/28 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä "evakkovuosi" pressanlinnasta käytetään nyt näköjään kattavasti hyväksi kokeilla järjestelyissä kaikenlaista uutta. Kun remontti valmistuu ja juhlat siirtyvät takaisin Helsinkiin, jää nähtäväksi mitkä uudistuksen pidetään.

Tampere-talossa käyneenä arvelisin, että paikka ei oikein sovellu isoihin tanssiaisiin. Sisäänkäynti/ulkoporras on hieno ja siitä saadaan valaisemalla oikein tyylikäs sisääntulo. Salissa on hyvä akustiikka ja konsertti ynnä vastaanotto sen jälkeen toimii oikein hyvin. Tampere-talossa olen aina saanut hyvää ruokaa ihan tavallisilla koulutuspäivilläkin ja yhdistettynä pressanlinnan toimijoihin tarjoilu onnistuu varmasti.

Vierailija
25/28 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tanssia??!!?
Kyllä sitten on niin, että me jäädään tänä vuonna kotiin. 

Vierailija
26/28 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä ainakaan tv-kuvista päätellen ole tanssittu ennenkään. Hirveässä ruuhkassa yritetään hiukan liikahdella. Vai johtuuko tämä kuva vain siitä, että kaikki yrittävät luteilla juuri tv-kameroiden eteen?

Vierailija
27/28 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä aion pukeutua taas pitkään iltapukuuni, hyvänen aika, olen jo Rintalan Jukan kanssa kaikki sopinut ja hän on jo ompelemaankin alkanut : (

Vierailija
28/28 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ihan piristävää vaihtelua. Mieheni ei ole kovin häävi tanssija eikä sitä tungoksessa tallomista tule ikävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi