Linnan juhlissa ei enää tanssia!
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 10:44"]
koko bileet vois muutenkin lopettaa kokonaan
[/quote]
Ei! Vuoden paras viihdeohjelma.
Ihan sama. Koko bileet voisi minunkin mielestäni lopettaa.
Tämä "evakkovuosi" pressanlinnasta käytetään nyt näköjään kattavasti hyväksi kokeilla järjestelyissä kaikenlaista uutta. Kun remontti valmistuu ja juhlat siirtyvät takaisin Helsinkiin, jää nähtäväksi mitkä uudistuksen pidetään.
Tampere-talossa käyneenä arvelisin, että paikka ei oikein sovellu isoihin tanssiaisiin. Sisäänkäynti/ulkoporras on hieno ja siitä saadaan valaisemalla oikein tyylikäs sisääntulo. Salissa on hyvä akustiikka ja konsertti ynnä vastaanotto sen jälkeen toimii oikein hyvin. Tampere-talossa olen aina saanut hyvää ruokaa ihan tavallisilla koulutuspäivilläkin ja yhdistettynä pressanlinnan toimijoihin tarjoilu onnistuu varmasti.
Ei tanssia??!!?
Kyllä sitten on niin, että me jäädään tänä vuonna kotiin.
Ei siellä ainakaan tv-kuvista päätellen ole tanssittu ennenkään. Hirveässä ruuhkassa yritetään hiukan liikahdella. Vai johtuuko tämä kuva vain siitä, että kaikki yrittävät luteilla juuri tv-kameroiden eteen?
Kyllä minä aion pukeutua taas pitkään iltapukuuni, hyvänen aika, olen jo Rintalan Jukan kanssa kaikki sopinut ja hän on jo ompelemaankin alkanut : (
Musta ihan piristävää vaihtelua. Mieheni ei ole kovin häävi tanssija eikä sitä tungoksessa tallomista tule ikävä.
Eiköhän tämä ole vain väliaikaista. Kun juhlat palaavat takaisin Linnaan, niin varmaan nähdään taas iltapukuja ja tanssia.