Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehesi kateellinen tuolle kaksi nuorta misua saaneellee Mikalle?

Vierailija
26.09.2013 |

Kysy  jos uskallat :D

Myös mies voi itse vastata tähän oletko kateellinen?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan varma, ettei ole kateellinen. :D

Vierailija
2/15 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, mieheni on minua jo 20 v. vanhempi. Olen se misu. Yksi vain, mutta sitäkin parempi! (Ja pysyvämpi)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi ensin nähdä ne misut, niin voisin yrittää arvioida onko kateellinen. Tosin jos mies (mun tai kuka muu tahansa) nykyisin haluaa kaksi misua niin helposti ne saa vain baariin menemällä,  tuskin se on riittävä syy kadehtia jotain tuntematonta tyyppiä. :=)

Jos olisit sanonut että tuolla Mikalla on Lamborghini ja kysynyt, kadehtiiko miehesi, niin satavarmasti olisin voinut sanoa että kadehtii.

Vierailija
4/15 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Se on syvästi sitä mieltä, että yhdessäkin akassa on tarpeeksi kestämistä =D

Vierailija
5/15 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mies tietäis mistä on kyse.

Vierailija
6/15 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin ja mieheni vastasi: Hyi hitto.

Vierailija
7/15 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on pelkkä julkisuustemppu. Nuo nuoret naiset ovat tyrkkyjä jotka koittavat päästä julkisuuteen keinolla millä hyvänsä ja kaikki keinot kelpaavat. Ja läpi meni että leimahti kun tämän maan journalismi on niin kritiikitöntä ja onnettoman tasoista että mikä tahansa kelpaa jutunaiheeksi. Vaikka se että kadulla on koiranpaskaa ja kohta tulee talvi....

Vierailija
8/15 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kysyin eikä se edes tiennyt mistä on kyse. Meille ei tuu Hesaria eikä mies ole tänään ehtinyt selailla verkkolehtiä.

Vierailija
9/15 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei kadehdi alkoholiongelmaisia. Kyseinen Mika oli känässä radiohaastattelussa.

Vierailija
10/15 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai joku oikeasti luule, että tapaus on jotain muuta kuin julkisuustemppu!?

Vierailija
11/15 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne misut nuoria? Missä muka niin on sanottu?

Vierailija
12/15 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 19:31"]

Onko ne misut nuoria? Missä muka niin on sanottu?

[/quote]

Parikymppisiä ja toi Mika näyttää ennemmin savolaiselta karjakolta kuin mieheltä. Nyt kun mulle paljastu, missä ne olleet ekana haastateltavina niin tuohan on ihan päivänselvä juttu. Kyseessä on pelkkä radiotemppu jossa noi nuoret vosut tienaa julkisuutta. Lehdet on menneet komeasti lankaan, kyllä nyt Heikelän porukkaa naurattaa eikä ihme.

Vierailija
13/15 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulemma ole, vaan käy sääliksi vanhaa ukkoa joka on noin vietävissä ja sinisilmäinen.

Mitä minä itse mietin, niin tuoko se on se nykyajan naisihanne sitten (va korvaako määrä laadun) jota jokamiehen pitäisi kadehtia kun joku itselleen jopa kaksi sellaista bongaa? Siis tasoa vetyperoksidiblondi, meikkiä kokonainen arsenaali naamassa ja suurin haave pääsy viidakon tähtösiin. En nyt missään nimessä rumiksi noita tyttöjä sano, mutta ihan oikeastikko jonku miehen tulisi olla kade tollaisten miesystäville?

Vierailija
14/15 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi?! Hänellä on minun lisäksi tyttöystävä, kuten on minullakin. Ei kaikki elä suljetussa parisuhteessa, koska se on yhteiskunnassa joku ihanne ja normi. Siskokullat niin maailma muuttuu. Avioerot ja pettämiset kertoo, että suurinta osaa ihmisistä ei ole luotu kahden välisiin suhteisiin.

Vierailija
15/15 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi "en ole, he olivat hyvin keravamaisia" :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan