Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä myöhästelystä?

Vierailija
09.09.2013 |

Myöhästytkö? Onko ajoissa paikalla oleminen sinulle arvo? Vai suhtaudutko hyvin joviaalisti sekä omaan että muiden myöhästelyyn? Minulla on esim. ystävä, joka on itse usein myöhässä. Jos joku muu on myöhässä, hän kaivaa kirjan laukustaan ja ryhtyy lukemaan. Ei ole moksiskaan muiden myöhästymisestä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhästyminen on ilmaisu et ole minulle tärkeä.

Meillä tiimipalaverit aloitetaan tasan milloin on ilmoitettu ja jos joku tulee myöhässä, hän saa aina selittää esimiehelle miksi oli myöhässä. Se että olin puhelimessa ei kelpaa, koska puhelimet käännetään 30 min ennen naapuritiimiin.

Itse saavun paikalle vähintään 3 min etuajassa ja mulla on aina kännykkä mukana, voin tulla mm av-palstalle, eli voin tappaa aikaa helposti. Jos joku on myöhässä 10 min eikä ilmoita, voin soittaa ja kysyä. Jos toinen sanoo kestää vielä vähän aikaa sanon suoraan nähdään sitten joku toinen kerta. Hyvin äkkiä saa ihmiset opetettua olemaan ajoissa.

Pahimmat ovat pienten lasten äidit, kun kesti että toinen söi jne. Se että ilmoittaa esim kotoa lähtiessään me ollaan myöhässä on pieni juttu vrt siihen että toinen odottaa jossain talon kulmassa. Varsinkin kun aika mikä minulla on käytettävänä ei viikoittain ole kovinkaan suuri, siksi en todellakaan viitsi jossain kadunkulmassa seisoskella ja odottaa.

Huutiksessa olen odottanut max 10 min ja sitten olen lähtenyt pois. Kun olen tullut kotiin, olen antanut negatiivisen ja jos tämän jälkeen on halunnut vielä ostaa, olen pyytänyt hakemaan esim työpaikan neuvonnasta jossa minun ei tarvitse odottaa, rahat etukäteen tilille ja ei mahdollisuutta palauttaa, eli ei tarvi nähdä enää uudestaan.

Olen huutiksessa saanut myös takaisin negatiivisia näiltä jotka ovat myöhässä ja itse aina katson kaikki mitä negatiivisissa lukee, eli kyllä huutajat tietää mikä tilanne on.

Jos on huonot ilmat, esim lumimyrsky ja kaikki on myöhässä en silloin edes pahemmin sovi treffejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme