Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mirtazapin ei meinaa auttaa unettomuuteen

Vierailija
30.08.2020 |

Otin ensin 7.5mg 2 päivänä, olo ihan kaamea, sumuinen, huimaa, epätodellinen, heikko ym. Heräilin silti yöllä. Kolmantena iltana otin 1/4 osaa, mutta ei alkanut juurikaan väsyttää, vaikka on kehuttu että mitä pienempi annos, sitä enemmän väsyttää. Kyllä mulla tuo puolikas väsytti huomattavasti enemmän kuin puolesta puolet...ehkä otan sen puolikkaan ja koitan vielä. Jos ei olo päivällä helpota niin pakko lopettaa..ota lääkkeen illalla 9 ja 10 pintaan väsyttää jo kovasti.. kokemuksia? Jännä ettei mulla toiminut tuo puenentäminen

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla se puolikas nukutti hyvin, mutta kun koetin vielä pienentää annosta, ei se enää auttanut. Seuraava päivä meni aina ihan pöhnässä alkuiltaan saakka. Mitään muuta ei saanut ajateltua kuin ruokaa, koko ajan pulpahteli mieleen vain kuvia ruoista ja kuola valui, aivan hullua! Sitten ruokahimot katosivat ja söin ihan tavallisesti, liikuntaa lisäsinkin, tulos paino nousi 8 kg muutamassa kuukaudessa. Sotki siis aineenvaihdunnankin kun entinen tavallinen määrä ruokaakin vain lihotti hurjasti. Nykyisin otan mirtan vain äärimmäisessä hädässä, vain yhtenä iltana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme