Kenellä julkkiksella oikeasti noussut päähäm?
Kenellä Suomen julkkiksista oikeasti noussut julkisuus päähän?
Vastaan Anna Puu. En jaksa selittää miksi.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin myös tulossa vastaamaan Anna Puun!
Enkä oikeasti tajua miksi 😂 Keskinkertainen laulaja ja myötähäpeää herättävä lavaesiintyminen.Tuo ei vastannut otsikon kysymykseen.
Vastasihan.
Huvitti kun luin pelkän otsikon ja mieleen tuli heti Anna Puu. Ja kun avasin ketjun niin ap oli jo vastannut Annan.
Kaikki Annan henkilökohtaisesti tavanneet tietää kyllä, mistä puhutaan ja että väitteet Puun ylimielisyydestä eivät ole tuulesta temmattuja...
En vaan itse ainakaan ymmärrä, että mistä se ylimielisyys kumpuaa. Ei hänellä ole mitään syytä kuvitella olevansa parempi kuin muut kun on artistinakin tosi keskinkertainen.
"Enkä oikeasti tajua miksi 😂 Keskinkertainen laulaja ja myötähäpeää herättävä lavaesiintyminen." Ei vastannut.
Pimiä. Lenkkeilee niin, että heikoimmat väistää tai jää alle. Kirsin kanssa rinnakkain, leveä kuljetus - muut ei siihen kadulle mahdu.
Veitola. Avaat vaikka oven sille, ei kiitä - tuhisee.
Keekki itseasiassa kiva. Vilkuttaa ja moikkaa skidejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin myös tulossa vastaamaan Anna Puun!
Enkä oikeasti tajua miksi 😂 Keskinkertainen laulaja ja myötähäpeää herättävä lavaesiintyminen.Tuo ei vastannut otsikon kysymykseen.
Vastasihan.
Huvitti kun luin pelkän otsikon ja mieleen tuli heti Anna Puu. Ja kun avasin ketjun niin ap oli jo vastannut Annan.
Kaikki Annan henkilökohtaisesti tavanneet tietää kyllä, mistä puhutaan ja että väitteet Puun ylimielisyydestä eivät ole tuulesta temmattuja...
En vaan itse ainakaan ymmärrä, että mistä se ylimielisyys kumpuaa. Ei hänellä ole mitään syytä kuvitella olevansa parempi kuin muut kun on artistinakin tosi keskinkertainen.
"Enkä oikeasti tajua miksi 😂 Keskinkertainen laulaja ja myötähäpeää herättävä lavaesiintyminen." Ei vastannut.
Niin, se oli lisäkommentti vastaukseeni: "Anna Puu".
Mikä sun ongelma on?
Vierailija kirjoitti:
Salkkareiden Ismo eli Esko Kovero. Jo 2000 luvun alkupuolella kuulin hänestä juttuja, miten käyttäytyy todella ylimielisesti ja tylysti ja esim tuttavalleni taksikuskille oli sanonut "etsä tiedä kuka mä oon?" (En tiennyt että joku oikeasti kehtaa sanoa noin :D). Samanlaista juttua hänestä olen kuullut vielä viime vuosinakin, vaikka nyt uskon jo lähes kaikkien tietävän kuka hän on kun Salkkarit on jatkunut niin kauan.
Oon myös kuullut Eskosta samanlaista juttua!
Vierailija kirjoitti:
Jasper Pääkkönen
Hän on supertähti, mutta ei käyttäydy niin. Asiakaspalvelutilanteessa ystävällinen, normaali, ei mitään esittämistä suuntaan eikä toiseen.
Leo Stillman. Toivottavasti lentää äkkiä pihalle Tähdet tähdet -ohjelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Sofia Belórf
Yksinään vanheneva lapseton nainen? Hiukan traaginen hahmo vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
J. K. Rowling. Luulee että saa sanoa ja twiitata ihan mitä tahansa.
Argumentum ad hominem
Ohhoh, nyt olet kyllä fiksu, kun käytit noin hienoa ilmaisua. Tosin tuo ei käy mitenkään tähän asiayhteyteen, mutta mitä väliä, pikkujuttuja.
Se Mikko Leppilampi on jotenkin ällö, en osaa sanoa miksi.
Puustjärvi sai hatkat the voice of finlandista 😄
Vapun hiekkaa pimpussa kommentti kertoo hänestä kaiken. Ikävä että hänellä tyttäriä jotka oppivat äitinsä tavat.
Sofia Belorf. Mitään muuta ei ole tehnyt kuin mennyt naimisiin tai seurustellut julkkiksen kanssa, nykyään vain varakkaiden. Instakuvat ovat pelkkää Minä-minä-minä -tyylisiä, oma naama joka kuvassa.