Kenellä julkkiksella oikeasti noussut päähäm?
Kenellä Suomen julkkiksista oikeasti noussut julkisuus päähän?
Vastaan Anna Puu. En jaksa selittää miksi.
Kommentit (74)
Jussi Halla-aho. Ennen tervehti kaduilla ja puistoissa, nyt ei ole tuntevinaankaan.
Jussi Halla-aho. Ennen tervehti kaduilla ja puistoissa, nyt ei ole tuntevinaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Ile Uusivuori
Samaa mieltä. En edes ymmärrä miksi Ile etoo minua ja myös Hintikka.
Jussi Vatanen, kun joskus sattumalta käveli kadulla vastaan niin hyi miten halveksuva katse hänellä oli. Katsoi minua sillä ilmeellä kuin olisi halunnut suorastaan oksentaa päälleni.
Vierailija kirjoitti:
Jasper Pääkkönen
Nyt on pakko älähtää.
Salkkari aikoina hänellä oli vahvasti pissa noussut päähän. Ehkä se oli sitä nuoruudenkin reteyttä, mutta todella hankala ja itseään täynnä oleva sälli.
Nyttemmin on laskeutunut norsunluutornistaan. Aivan toinen sälli. Nöyrä ja tasaisempi, jopa mukava. Kansainvälisen menestyksen odottaminen on tehnyt hänelle vaan hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Jussi Vatanen, kun joskus sattumalta käveli kadulla vastaan niin hyi miten halveksuva katse hänellä oli. Katsoi minua sillä ilmeellä kuin olisi halunnut suorastaan oksentaa päälleni.
En nyt ihan tämmöisistä hetkistä vielä vetelis kummosia johtopäätöksiä. Meillä osalla on valitettavan häijyläiset ilmeet, etenkin jos ajatuksissaan kulkee. Hän ei ole välttämättä edes noteerannut sua, jos on jotain tärkeetä ollut mielen päällä.
Esim mummoni kerran tuli mua kaupungilla vastaan ja kipitti jonkin matkaa perässä, että sai mut ajatuksistani pois. Olin kuulemma mulkoillut häntä vihaisesti ja jatkanut vaan ylimielisesti matkaani. Itsellä ei mitään muistikuvaa koko mummelista. Mulle tapahtuu suht usein näin, mutta tämä oli mieleenpainuvin, kun mummo ripitti mut siinä kadulla muiden edessä. Hyvä niin. ;)
Krisse Salminen ehdottomasti. Mitään käytöstapoja hänellä ei tunnu olevan.
Vierailija kirjoitti:
Reino Nordin
Se on ollut lapsuudesta saakka samanlainen. Ei ole julkisuus erikseen noussut päähän.
Anna Puustjärvi on ilkeä ihan oikeassakin elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reino Nordin
Se on ollut lapsuudesta saakka samanlainen. Ei ole julkisuus erikseen noussut päähän.
En tunne Reinoa, mutta tulee fiilis, että en haluakaan tuntea.
Vierailija kirjoitti:
Krisse Salminen ehdottomasti. Mitään käytöstapoja hänellä ei tunnu olevan.
No just! Naurattaako tämän "koomikon" jutut oikeasti ketään?
Samaa kastia kuin Sami Hedberg.
Vierailija kirjoitti:
Saanko kysyä onko nimesi Sampo, Simon vai Timo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin myös tulossa vastaamaan Anna Puun!
Enkä oikeasti tajua miksi 😂 Keskinkertainen laulaja ja myötähäpeää herättävä lavaesiintyminen.Tuo ei vastannut otsikon kysymykseen.
Vastasihan.
Huvitti kun luin pelkän otsikon ja mieleen tuli heti Anna Puu. Ja kun avasin ketjun niin ap oli jo vastannut Annan.
Kaikki Annan henkilökohtaisesti tavanneet tietää kyllä, mistä puhutaan ja että väitteet Puun ylimielisyydestä eivät ole tuulesta temmattuja...
En vaan itse ainakaan ymmärrä, että mistä se ylimielisyys kumpuaa. Ei hänellä ole mitään syytä kuvitella olevansa parempi kuin muut kun on artistinakin tosi keskinkertainen.
Heikki Paasonen.
En ikinä kehtaisi esiintyä tv-mainoksessa kuin L DI Caprio.
Todella myötä häpeällistä!
Salkkareiden Ismo eli Esko Kovero. Jo 2000 luvun alkupuolella kuulin hänestä juttuja, miten käyttäytyy todella ylimielisesti ja tylysti ja esim tuttavalleni taksikuskille oli sanonut "etsä tiedä kuka mä oon?" (En tiennyt että joku oikeasti kehtaa sanoa noin :D). Samanlaista juttua hänestä olen kuullut vielä viime vuosinakin, vaikka nyt uskon jo lähes kaikkien tietävän kuka hän on kun Salkkarit on jatkunut niin kauan.
Argumentum ad hominem