Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En saa unta jos mies on baarissa, muita?

Vierailija
26.09.2013 |

Huoh, ärsyttävää.

Aamulla on kuudelta herätys ja 8 tunnin työpäivä, enkä saa nukuttua kun mies on baarissa kaverinsa kanssa. En tiedä miksi en saa unta yksin, mutta tämä rassaa tosi paljon kun haluaisin kuitenkin nukkua. Haluaisin myös, että mies saisi rauhassa viettää iltaa kavereiden kanssa ja tulee huono omatunto kun kyselen sitten pitkin iltaa että monelta tulee, meneekö vielä kauan, että pääsisin nukkumaan.

Ärsyttää myös, että mies ylipäätään lähtee arkisin viihteelle yömyöhään kun tietää hyvin, etten saa sitten unta. Onko kohtalotovereita?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin joo, kahdeltatoista tekstasi että on tulossa kohta ja sitten sain heti unta -eli uni tuli heti kun tiesin, että kohta mies tulee. Heräsin sitten kuin kellonlyömällä tunti tuon jälkeen ja eihän se ollut tullut. Kyselin että meneekö vielä kauan, ja aikovatkin ilmeisesti olla loppuun asti. Nyt en sitten saa taas unta.

Tätäkin mulle käy usein, että jos mies on ilmoittanut tulevansa klo X, niin saan unta mutta herään tuolloin klo X (ilman kelloa siis) ihan skarppina ja jos mies ei olekaan kotona, niin sitten koko loppuyön unet on mennyt.

Inhottaa olla tällanen :(

Vierailija
2/18 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin joo, kahdeltatoista tekstasi että on tulossa kohta ja sitten sain heti unta -eli uni tuli heti kun tiesin, että kohta mies tulee. Heräsin sitten kuin kellonlyömällä tunti tuon jälkeen ja eihän se ollut tullut. Kyselin että meneekö vielä kauan, ja aikovatkin ilmeisesti olla loppuun asti. Nyt en sitten saa taas unta.

Tätäkin mulle käy usein, että jos mies on ilmoittanut tulevansa klo X, niin saan unta mutta herään tuolloin klo X (ilman kelloa siis) ihan skarppina ja jos mies ei olekaan kotona, niin sitten koko loppuyön unet on mennyt.

Inhottaa olla tällanen :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en tykkäis jos mies menis baariin jos mulla olis tosi aikanen herätys. Siihen herää kuitenkin kun se sitten kömpii kotiin.

Mutta siis onko tässä kyseessä nyt joku luottamuspula tms? Sanoisin että vastaisuudessa älä tekstaile miehellesi, kun hän on baarissa  Saa viettää poikieniltansa rauhassa ja voit sitten itse tehdä samoin kun lähdet iltaa viettämään. Pois turha kyttäily,kyllähän sen tietää, että kun lähtee johonkin ulos niin on aika hankala sanoa yhtään mitään kotiinpaluuaikaa. Sitten sulle tulee vain paha mieli, kun miehekkeesi on "myöhässä" :)

Vierailija
4/18 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma mulla, ap. Ei ole luottamuspulasta kiinni, pelkään vaan aina että jotain pahaa tapahtuisi.

Minuakin ärsyttää että miehen pitää lähteä baariin silloin kun minulla on aamuvuoro, vaikka tietää etten saa nukuttua. Kuulemma ei ole yhtä hauskaa jos lähtee niin että ollaan yhdessä sovittu ajankohta. Ja ei, ei ole kyse luvan kysymisestä/antamisesta vaan haluaisin henkisesti valmistautua yövalvomiseen ja mahdollisesti vaihtaa aamuvuoron iltaan.

Vierailija
5/18 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten te nukutte jos mies ei ole ollenkaan kotona... siis on yön pois kotoa?

Vierailija
6/18 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä naisia jotka antavat miesten mennä baariin ilman vaimoa.

Vierailija
7/18 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omapahan on valintasi. Minä valitsin raittiin joten eipä ole noitaKAAN murheita ;-)

Vierailija
8/18 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeiden ihme! Kun menee naiimisiin kapakkaukon kanssa niin kohta tajuaakin olevansa naimisissa kapakkaukon kanssa!

Vierailija
9/18 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
10/18 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan silloin unta, jos tiedän miehen olevan koko yön pois,mutta kun tiedän tulevan keskellä yötä, on uni katkonaista.

Vierailija
11/18 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se päivän aikana hutsun kämpältä kotiudu.

Vierailija
12/18 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miesparkoja... oma elämä taitaa aika monelta loppua kun menevät valittavan marttyyripirttihirmun kanssa yksiin.

Vierailija
13/18 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut mieheni kanssa yhdessä 17-vuotiaasta saakka, nyt ollaan 33v. Kun on tottunut nukkumaan toisen kainalossa ja hengitystä kuunnellen niin pitkään, niin kyllä minäkin olen ihmeissäni kun mieheni on yön poissa. 

Aikaisemmin asettelin hänen peittonsa mytyksi selkääni vasten, että tuli tunne ettei toinen puoli sängystä ole tyhjä. Nykyään pyydän usein lapset meidän sänkyyn niinä öinä kun mies on poissa. Tuntuu jotenkin kotoisammalta ja turvallisemmalta. 

Tämän vuoksi olen nukuttanut lapsetkin pienenä aina kainalossa (ehkä kaksivuotiaiksi), koska en voi heiltä vaatia että haluaisivat nukkua yksin - enhän minäkään halua. Edelleen nukutaan koko perhe samassa makuuhuoneessa, lapset nyt 5v ja 3v. 

Vierailija
14/18 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vähän sama "ongelma". Mies tekee reissutyötä ja on paljon öitä poissa, vähintään pari yötä viikossa. Silloin osaan nukkua ihan hyvin yksin, ei mitään hätää. Mutta jos tiedän hänen tulevan yöllä kotiin, oli se sitten töistä tai baarista, niin en saa nukuttua ja heräilen kaikkii pieniin ääniin. Tosi ärsyttävää.. Eli jos tiedän hänen olevan koko yön poissa osaan nukkua itsekin rauhassa. Muuten sitä odottaa koko ajan ja heräilee tunnin välein tarkistamaan, joko mies on kotiutunut. 

Vierailija
15/18 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista, ap tässä.

Ei minullakaan ole ongelmaa jos mies on koko yön poissa (esim. viikonloppu kotiseuduillaan) tai jos tiedän kellonajan milloin on tulossa (kuten kirjoitinkin, että sain nukuttua hyvin siihen asti kunnes heräsin siihen aikaan kun sisäinen kelloni ilmoitti, että nyt sen pitäisi olla takas).

Minulla on tuo sama mitä joku muukin kirjoitti, että jos saan valmistautua henkisest siihen että mies on menossa (esim. kertoo jo aamulla, että lähdetään illalla baariin X:n kanssa), eikä reissu ole extempore tai "vahingossa venähtänyt ilta" (kuten eilen piti tulla kotiin ja ilmoittikin sitten illalla viestillä, että meneekin myöhään),  niin sekin auttaa. Eli ehkä tässä on jotain sellaista, että jos olen odottanut ja valmistautunut yhteiseen illanviettoon, niin sitten menee pasmat ihan sekaisin kun suunnitelmiin tulee muutos.

Joku huuteli kapakkaukosta, ei ole kyse sellaisesta. Olemme alle 25-vuotiaita molemmat ja on mielestän ihan ok ja sallittua ja normaalia, että mies silloin tällöin käy istumassa iltaa muidenkin kavereidensa kuin minun kanssa -vaikka sitten kapakassa. Ei todellakaan juo usein, kuten en minäkään, nautimme alkoholia ehkä kerran parissa kuukaudessa ja varsinaiset kännit ollaan vedetty ehkä pari kertaa vuodessa.

Mieskin tuli kotiin neljältä, mutta itse en valitettavasti saanut sitten enää senkään jälkeen unta. Ehkä tähän tottuu joskus, enkä edelleenkään koe oikedeukseni esim. kieltää häntä menemästä tai vaatia häntä kotiin. Odotan kai enemmänkin, että hän huomioisi minuakin sen verran, että ottaa minun univaikeuteni ja töihin menoni huomioon näissä arkipäivien riennoissaan. Juttelimme kyllä tästä tänään, toivottavasti seuraava kerta menee paremmin.

Vierailija
16/18 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 09:38"]

Minulla vähän sama "ongelma". Mies tekee reissutyötä ja on paljon öitä poissa, vähintään pari yötä viikossa. Silloin osaan nukkua ihan hyvin yksin, ei mitään hätää. Mutta jos tiedän hänen tulevan yöllä kotiin, oli se sitten töistä tai baarista, niin en saa nukuttua ja heräilen kaikkii pieniin ääniin. Tosi ärsyttävää.. Eli jos tiedän hänen olevan koko yön poissa osaan nukkua itsekin rauhassa. Muuten sitä odottaa koko ajan ja heräilee tunnin välein tarkistamaan, joko mies on kotiutunut. 

[/quote]

Ihan kuin minä olisin tämän kirjoittanut. Mukava kuulla, että on muitakin samanlaisia, vaikkei se yöheräily mukavaa olekaan.

Vierailija
17/18 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yks samanmoinen kuin ap. Ja minä kyllä tiedän sen juontavan juurensa entisestä suhteesta, ja mieskin (nykyinen) sen tietää, kun ollaan asiasta puhuttu. Nyt olen pikkuhiljaa jättänyt pois sen perään soittelun ja tekstailun. Ja ongelmaahan ei ole, jos mies on sovitusti silloin yön poissa. Usein menee ihan kaverilleen saunomaan jne. Sieltä matkaa baareihinkin useita 10 kilometrejä joten eivät käy baarissa kuin isolla porukalla. Ja ei minua edeskiinnosta vaikka kävisivät joka kerta.

Ja tälle kapakkaukon naimisesta kommentoijalle, me ei olla naimisissa ja mies käy viihteellä noin 4 kertaa vuodessa.

Vierailija
18/18 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen mieheni oli se "kapakkaukko".  Oltiin yhdessä 15 vuotta ja en oppinut hyväksymään miksi siellä kapakassa piti hillua pilkkuun asti. Pelkäsin, että jotain pahaa tapahtuu. En osannut nukkua tai jos nukahdin, heräilin siihen vain huomatakseni, että siellä se edelleen on kapakassa. Soittelin raivoisia puhelimia vastaajan täyteen. Ei se vieraissa käynyt, se oli vaan alkoholisti. Heti kun mies tuli kotiin, sain nukuttua.

Nykyinen ei ole viinaan menevä. Ne harvat kerrat kun se jossain käy yksin olen vielä pahemmin peloissani.