Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä lasissa? juotko alkoholia arkisin?

Vierailija
25.09.2013 |

tänään kolme olutta ja yksi siideri...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Лутше Calvados. т.око

Vierailija
2/22 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 22:10"]En juo arkisin. En ole alkoholisti!

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo arkisin. En ole alkoholisti!

Vierailija
4/22 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on vettä lasissa, mutta jos siltä tuntuu niin saatan juoda alkoholia arki-iltana ihan samanlailla, kuin voin olla juomatta viikonloppuna/juhlapäivänä.

Vierailija
5/22 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on vettä lasissa, mutta jos siltä tuntuu niin saatan juoda alkoholia arki-iltana ihan samanlailla, kuin voin olla juomatta viikonloppuna/juhlapäivänä.

Vierailija
6/22 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten synttäreiltä jäi mansikkalimpparia ja sen joi loppuun äsken. En juo su-to alkoholia tippaakaan ellei ole loma. Ja nyt en ole juonut alkoholia kolmeen viikkoon, kun en ole jaksanut vaivautua Alkoon tai ostaa mitään muutakaan. Ei vanha jaksa.

Vierailija
7/22 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mukissa päärynäteetä, mutta toisinaan saatan ottaa yhden siiderin. Niin kauan kuin juon vuorokaudessa max yhden annoksen, ei viikonpäivällä tai kellonajalla ole minulle merkitystä.

Vierailija
8/22 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso kalenterista koska tekee mieli juoda lasi viiniä tai olut. Juon sen silloin kun haluan.

Vierailija
9/22 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kyllä alkoholia arkisin. Tällä hetkellä se on yleensä viini, jota juon ruuan kanssa tai illalla telkkarin ääressä. Joskus otan oluen, siideri ei tällä hetkellä maistu ollenkaan. Kesällä teki mieli lonkeroa, joten join sitä pitkästä aikaa!

Tänä iltana en juo, koska olin pari iltaa sitten yhdynnässä ilman ehkäisyä. Katotaan seuraaviin menkkoihin asti!

Vierailija
10/22 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kupissa clipperin nokkosteetä (anemiaa pukkaa, ja nokkosessa paljon rautaa niin jeesaa hyvin)

Harvemmimpa arkena tulee alkoholia otettua, eipä tosin viikonloppuisinkaan. Mutta ei minulla ole mitään sääntöjä tuon suhteen, eli jos menen arki-iltana ystävättären kanssa vaikka illalliselle niin tottakai voi ottaa ruuan kanssa lasillisen punaviiniä jos maistuu, ja jos ei niin sitten kivennäisvettä :)

Vierailija
11/22 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doppio Passoa on lasissa. Rankka päivä takana ja otan lasin viiniä rentoutuakseni. Onko av-mammojen määritelmä alkoholistista se, että juo alkoholia ma-pe? Eikö alkoholisti voi olla, jos ryyppää ainoastaan viikonloppuna ja pyhinä?

Vierailija
12/22 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, aika löyhää alkoholinkäyttöä täällä on. En ymmärrä mitä iloa on yhdestä kaljasta/viinilasillisesta/siideristä? Mitä siitä saa? En ymmärrä.

Vierailija
13/22 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 22:43"]

Hui, aika löyhää alkoholinkäyttöä täällä on. En ymmärrä mitä iloa on yhdestä kaljasta/viinilasillisesta/siideristä? Mitä siitä saa? En ymmärrä.

[/quote]

Hui, aika mustavalkoista ajattelua. Joko kaikki tai ei mitään. Mielummin kohtuus kaikessa kuin joko kokonaan ei tai kauhomalla...

Vierailija
14/22 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kupissa on teetä. Huomenna on työpäivä joten en juo alkoholia tänään. Enkä muuten juo viikonloppunakaan koska olen silloinkin töissä. 

Vierailija
15/22 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Et ole tainnut koskaan maistaa lasillista hyvää viiniä? Alkoholi rentouttaa ja hyvän viinin maku on nautinto. Miten on löyhää alkoholinkäyttöä, jos nauttii silloin tällöin lasin viiniä? 

Vierailija
16/22 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasillinen Sain Emilionia eli punaviiniä, huomenna syyslomapäivä myös lapsilla joten ei ihan arki. Voin juoda viinilasillisen viikollakin, teen vuorotyötä joten jos olen menossa aikaisin aamulla töihin niin silloin en juo mitään alkoholipitoista.Saattaa mennä viikkoja ilman alkoholia ja joskus satunnaisesti saatan ottaa useampanakin iltana peräkkäin. Juomiseni ei ole humalahakuista.

Vierailija
17/22 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 22:50"]

[/quote]

Et ole tainnut koskaan maistaa lasillista hyvää viiniä? Alkoholi rentouttaa ja hyvän viinin maku on nautinto. Miten on löyhää alkoholinkäyttöä, jos nauttii silloin tällöin lasin viiniä? 

[/quote] Haluaisin maistaa, mutta en ole löytänyt mitään niin hyvää, että sitä latkisin joka ilta. Suosittelehan! :)

Vierailija
18/22 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mä taas mieluummin juon sen yhden kuin enemmän! Mä juon ihan maun takia. Toinen syy on kiva rentouden tunne. Mulla tuntuu kyllä jo se yksi annos alkoholia, joskus esim. sellainen 12 cl viiniä menee jo mulle ihan kunnolla päähän.

Vierailija
19/22 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 22:55"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 22:50"]

[/quote]

[/quote] Haluaisin maistaa, mutta en ole löytänyt mitään niin hyvää, että sitä latkisin joka ilta. Suosittelehan! :)

[/quote]

Kokeile Amaronea. Kallista on, mutta joskus voi panostaa vähän. Tuo Doppio Passo on hanaviineistä ihan ok. 

http://www.alko.fi/ruoka--juoma/etiketti/ruoka-juoma/ruoan-ja-juoman-liitto/veneton-alueen-erikoisuus-amarone/

Vierailija
20/22 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan just menen korkkaamaan oluen

ja sit toisen

ja sit konjakkia

muuten ei pää kestä ajatella huomista duunipäivää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi