Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

500 kaloria kahtena päivänä viikossa

Vierailija
08.09.2013 |

Onko joku kokeillut? Mitä kokemuksia? Mitä söitte näinä päivinä? 

Ajattelin itse kokeilla, pitäis pudottaa noin 8 kiloa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon sä ajattelit muina päivinä syödä kaloreita?

Vierailija
2/9 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se olis helpompaa vähentää joka päivä hiukan. Meinaan vaan, että noilla nälkäpäivillä sä kyllä kärsit näläntunteesta. Niukkaenergisillä kuureillakin menee 2-5 päivää, ennenkuin elimistö tottuu, eikä nälkä kurni koko aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se toimii, jos paino on tätä ennen pysynyt samassa, etkä muuta syömistä muiden päivien osalta. Jos taas paino on noussut parin kilon vuosivauhtia, niin nousu kyllä pysähtyy, mutta hitaammin alkavat kilot lähteä.

Vierailija
4/9 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin syödä "normaalisti" eli noin 2000 kaloria. Tosin en halua laskea niitä kovin tarkkaan, siksi en kykene mihinkään pistedieettiin tms. Tässä vielä taustalla se, että kesällä jätin sokeriherkut lähes täysin, nyt noin 1-2 krt viikossa (aikasemmin joka päivä suuria määriä).

ap

Vierailija
5/9 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kokeilin muutaman viikon, mutta lopetin. Ongelma ei ollut näläntunne, sitä oppi hyvin sietämään. Mulle pahin oli tolkuton turvotus dieettipäivää seuraavana päivänä. Turvotus alkoi jo hiukan dieetti-iltana, mutta oli paha seuraavana päivänä. Kun pidin dieettiä ma ja ke/to, niin oli käytännössä koko viikon turvotusta. Ei sitä pitemmän päälle jaksanut, kun oli lähes koko ajan epämukava olo. Painokaan ei juuri laskenut, vaikken mitenkään tankannut muinakaan päivinä. Liikunta oli hankalaa dieettipäivinä, kun ei treenin jälkeen tuli huono olo (kalorivaje,) ja turvotuspäivinä epämukavan olon takia.

Olin alkuun hyvin innoissani dieetistä, mutta totesin sen itselleni sopimattomaksi. Nälkä oli ihan mukavakin tunne ja tunsin iloa, että pystyin olemaan syömättä nälästä huolimatta. 

Kyllä mä vaan jatkossa yritän syödä viikolla kevyemmin ja lisätä liikuntaa. Viikonloppuna voin sitten syödä vapaammin.

Vierailija
6/9 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 6, mistäköhän turvotus johtui? Mitä söit dieettipäivinä? 

Vierailija
7/9 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaloria vai kilokaloria?

Vierailija
8/9 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalori on sama kuin kilokalori

Vierailija
9/9 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 18:00"]

kaloria vai kilokaloria?

[/quote]Varmaan olet joskus hokannut, että puhekielessä kilokalorit yleensä lyhennetään ihan vaan kaloreiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan