Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Haluaako kukaan mies edes minun kaltaista naista?
29.08.2020 |
Viihdyn kotona ja tykkään tehdä omia juttujani, kuten lukea ja kirjoittaa. Opiskelen yliopistossa ja urheilen. Näen joskus kavereita. Haaveilen tavallisesta, rauhallisesta elämästä, jossa saan toteuttaa intohimoni kohteita. Olen enemmän intro- kuin ekstrovertti. Minulla on vaaleat, pitkät hiukset ja olen normaalipainoinen.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Olen samanlainen kuin sinä, mutta brunette. Täysin introvertti.
Haluaisiko joku mies minut?
Kaltaiseni introverttimies varmaankin viihtyisi kanssasi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Ja miehelle on sitten se 100 kohdan vaatimuslista, nämä on nähty niin miljoona kertaa.
Joo, ja tuota listaa kutsutaan esikarsinnaksi.
Alue: Aihe vapaa
Oon saanut vuorokaudessa tuhansia tykkäyksiä joka kerta kun tinderin olen ladannut enkä silti ole löytänyt muuta kuin fwb-juttuja ja vakipanoseuraa. Ja ihan siis olen vastannut vain "tasoiseni" oloisiin mätseihin eli en panoadoniksille vaan niille lyhyille ja ok-näköisille miehille, jotka vaikuttavat olevan samalla aaltopituudella arvoineen ja vuorovaikutustaitoineen, eivät lipeviä. Vertaisesi pitäisi olla turvallinen valinta kun tinderissä ei kuulemma ole vastaavaa määrää naisia kuin miehiä? Mutta ei, ei miehetkään halua edetä liian nopeasti.. = eli alkaa keskittyä yhteen naiseen ja jättää tinder-tilin moikka-miten-menee?-ok-hei-hei-keskustelut vähemmälle (oma kokemus naisrintamalla menestymisestä kas kärsii). Koska vastahan miehellä kävi minun kanssani flaksi, mikä todistaa että ehkä tinderistä löytyy vielä parempi kun kauan katseleeeee... Ja kas ikisinkkuja ollaan kaikki, parempi kai näin