Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaako kukaan mies edes minun kaltaista naista?

Vierailija
29.08.2020 |

Viihdyn kotona ja tykkään tehdä omia juttujani, kuten lukea ja kirjoittaa. Opiskelen yliopistossa ja urheilen. Näen joskus kavereita. Haaveilen tavallisesta, rauhallisesta elämästä, jossa saan toteuttaa intohimoni kohteita. Olen enemmän intro- kuin ekstrovertti. Minulla on vaaleat, pitkät hiukset ja olen normaalipainoinen.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me sulle löydetään se laatikkoleukainen korona-kirurgi joka vapaa-ajallaan poseeraa kalsarimainoksissa.

Vierailija
22/63 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miehelle on sitten se 100 kohdan vaatimuslista, nämä on nähty niin miljoona kertaa. 

No kaikkiko pitäisi huolia?

Ei tietenkään. Toki aavistuksen aina hauska ketjut ”en löydä ketään tai kelpaanko kellekään?”, kun jokaisella meistä on ne omat kriteerimme kumppanille. Ongelma onkin kelpaanko minä sille joukolle, jonka itse kelpuuttaisin. Mitä tiukemmat omat kriteerit on, niin sitä rajatumpi on se oma kohdeyleisö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menet ensitapaamisella kahville, saako sinusta juttua irti, vai onko treffit kiusallia hiljaisia hetkiä täynnä? Oletko vakava vai hersyykö huumori?

Vierailija
24/63 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat kuvauksesi perusteella tavalliselta naiselta. Suurin osa sekä miehistä että naisista on tavallisia, joten sinulla luulisi olevan hyvät mahdollisuudet löytää tavallinen mies, jos vain omat kriteerisi ovat realistisella tasolla.

Vierailija
25/63 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei siskot 😊Meille introvertti naisille kyllä löytyy hyvin mies. Ei kaikki miehetkään puhua pälpätä koko ajan. Ja oo koko ajan menossa jonnekin. Me osaamme myös puhua, mutta emme puhu puhumisen ilosta.

Vierailija
26/63 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap tosissasi? Kuulostat monen miehen unelmanaiselta? En tiedä, millaisiin törppöihin olet aiemmin tavannut, jos sinulle on jäänyt tunne, ettet kelpaa?

Vierailija
27/63 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

100% varmuudella kelpaat.

Emme vain koskaan kohtaa.

Vierailija
28/63 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaakohan se miten paljon ystäviä on? Itsellä ei ole kuin viisi ystävää, joista vain kolme asuu samalla paikkakunnalla. Kyse ei ole myöskään mistään tyttöporukasta. Näiden päälle on joitakin kavereita.

Vierailija
29/63 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siinä on totuuden siemen mitä joku väitti yhdessä topassa ja sai väitteelleen kosolti peukutuksia. Suomessa ei vain tahdo olla kysyntää kauniille kotihengetär naisille, vaan enemmänkin ''äijille''

Vierailija
30/63 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaakohan se miten paljon ystäviä on? Itsellä ei ole kuin viisi ystävää, joista vain kolme asuu samalla paikkakunnalla. Kyse ei ole myöskään mistään tyttöporukasta. Näiden päälle on joitakin kavereita.

Tuskin kenenkään seurustelu jäänyt kiinni kavereiden määrästä.

Aivan varmasti useampikn ap:sta kiinnostunut. Miten moneen heistä ap sitten törmää? Miten moni asuu järkevällä etäisyydellä? Miten moni sopii ap:n kumppanilleen asettamiin kriteereihin? Miten monen kanssa ensitreffit johtaa jatkoon, vaikka miten yhteensopivia ihmiset olisikin?

Vierailija
31/63 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti sinä et haluaisi minua, koska olet normaalipainoinen.

Alapeukuttajille tiedoksi, että niin se vaan näyttää olevan. Normaalipainoiset naiset on kielletty minulta (myös normaalipainoiselta mieheltä)  ja vain pullukoita olisi tarjolla.

Oma valinta jäädä tänne. Mähän meen aina viikonlopuksi Tallinnaan 

Vierailija
32/63 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kenenkään seurustelu jäänyt kiinni kavereiden määrästä.

Aivan varmasti useampikn ap:sta kiinnostunut. Miten moneen heistä ap sitten törmää? Miten moni asuu järkevällä etäisyydellä? Miten moni sopii ap:n kumppanilleen asettamiin kriteereihin? Miten monen kanssa ensitreffit johtaa jatkoon, vaikka miten yhteensopivia ihmiset olisikin?

Taso on ilmeisesti melkoisen surkea Tinderissä. Täynnä lyhytsanaisia ja osa suorastaan vihamielisiä miehiä. Pitäisi jaksaa levittää verkkojaan laajemmallekin alueelle :P

Vierailija
33/63 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miehelle on sitten se 100 kohdan vaatimuslista, nämä on nähty niin miljoona kertaa. 

Kuten olen aina sanonut, naiset usein projisoivat omia tapojaan miehiin. Palstalla usein voi lukea naisten valittavan, että "kun miehet sanovat, ettei kukaan nainen huoli heitä, he tarkoittavat vain nuoria, hoikkia ja kauniita". Oikeasti miehet eivät edes tarkoita tuota, vaan naiset projisoivat. Ap kirjoitti "Haluaako kukaan mies edes minun kaltaista naista", mutta taisi tarkoittaa vain niitä halutuimpia miehiä, et ketä tahansa, kuten sanasta "kukaan" olisi naiivimpi voinut päätellä.

Vierailija
34/63 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten olen aina sanonut, naiset usein projisoivat omia tapojaan miehiin. Palstalla usein voi lukea naisten valittavan, että "kun miehet sanovat, ettei kukaan nainen huoli heitä, he tarkoittavat vain nuoria, hoikkia ja kauniita". Oikeasti miehet eivät edes tarkoita tuota, vaan naiset projisoivat. Ap kirjoitti "Haluaako kukaan mies edes minun kaltaista naista", mutta taisi tarkoittaa vain niitä halutuimpia miehiä, et ketä tahansa, kuten sanasta "kukaan" olisi naiivimpi voinut päätellä.

Minusta naisten täytyisikin yrittää olla valikoivampia. Kauniille ja sydämelliselle naiselle tulee aina olemaan ihailijoita mistä pystyy valitsemaan itselleen sen kaikista parhaimman. Tulevien lasten kannalta onkin parempi valita sellainen kuka pystyy ottamaan henkistä/taloudellista vastuuta perheestään. Totta, heitä ei riitä kaikille tällaisessa Suomen kokoisessa maassa, senpä takia siirryin itse muualle ja löysinkin perheestään välittävän miehen.

Vierailija
35/63 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen introvertti humanistinainen. Olen naimisissa ekstrovertin miehen kanssa ja meillä teini-ikäiset lapset. Ekoilla treffeillä olin vähän hiljainen ja hän myönsi miettineensä olenko tylsä. Mutta mentiin kuitenkin toisille treffeille ja siitä se lähti. Hän arvostaa paljon herkkää ja kilttiä luonnettani ja lukeneisuuttanikin ja meillä on paljon yhteisiä juttuja, luonto, historiakohteet. Ehkä välillä tullut riitaa esim.sukuloinnista kun minua se väsyttää enemmän kuin häntä.

Ruuhkavuosien väistyessä olen muuttunut takaisin omaksi nuoruusitsekseni, lukevaksi nörttitytöksi( tai minun tapauksessani tädiksi). Miestä se ei haittaa, on tyytyväinen että viihdyn missä vaan kunhan kirja on mukana.

Vierailija
36/63 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kaunis tai edes jossain määrin viehättävä, niin uskoisin että Suomesta löytyy useita tuhansia miehiä jotka olisivat valmiita suhteeseen kanssasi.

Naispuolinen ystävä joka hyvinkin tavis teki Tinder profiilin ja sai viikossa yli 500 tykkäystä....

Vierailija
37/63 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet kaunis tai edes jossain määrin viehättävä, niin uskoisin että Suomesta löytyy useita tuhansia miehiä jotka olisivat valmiita suhteeseen kanssasi.

Naispuolinen ystävä joka hyvinkin tavis teki Tinder profiilin ja sai viikossa yli 500 tykkäystä....

Mitä niillä tykkäyksillä tekee ellei päästä etenemään puusta pidemmälle? Kaverikin sai tuhat likeä ja vain viisi pääsi treffeille johtuen tykkääjien surkeasta ulosannista. 

Vierailija
38/63 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kukaan halua varmaan. Nyt oikeesti naiset, älkää viitsikö :D

Vierailija
39/63 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaa sieltä kotoa poistua niin voi ihmisiä paremmin tavata ja tutustua.

Vierailija
40/63 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä niillä tykkäyksillä tekee ellei päästä etenemään puusta pidemmälle? Kaverikin sai tuhat likeä ja vain viisi pääsi treffeille johtuen tykkääjien surkeasta ulosannista. 

Jep. Mutta jos kysymys kuuluu "haluaako KUKAAN mies", niin vastaus on kyllä haluaa. Ei minullekkaan "kelpaa" suurin osa, mutta kyllähän sitä valinnanvaraa olisi. Ja minulla  on sentään vielä lapsiakin edellisestä liitosta...