Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Oho. Varmasti joku muukin jo sanonut
25.09.2013 |
mutta onpa toi entinen missi-Susanna rupsahtanut :O
En oo nähnyt sitä pitkään aikaan ja nyt on toi bb-extra telkkarissa ja siinä se sitä karvaturriaan silitteli.
Melkoisen muutoksen on kyl kokenut.
Kommentit (2)
Onko se hevosennaama muka ollut missi??? :=DDDDDDDDDDDDDDDDDD
No onhan se jo aika iäkäs, rupsahtaminen alkanut jo kauan sitten.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ei ole ainut, toivottavasti muuten asiat paremmin