Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odotatko Kannelmäen Sokoksen avautumista?

Vierailija
25.09.2013 |

Ja siis sen koko muun kauppakeskuksen? Mietin että kuinkahan moni meinaa oikeasti lähteä Kantsuun esim. keskustan tai jumbon sijasta ostoksille.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä siellä on ainakin töykeä vanhempi nainen kosmetiikka osastolla. Tumma ja lyhyt hiuksinen!

Vierailija
2/10 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vähimmässäkään määrin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis todellaKIN odotan.

 

Terkkuja Konnevedeltä!

Vierailija
4/10 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis taas joku S-monopoliostoshelvettikö?

Vierailija
5/10 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siellä muitakin kuin s-kauppoja on. Kauppakeskus kaari. S vetoinen kylläkin kun siellä on sitten prisma, sokos ja varmaan liuta kamalia s ravintoloita.

Vierailija
6/10 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö, että viiden kilometrin säteellä ko. kauppakeskuksesta asuu 200.000 ihmistä. Eli sille määrälle kauppa on periaatteessa "lähikauppa".

Lisäksi kauppa on kehä 1:n, vihdintien ja hämeenlinnanväylän liitoskohdassa, eli helppo tulla autolla moneltakin suunnalta.


En kuitenkaan usko, että kukaan tulee keskustasta kannelmäkeen kauppaan tai jumbon läheltä, mutta kannelmäen läheltä kylläkin.

 

Ja ei, en niinkään odota sokoksen avautumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa tulee käytyä silloin tällöin muutenkin, ehkä sit samalla Sokoksella myös. Hiukan epäilen miten Sokos mahtaa tuossa paikassa menestyä. Valikoiman pitää olla merkittävästi erilainen kuin Prismassa jotta homma toimii. Toisekseen muistelen lukeneeni että Sokoksella on ylipäätään mennyt aika huonosti viimeaikoina. Toivottavasti kuitenkin homma pelittää ja asiakaskuntaa löytyy!

 

Kyllä mä odotan kauppakeskuksen avautumista. Jos sinne tulee riittävästi meidän perheen käyttämiä liikkeitä, ihan mielelläni hoidan jotkut hankinnat tästä lähempää keskustan sijaan.

Vierailija
8/10 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

TodellaKIN odotan.

 

Kantsussa töissä oleva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäjänmäestä on huonot kulkuyhteydet, muuten kävisin ja tulisin käymään Kantsussa. Ilman autoa ei viitsi raahata isompia ostoksia, joustava bussiyhteys auttaisi. 

Vierailija
10/10 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha Maxi takaisin! Siellä sentään pystyi käymään ruoka-ostoksilla ilman 2 km:n pakollista kiertämistä kaikkein takimmaisena oleville maitohyllyille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän