Alle 35vuotiaat miehet! Millainen on unelma nainen?
Ulkonäkö, luonne, harrastukset, koulutus, työpaikka, ikä jne..
Kommentit (25)
En kehtaa edes vastata, kun tulee alapeukkua kumminkin, vaikka ei ole edes ulkonäkökriteereitä. Ihan turhaan kyselette, kun ette ole kuitenkaan valmiita käyttätytymään kuin unelmanainen.
En tiedä, en mieti enää tälläisiä. Olen luovuttanut naisten suhteen. M30
Eräs nainen jonka nimi alkaa A-kirjaimella...
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, en mieti enää tälläisiä. Olen luovuttanut naisten suhteen. M30
Sama. Menee se elämä näinkin.
Sirorakenteinen, pitkähiuksinen, empaattinen, huumorintajuinen ja älykäs. Mahdollisimman samanikäinen. Koulutuksella ja ammatilla ei ole merkitystä, kunhan jotain tekee itsensä elättämiseksi.
Millainen on siro rakenteinen?
Tarkoittatteko esim todella hoikkaa esim 170cm ja 50kg? Vai todella lyhyttä ja hoikkaa esim 155cm ja 45kg? Vaiko ihan vain pieniä luita, esim kapeat hartiat, ohut ranne, pienet jalat, ohuet nilkat, ohuet kädet ja sääret ja reidet? Ja pitääkö olla siis ihan aasialaisen pieni ja siro? Vai riittääkö suomalaisen siro?
Ap
Vierailija kirjoitti:
En kehtaa edes vastata, kun tulee alapeukkua kumminkin, vaikka ei ole edes ulkonäkökriteereitä. Ihan turhaan kyselette, kun ette ole kuitenkaan valmiita käyttätytymään kuin unelmanainen.
Miksi kenenkään pitäisi edes muutua miellyttääkseen toisia?
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittatteko esim todella hoikkaa esim 170cm ja 50kg? Vai todella lyhyttä ja hoikkaa esim 155cm ja 45kg? Vaiko ihan vain pieniä luita, esim kapeat hartiat, ohut ranne, pienet jalat, ohuet nilkat, ohuet kädet ja sääret ja reidet? Ja pitääkö olla siis ihan aasialaisen pieni ja siro? Vai riittääkö suomalaisen siro?Ap
Ja haluaisko joku etsiä vaikka ihan jonkun kuvan tai muutama kuvaa? Olen aina miettinyt mitä miehet tarkalleen ottaen tarkoittavat tällä sirorakenteisella.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittatteko esim todella hoikkaa esim 170cm ja 50kg? Vai todella lyhyttä ja hoikkaa esim 155cm ja 45kg? Vaiko ihan vain pieniä luita, esim kapeat hartiat, ohut ranne, pienet jalat, ohuet nilkat, ohuet kädet ja sääret ja reidet? Ja pitääkö olla siis ihan aasialaisen pieni ja siro? Vai riittääkö suomalaisen siro?Ap
Ja haluaisko joku etsiä vaikka ihan jonkun kuvan tai muutama kuvaa? Olen aina miettinyt mitä miehet tarkalleen ottaen tarkoittavat tällä sirorakenteisella.
Ap
Olen itse 183 senttiä pitkä. Nykyinen vaimo on 154 senttinen ja painaa vähän alle 50 kiloa. Kaikki edellisetkin kumppanini ovat olleet alle 165 senttisiä ja hoikkia. Ei kutenkaan anorektisia. Silmääni on aina miellyttänyt sirot naiset, joten heille olen aloitteeni tehnyt. Takapuolessa ja reisissä saa olla kokoa, mutta vyötärön pitää olla kapea. Rintojen koolla ei juuri ole merkitystä, mutta yleensä hoikilla on pienet rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sellaista Susanna Penttilän tyylistä tarkoitetaan tällä.
Vierailija kirjoitti:
Eräs nainen jonka nimi alkaa A-kirjaimella...
Naalin Ana?
Ihan tavallisen naapurintytön näköinen on minun suosikkini ja mitä tulee koulutuksiin ja työpaikkoihin niin ei kiinnosta, ihan sama.
Ainoa mikä merkitsee on se että suhtautuuko hän miehiin ystävällisesti vai onko hän täsmälleen samanalainen takakireä feministi-kommunisti joka on jatkuvassa sodassa miehiä vastaan ja jauhaa Donald Trumpin pahuudesta kaiken aikaa niinkuin lähes kaikki nuoret kaupunkilaisnaiset tänäpäivänä.
En jaksa kuunnella sitä paskaa enää yhtään.
Ihan normaali kelpaisi. Naisille ei vaan kelpaa tämmöinen normi kaljuuntuva 35v mies kenellä pituutta alle 180cm.
Persoonallinen, kokenut, himokas, eloisa, huumorintajuinen, hymyilee, kuuntelee, katsoo silmiin, on naisellinen, pitkähiuksinen, rehevä vartaloltaan, ei laiha ja luiseva, omaa empatiakykyä, avulias. Meikata saa, mutta luonnollisesti. Ei mitään tekotukkaa, - ripsiä, - tissejä. Ei juo itseään humalaan, mutta pari lasia viiniä ok eli kevyt hiprakka. Ei saa tupakoida eikä kiroilla.
Anyone?!
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallisen naapurintytön näköinen on minun suosikkini ja mitä tulee koulutuksiin ja työpaikkoihin niin ei kiinnosta, ihan sama.
Ainoa mikä merkitsee on se että suhtautuuko hän miehiin ystävällisesti vai onko hän täsmälleen samanalainen takakireä feministi-kommunisti joka on jatkuvassa sodassa miehiä vastaan ja jauhaa Donald Trumpin pahuudesta kaiken aikaa niinkuin lähes kaikki nuoret kaupunkilaisnaiset tänäpäivänä.
En jaksa kuunnella sitä paskaa enää yhtään.
Ai että, ihana kuulla 😍
Olen just sellainen nainen, vanhempi vaan 😂
Että sitä vaan että kyllä sellaisia naisia on olemassa, Tsemppiä!
Hoikka ja isot tisut, 20-28v M23