Alle 35vuotiaat miehet! Millainen on unelma nainen?
Ulkonäkö, luonne, harrastukset, koulutus, työpaikka, ikä jne..
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Persoonallinen, kokenut, himokas, eloisa, huumorintajuinen, hymyilee, kuuntelee, katsoo silmiin, on naisellinen, pitkähiuksinen, rehevä vartaloltaan, ei laiha ja luiseva, omaa empatiakykyä, avulias. Meikata saa, mutta luonnollisesti. Ei mitään tekotukkaa, - ripsiä, - tissejä. Ei juo itseään humalaan, mutta pari lasia viiniä ok eli kevyt hiprakka. Ei saa tupakoida eikä kiroilla.
Anyone?!
Joo mutta olen toistaiseksi varattu. Palataan asiaan syksymmällä.
Vierailija kirjoitti:
Toinen kysymys:
Minkälainen on ihan tavallinen nainen? Olen tätä myös miettinyt useasti, kun miesten viestäjä olen lukenut tältä palstalta.Ap
Se on 164 senttinen ja 70 kiloinen, eli reitevä, persevä ja vyötärölihava. Lyhyt tukka, hoitsu, tradenomi tai käsienheiluttelun maisteri. Tykkää tosi-tv:stä ja on kallellaan punavihreisiin arvoihin.
Ennemmin pitkä kuin lyhyt, hoikka, isorintainen, vaaleat tai vaaleanruskeat pitkät hiukset, siniset tai vihreät silmät, kapea vyötärö ja siro rakenne muutenkin, pyöreä, treenattu takapuoli, klassisen kauniit ja symmetriset kasvot, valkoiset hampaat, hyvä iho, mielellään ruskettunut, pitkät sääret, pienet ja naiselliset kädet ja jalat, karvaton leuasta alaspäin.
Toinen kysymys:
Minkälainen on ihan tavallinen nainen? Olen tätä myös miettinyt useasti, kun miesten viestäjä olen lukenut tältä palstalta.
Ap