Miksi HS julkaisee tällaisia mielipidekirjoituksia "kolumneina"?
Ymmärrän, että toimittajilla on suuria kiusauksia olla käyttämättä hyväksi sitä, että heidän mielipiteensä saavat suuremman lukijakunnan kuin muiden ihmisten mielipiteet. Mutta seuraava teksti kuuluisi mielipideosastolle nimimerkillä "Närkästynyt mummo Kruununhaasta". Ja julkaisukynnyksen olisi pitänyt olla sen mukainen.
http://www.hs.fi/mesta/a1380000022612?jako=cfe7e8dfee55119466785f5383b99e66&ref=tw-share
Ja ei, en polta klapeja Krunikassa. Mutta ajatus on viehättävä.
Mikä vaivaa tanttoja, kun haluavat koko ajan rajoittaa kaikkea? Jutun argumentointikin on surkeaa ja tyyli vähän loukkaavaakin. Itse asiassa teksti olisi sopinut parhaiten tänne tai vaikka Suomi24:ään.
Kommentit (2)
On kyllä typerä kolumni. Uuneja sitä paitsi kannattaa käyttää, pysyy hormit kuivana ja kunnossa.
Kolumnihan on kirjoittajansa "mielipidekirjoitus".