Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi HS julkaisee tällaisia mielipidekirjoituksia "kolumneina"?

Vierailija
25.09.2013 |

Ymmärrän, että toimittajilla on suuria kiusauksia olla käyttämättä hyväksi sitä, että heidän mielipiteensä saavat suuremman lukijakunnan kuin muiden ihmisten mielipiteet. Mutta seuraava teksti kuuluisi mielipideosastolle nimimerkillä "Närkästynyt mummo Kruununhaasta". Ja julkaisukynnyksen olisi pitänyt olla sen mukainen.

 

http://www.hs.fi/mesta/a1380000022612?jako=cfe7e8dfee55119466785f5383b99e66&ref=tw-share

 

Ja ei, en polta klapeja Krunikassa. Mutta ajatus on viehättävä.

 

Mikä vaivaa tanttoja, kun haluavat koko ajan rajoittaa kaikkea? Jutun argumentointikin on surkeaa ja tyyli vähän loukkaavaakin. Itse asiassa teksti olisi sopinut parhaiten tänne tai vaikka Suomi24:ään.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolumnihan on kirjoittajansa "mielipidekirjoitus". 

Vierailija
2/2 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä typerä kolumni. Uuneja sitä paitsi kannattaa käyttää, pysyy hormit kuivana ja kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla