Lue keskustelun säännöt.
Tunnen miten joku polttaa nyt tupakkaa.Kuka olet?
Kommentit (5)
ai jaska? Moro kulta,hirveä ikävä.Kuulin kyllä,että olet varattu.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kuka nyt tietsikan ääressä polttaisi?
[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 14:10"]
Kuka nyt tietsikan ääressä polttaisi?
[/quote]
No minä esimerkiksi. Tosin istuskelen ulkona eli sisällä ei sentään polteta.
Minä olen joku vain.
Merkkinä Bonus.