KUMMAT OVAT FIKSUMPIA: LASSUKAT VAI AV-MAMMAT?
Kommentit (23)
Niin. Kyllähän lassukatkin osallistuvat av-keskusteluun. Mutta sanon kyllä lonkalta että keskimäärin "mammat" ovat fiksumpia. Sehän on selvä! :)
Down-jankkaaja nostaa myös lassukka-ketjuja esiin
[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 18:32"]
?????
[/quote]
Heh. Ketjua lukemattakin on pakko sanoa, että mammat. Ei siis AV:tä ihaillen, mutta lassukoita alemmas ei kai mikään tai kukaan pääse?
Minä tiedän, mikä on AV-mamma. Se tarkoittaa AUDIO-VISUAALI-MAMMAA, siis sellaista perheenäitiä, joka työskentelee audiovisuaalisella alalla esim. valokuvauksen tai musiikin tai multivision parissa, mutta... mikä on LASSUKKA?!?
Sosiaalinen älykkyys merkkaa ja suvun jatko, joten av-mammat voittavat lassukat 6-0. Ainoa millä lassukat voivat tulevaisuudessa päteä on se, millä mr.Laasanen itse opastaa naisia: eli lassukkuudesta luopuminen ja naisen tahtoon alistuminen. yksinhän nämä muuten jäävät ja paljon enemmän yksin kuin "femakot", näillä kun yleensä sosiaaliset ympyrät isommat kuin suomi24 ruikkijoilla ja arvot paremmin nykypäivään sopivia, kuten myös ulkonäkö.
Lassukat on miehiä ja av-mammat naisia -> lassukat ovat siis fiksumpia. Miesten ÄO, kun se lasketaan keskiarvona kaikenikäisistä, on tutkitusti naisia korkeampi.
No hohhoijakkaa, et sitten mitään väsyneempää keksinyt?
[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 19:59"]
Lassukat on miehiä ja av-mammat naisia -> lassukat ovat siis fiksumpia. Miesten ÄO, kun se lasketaan keskiarvona kaikenikäisistä, on tutkitusti naisia korkeampi.
[/quote]
AV-mammat ovat kuitenkin mielipiteiltään ja taustoiltaan epäyhtenäisempi ja laajempi joukko kuin lassukat, jotka edustavat vain pientä murto-osaa miehistä. veikkaisin, että lassukoiden ÄO ei liikkuu siellä gaussin käyrällä alatasolla verrattuna koko miessukupuolen keskiarvoon.
Ööö, onko lassukka tossun alla oleva mies, joka tekee naisten töitä, vai mikä se on?
[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 19:59"]
Lassukat on miehiä ja av-mammat naisia -> lassukat ovat siis fiksumpia. Miesten ÄO, kun se lasketaan keskiarvona kaikenikäisistä, on tutkitusti naisia korkeampi.
[/quote]
Lassukat tunnistaa siitä, että nämä peukuttavat omia viestejään ja viimeistein tutkimusten mukaan ( kuten myös aiempien, ennen kuin testejä kalibreoitiin) naiset ovat älykkämpiä ja sopeutuvampia kuten yleensäkin korkeasti älykkäillä lajeilla. Lassukoiden kohtalo on sama kuin urospuolisilla ja häiriintyneillä norsuilla siis:vain naaraat määrävät lajin tulevaisuuden ja yksilön oma älykkyys pelkkä pieru saharaan, varsinkin jos on niin ällö, ettei kukaan nainen katso sinne päinkään. Kaikki purkaukset yhtä samaa pierun kanssa lopulta, 100v. jälkeen teistä ei ole olemassa mitään, naarat sen sijaan levittävät geenejään ja meemejään. Perusbilsaa.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 20:07"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 19:59"]
Lassukat on miehiä ja av-mammat naisia -> lassukat ovat siis fiksumpia. Miesten ÄO, kun se lasketaan keskiarvona kaikenikäisistä, on tutkitusti naisia korkeampi.
[/quote]
AV-mammat ovat kuitenkin mielipiteiltään ja taustoiltaan epäyhtenäisempi ja laajempi joukko kuin lassukat, jotka edustavat vain pientä murto-osaa miehistä. veikkaisin, että lassukoiden ÄO ei liikkuu siellä gaussin käyrällä alatasolla verrattuna koko miessukupuolen keskiarvoon.
[/quote]
Ei hitto, mikä moka minulta: "ei liikuu" piti olla "liikkuu". Olenko siis elävä todiste av-mamman (mulla ei kyllä ole lapsia) tyhmyydestä. I rest my case :D
Onko hellyttävä siis uusi poliittisesti korrektimpi tapa sanoa säälittävä?
LASSUKOILLA ON PENIS, JOTEN LASSUKAT OVAT MONSTERIFIKSUJA SUHTEESSA MINIAIVOISIIN JA MUNATTOMIIN AV-LEHMIIN.
Jokaisella jolla penis on aivot ja jokaisella jolla käänteinen sisään kääntynyt vastavaa uloke/sukuvärkki, ei ole. Näin miehet viisaudessaan päättivät, kun tiedettä alkoivat tekemään, käänteisen peniksen omistajilla ei ole myöskään sielua, joten naiset ovat ali-ihmisiä ja miestä varten, joka sopiikin vaikka tappaa siinä samassa kun sen se ihmisyys surkastuu, eli penis. Naiset ovat miestä varten, eikä miehet naisia varten ja nainen sopii palvelijaksi miehelle, eikä meis naiselle. Kaiken mitta on penis. Ja sen pituuden tietää mies itse ennen sovittuja punnuksia tai senttejä ja nyrkillä kompensoi ja näyttää, jos joku kehtaa aliarvioida tai arvostella tätä jumalan kuvaa jollain lailla. Naiset siis vain mittaavat jaa arvottavat miehiä sillä, minkä puutteesta nämä sorsineet naisia iät ja ajat. Millimunan turhaa valittaa, kun kaikki tuumat on vaihdettavissa senteiksi ym.jollei riitä, niin ei riitä, hakata voi, muttei ketään voi pakottaa rakastamaan.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 20:07"]
naaraat määrävät lajin tulevaisuuden
[/quote]
Se on sitten jokaisen ituhipin unelma: palataan kivikauteen ja pysytään siellä. Onneks me koiraat voimme tieteen ja tekniikan avulla lähteä valloittamaan maailmankaikkeutta ja jättää teidät naaraat tänne keskenänne pelastamaan oravia ja harjoittelemaan kaulimen käyttöä. Tullaan sitten moikkaamaan miljoonan vuoden kuluttua. :D
Enpä tiedä. Ainakin se av-mamma, joka haluaa ehdoin tahdoin väkisin täällä viljellä keksimäänsä lassukka-termiä, on ihan huippuidiootti.
Anna määritelmät sanoille ensin.