Voiko mies käyttää sukkahousuja
Olen hulluna sukkahousuihin ja olen pitänyt niitä vuosia. Onko se naisten mielestä epänormaalia? Pidän 40 ja 20p denierin mustia. Ensinnäkin ne lämmittää ja ovat käytännölliset ja lisäksi ne lisää seksuaalista nautintoa. Vaimoni ei oikein jaksa niitä katsella. Onko se väärin?
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
En tykkäisi että mieheni pitäisi naisten sukkahousuja. Miesten pitkät kalsarit ok. Oma mies käyttää talvella pilkillä yms eräretkillään ihan miehille suunnattuja lämpökalsareita.
Miten suhtautuisit jos kyseessä olisikin miesten sukkahousut? Sellaisiakin kun on, ainakin 20-100 denierin paksuuksissa. Tosin ero naisten sukkahousuihin ei ole merkittävän suuri, siitä on omaakin kokemusta.
Pitkät kalsarit, lämpökalsareista nyt puhumattakaan, ovat suurimmassa osassa Suomen säätiloja liian kuumat. Toisaalta ilman aluskerrostakaan ei tarkene. Niihin tilanteisiin sukkahousut sopivat hyvin.
Jos haluat pitää, sen kun pidät. Minä en ymmärrä, miten kukaan (mies tai nainen) haluaisi pitää sukkahousuja. Ovat epäkäytännölliset ja epämukavat. Pitkät kalsarit on paljon paremmat talvella esim. farkkujen tai ulkoiluhousujen alla.
Voi käyttää. Paksut sukkahousut mukavan lämpimät talvella.
ei ole eikä myöskään pyöräilyhousuja
Miksi ei voisi käyttää. Istuu mukavan tiukasti päällä. Sopivan lämpimät.
Uskomattoman typerää keskustella mitä vaatekappaletta saa ja mitä ei saa käyttää.
Tottakai voi , ei se tarvii toisten mielipidettä pukea sukkahousuja
Vierailija kirjoitti:
No ainakin minä voin. Sukkahousut päivittäisessä käytössä farkkujen alla jalkojen lämmikkeenä. Jos ulkona ei ole hirveän kylmä, käytän ohuempia, ja kylmillä ilmoilla sitten paksumpia.
Jep, tänään pakkasta jo niin että tuntuu. Jalassa mustat 50 denierin Norlynit. Vaimo pani vielä paremmaksi ja veti jalkaan jotkin viinin punaiset 80 denieriset.
kyllä poikain kanssa saa olla sukkiksissa sylikkäin. parasta on imut niiden läpi.
Itse inhoan sukkiksia. Ahdistaa jotenkin se umpio-olo. Kun esim. tallaa märkään, niin pakko riisua kokonaan. Sukan vaihtaminen on kätevämpää...
Ahdistus vaihtui kyllä nauruun, kun mietin, että aviomieheni kiskoisi jalkaan sukkahousut 😄. Pahoittelut, mutta silti naurattaa.
Meillä vaan bambua tai merinovillaa vaatteissa, joista näkyy jalkaterät. Ei siis sukkiksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainakin minä voin. Sukkahousut päivittäisessä käytössä farkkujen alla jalkojen lämmikkeenä. Jos ulkona ei ole hirveän kylmä, käytän ohuempia, ja kylmillä ilmoilla sitten paksumpia.
Jep, tänään pakkasta jo niin että tuntuu. Jalassa mustat 50 denierin Norlynit. Vaimo pani vielä paremmaksi ja veti jalkaan jotkin viinin punaiset 80 denieriset.
Minä suosin kylmimmillä ilmoilla kerrospukeutumista. Erilaisten kokeilujen jälkeen näen parhaaksi ratkaisuksi laittaa alimmaiseksi sukkahousut ja niiden päälle pitkät kalsarit. Toimii näppärämmin kuin kahdet kalsarit tai kahdet sukkahousut päällekkäin.
Kun pyrin kulkemaan esimerkiksi työmatkat polkupyörällä niin usein kuin mahdollista, aluspukeutumisella on väliä. Tänä aamuna oli pakkasta jotain 12 astetta, ja tuulikin kävi. Laitoin alimmaiseksi lyhyet kalsarit, sitten 40 denierin sukkahousut ja päällimmäiseksi black horsen mikromodaaliset pitkikset. Hyvin tarkeni pyöräillä. Black horset riisuin kyllä sitten työpaikan pukuhuoneessa, muuten olisi sisätyössä liian kuuma. Sukkahousut saa olla farkkujen alla sisälläkin.
Itse kanssa käyttänyt paljonkin sukkahousuja farkkujen alla töissäkin. Kuvittelin pitkään, että ei niitä kukaan sieltä nää. Sitten kerran naispuolinen pomoni pyysi minua lähtemään hänen kanssaan messuille esittelemään yritystä. Sitten pomo totesi, että tietysti se on minun oma asia, millaisia alusvaatteita käytän. Mutta kun hän on muutamaan kertaa huomannut minulla sukkahousut, kun olen kumartunut, niin ajatteli kysyä, että onko ne normaalit sukkahousut vai onko minulla jotain ongelmia jalkojen kanssa ja käytän tukisukkahousuja. Naama punaisena totesin, että ei ole ongelmia, ja ihan lämpöisyyden vuoksi käytän. Pomo totesi siihen, että hyvä, sillä messupäivät on jaloille tosi rankkoja, ja hän käyttää itse aina tukisukkahousuja messuilla. Pari päivää ennen messuille lähtöä pomo ojensi kaksi pakettia 40 den tukisukkahousuja. Sanoi vaan että kokeile noita yksi päivä ennen messuille lähtöä, ja jos tuntuu hyviltä, niin käytä niitä messuilla, niin ei jalat tule kipeäksi seisoskelusta. Niin käytyä messut tukisukkahousut jalassa, ja paljon noita on tullut muutenkin käytettyä.
Hevikitaristeilta ei tilutus onnistu ilman kunnon sukkahousuja, joten ne ovat lähes pakolliset.
Vierailija kirjoitti:
Itse kanssa käyttänyt paljonkin sukkahousuja farkkujen alla töissäkin. Kuvittelin pitkään, että ei niitä kukaan sieltä nää. Sitten kerran naispuolinen pomoni pyysi minua lähtemään hänen kanssaan messuille esittelemään yritystä. Sitten pomo totesi, että tietysti se on minun oma asia, millaisia alusvaatteita käytän. Mutta kun hän on muutamaan kertaa huomannut minulla sukkahousut, kun olen kumartunut, niin ajatteli kysyä, että onko ne normaalit sukkahousut vai onko minulla jotain ongelmia jalkojen kanssa ja käytän tukisukkahousuja. Naama punaisena totesin, että ei ole ongelmia, ja ihan lämpöisyyden vuoksi käytän. Pomo totesi siihen, että hyvä, sillä messupäivät on jaloille tosi rankkoja, ja hän käyttää itse aina tukisukkahousuja messuilla. Pari päivää ennen messuille lähtöä pomo ojensi kaksi pakettia 40 den tukisukkahousuja. Sanoi vaan että kokeile noita yksi päivä ennen messuille lähtöä, ja jos tuntuu hyviltä, niin käytä niitä messuilla, niin ei jalat tule kipeäksi seisoskelusta. Niin käytyä messut tukisukkahousut jalassa, ja paljon noita on tullut muutenkin käytettyä.
Sukkahousuista on tullut minullekin eniten käyttämäni alusvaate. Ne ovat farkkujen alla paljon mukavammat ja näppärämmät kuin miesten peruskalsarit. Kylminä vuodenaikoina on suunnilleen joka päivä sukkikset farkkujen alla. Lähinnä töissä ja ulkoillessa käytän, en niinkään kotioloissa. Justiinsa eilen järjestelin alusvaatekaappiani. Sukkahousuja löytyi yli 20 paria, monessa eri paksuudessa. Suurin osa näytti olevan mustia. Enimmäkseen käytän ihan tavallisia sukkahousuja, mutta parit tukisukkahousutkin löytyy. Niitä olen käyttänyt vain jollain lentomatkoilla tai muissa erikoistilanteissa. Pitkiä kalsareita löytyi vain kolmet, lisäksi muutamat leggingsit.
En tiedä, onko kukaan töissä kiinnittänyt huomiota sukkahousuihini. Ainakaan kukaan ei ole sanonut mitään.
Vaikka sukkahousut ajatellaan naisten vaatteiksi, en koe olevani mikään transvestiitti. En käytä esimerkiksi hameita tai rintaliivejä. Tykkään vain käyttää sukkahousuja niin kuin tykkään käyttää farkkuja tai neulepuseroita.
Sukkikset kirjoitti:
Kyllä voi , tarviiko sitä toisilta kysellä. Paremmat kun lökökalsarit
Minusta mies voi ihan hyvin käyttää sukkahousuja alusvaatteena pitkien kalsareiden sijaan. Mitä väliä sillä on, onko farkkujen tai muiden päällyshousujen alla sukkahousut vai kalsarit, kunhan ovat mukavat ja lämpimät. Sukkahousuissa itsessään ei ole mitään sellaista, etteikö miehet voisi niitä käyttää siinä missä naisetkin. Eri asia on sitten säärien verhoilu sukkahousuilla hametta tai mekkoa käytettäessä. Hameita ja mekkoja pidän kyllä naisten vaatteina.
Renenssanssi tai Robin HOODI. sillo kelepaa.
syksyä ilmassa kirjoitti:
Tänään oli niin kolean tuntuinen aamu, että laitoin eka kertaa kesän jälkeen sukkahousut farkkujen alle, kun läksin ulos. Ei ollut yhtään liioittelua, 20 denieriset lämmitti jalkoja jo mukavasti. Olisi vaan pitänyt ottaa sormikkaatkin käteen.
Kiinnostaa tietää onko nuo 20 denierin sukkahousut liian ohuet ja lämmittääkö ne todella? Olisi kiva kokeilla. Miten osaa ostaa sopivat?
Sukkahousut on naisten vaate päättele siitä.
Vierailija kirjoitti:
Sukkahousut on naisten vaate päättele siitä.
Olen ymmärtänyt, että naiset käyttävät hameen ja mekon kanssa sukkahousuja paljolti esteettisistä syistä.
En tykkäisi että mieheni pitäisi naisten sukkahousuja. Miesten pitkät kalsarit ok. Oma mies käyttää talvella pilkillä yms eräretkillään ihan miehille suunnattuja lämpökalsareita.