Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele OIKEASTI hyvännäköisiä farkkuja

Vierailija
25.09.2013 |

Etsin (taas vaihteeksi) hyvännäköisiä, napakoita farkkuja, mielellään slimmejä ja kapealahkeisia, jotka toimisivat sekä saappaiden että kävelykenkien kanssa.

Suosittele ja kehu, mistä kannattaa ostaa?

Hinnallakaan ei ole merkitystä, voivat maksaa 10 eurosta vaikka 500 euroon. Ainoastaan ulkonäkö (ja osin myös laatu) ratkaisevat. En halua perinteisiä suoria lahkeitakaan, erityisesti jos ne vähänkään muistuttavat bootcutteja.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään NYDJ-farkuista. Niistä löytyy niin kapeita kuin bootcut- ja perusmallejakin. Parasta niistä on että kohottavat takapuolta ja litistävät vatsaa.

Vierailija
2/14 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 13:41"]

Minä tykkään NYDJ-farkuista. Niistä löytyy niin kapeita kuin bootcut- ja perusmallejakin. Parasta niistä on että kohottavat takapuolta ja litistävät vatsaa.

[/quote]

Linkki http://www.nydj.eu/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse ihastunut noihin Dr Denimin farkkuihin :)

Vierailija
4/14 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marc Laugella hyviä aikuisella naiselle.

Vierailija
5/14 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Acne

Vierailija
6/14 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

dr denim

Vierailija
7/14 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liujo Jeansilla on hyviä! Istuvat parhaiten ja valikoimaakin on kivasti jo suomessa tarjolla. :) Ainakin Fashionstore kauppa myy.

Vierailija
8/14 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kokeillu monenlaisia, ja mun kropalle parhaat on Onlyn farkut (ei tosin mitkään farkkulegginssit, vaan ne ihan paksusta kankaasta tehdyt farkut).

Mutta kaikille noi ei oo hyvät. Lanteikkaammille ovat vissiin aika huonoja. Eli riippuu kropan mallista mikä sopii.

Vierailija
9/14 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyvä kroppa, kaikki farkut näyttävät hyvältä. Eli mene salille kyykkäämään.

Vierailija
10/14 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mangon Elektra farkut! muutenki paljon hyviä malleja siellä, hintakin tosi edullinen esim. 29 e !! käy tesmaa

Vierailija
11/14 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan omani Lindexin lastenosastolta koossa 170 cm :D Olen huomannut että lastenosaston housut istuvat sekä vyötäröltä että lantiolta koska ovat joustavat eivätkä liian korkeavyötäröiset.

Vierailija
12/14 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava jatkakaa vaan! Kerään todisteitä. Kiitos Ara! En ollut keneenkään kanssa,en tunne heidät! Ja viimeiset 7v elin avoliitossa! Akki jatkaa! Jatkakaa iljetykset ja kiusaajat!

Vierailija
13/14 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abercrombien farkut on ihan ylivoimaisia jos saat niitä vaan jostain, saanti euroopasta vähän huono. Laatu, leikkaukset ja materiaalit ihan huippuluokkaa niinkuin merkin muissakin vaatteissa. Toki nyt puhun miesten puolesta mutta sama käsitys naisten rytkyistä.

m28

Vierailija
14/14 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dr denim saa täältäkin pisteet! Omistan nuita useampia erissä väreissä, ihania ovat! :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme