Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten isän uusi vaimo...

Vierailija
25.09.2013 |

Siis aivan käsittämätöntä, lasteni isä hylkäsi reilu vuosi sitten minut sekä lapset ja lähti toisen naisen matkaan, menivät naimisiin ja nyt heille tulossa uusi vauva. Tuossa ei mitään mutta nyt tämä uusi akka on mennyt kertomaan lapsille miksi minä ja lasten isä todellisuudessa erosimme, että isä rakastui häneen ja isä ei ollut onnellinen äidin kanssa. Mikä oikeus tuolla naudalla on mennä sekottamaan meidän perhettä? eikö jo riittänyt että vei lapsilta isän ja minulta miehen, pitää vielä mennä myrkyttämään lasten silmissä käsitys meidän aikaisemman perheen onnesta. Voi V****U että ottaa päähän.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se puhui, vai?

Vierailija
2/34 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tuosta, jos se on totuus. Kyllä lapset aina äitinsä puolelle kääntyvä ja aikuisena saattavat ihmetellä...kerro lapsillesi, että aikuisten välinen rakkaus voi loppua, mutta vanhemman ja lapsen ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä sitten on oikea totuus? "isänne oli tosi tosi onnellinen äidin kanssa, mutta minä halusin ilkeyttäni sekoittaa teidän perhe-elämän ja vein isänne?"

Vierailija
4/34 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta se exäs lemppaa tän uuden, älä huoli. Näyttänyt kyntensä.

Vierailija
5/34 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei alle kymmenen vuotiaille lapsille tarvitse mielestäni kertoa miten isä ei enää rakastanut minua ja miten suhteemme ei muka ollut enää isäle mieluinen ollut moneen vuoteen ja että isä on nyt onnellinen ja onnellisempi kuin vuosiiin. Ei tuo kuulu lapsille,lapset on ajatellut koko ajan että isä tulee viellä takaisin ja rakastaa äitiä mutta ei enää!!!

Vierailija
6/34 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei.. Tosihan se on, ettei liittonne ollut kovin onnellinen ollut jos se toisen mukaan karkasi, mutta lapset tulevat huomaamaan kuka on tehnyt väärin, kuka oikein. jospa entisen ja sen uuden vaimon avioliitto kaatuu ja saat itsellesi paremman parisuhteen ja miehen. Naurat niille sitten.

Vierailija
7/34 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka&Nauta. Miehessä mittää vikkaa oo?

Vierailija
8/34 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ap ei ole hyvä äiti tai kiva ihminen.

Vierailija
9/34 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, me erosimme exän kanssa ennenkuin lapsi oli syntynyt. 3-vuotiaana kysyi että miksi isä ei asu meidän kanssa. Vastasin että äiti ja isä ei rakasta toisiaan eikä haluta asua yhdessä,mutta isä ja äiti rakastavat sinua. Olet meille molemmille maailman tärkein ja rakkain ihminen. Exä on sanonut myös samalla tavalla. Säännöllisen epäsäännöllisesti lapsi kysyy tuota samaa ja vastaamme samalla tavalla.

Vierailija
10/34 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tällä palstalla AINA kun joku jollain tavalla edes puhuu miehen löytäneen uuden rakkauden tulee ensimäisenä vastaukseksi että "kyllä se lemppaa kohta sen uudenkin"??? minun isäni rakastui toiseen naiseen minun ollessani 10 vuotias ja hän on edelleenkin 20 vuoden päästä tämän naisen kannssa onnellisempi kuin äitini kanssa ikinä. Vaikka toista pettää ei se tarkoita etteikö sen uuden kanssa voisi olla onnellinen. Oikein ärsyttää tuollaiset puheet.

Vierailija
11/34 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-miehesi on todellinen MAHTISONNI kun siihen vetosi enemmän NAUTA :D

Vierailija
12/34 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 11:30"]

No ei alle kymmenen vuotiaille lapsille tarvitse mielestäni kertoa miten isä ei enää rakastanut minua ja miten suhteemme ei muka ollut enää isäle mieluinen ollut moneen vuoteen ja että isä on nyt onnellinen ja onnellisempi kuin vuosiiin. Ei tuo kuulu lapsille, [b]lapset on ajatellut koko ajan että isä tulee viellä takaisin ja rakastaa äitiä mutta ei enää!!! [/b]

[/quote]

No hyvä että joku korjasi tämän käsityksen :O

Vierailija
13/34 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 11:30"]

No ei alle kymmenen vuotiaille lapsille tarvitse mielestäni kertoa miten isä ei enää rakastanut minua ja miten suhteemme ei muka ollut enää isäle mieluinen ollut moneen vuoteen ja että isä on nyt onnellinen ja onnellisempi kuin vuosiiin. Ei tuo kuulu lapsille,lapset on ajatellut koko ajan että isä tulee viellä takaisin ja rakastaa äitiä mutta ei enää!!!

[/quote]

No jos pienet lapset elää kuvitelmassa että isä tulee vielä takaisin niin ehkä oli aikakin jonkun omata selkärankaa ja kertoa, ettei näin käy.

Miten oot voinu antaa niiden elää sellasessa harhakuvassa? Niillä olis ollut jo vuosi aikaa sopeutua tilanteeseen, nyt tämä uusi, kohta vauvan pullauttava joutui tekemään sen sun puolesta? Ajattelitko yhtään avautuessasi miten kamala lasten on nyt mennä isänsä luo kun siellä on kokonainen uusi perhe ja heille on valjennut vasta nyt ettei isä tulekkaan takaisin??

Uskomatonta harkitsemattomuutta.

Vierailija
14/34 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 11:34"]

Miksi tällä palstalla AINA kun joku jollain tavalla edes puhuu miehen löytäneen uuden rakkauden tulee ensimäisenä vastaukseksi että "kyllä se lemppaa kohta sen uudenkin"??? minun isäni rakastui toiseen naiseen minun ollessani 10 vuotias ja hän on edelleenkin 20 vuoden päästä tämän naisen kannssa onnellisempi kuin äitini kanssa ikinä. Vaikka toista pettää ei se tarkoita etteikö sen uuden kanssa voisi olla onnellinen. Oikein ärsyttää tuollaiset puheet.

[/quote]

Kun se vaan usein on niin. Poikkeudet vahvistaa vain säännön. Mulla on tuttavapiirissä mies jolla on jo neljännen naisen kanssa lapsia.

Vierailija
15/34 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän puoliso kertoi lapsille miksi te olette eronnut? Te ette sitten vanhempina ole sitä viitsinyt kertoa? Vai oletko kenties valehdellut lapsille erosta? Mistä muuten he ovat saaneet päähänsä että isä tulee takaisin jos sitä ei niille joku olisi syöttänyt. Varmaan juuri tuosta syystä lapset kääntyneet uuden vaimon puoleen tietäessään että hän ainakin on lapsille rehellinen.

Vierailija
16/34 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onk ex-miehesi jotenkin tahdoton?

Vierailija
17/34 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta tarinasta ei käy ilmi oliko isä keskustelussa mukana mutta meillä tapahtui kerran sama tilanne, lasten tullessa kotiin kysyivät he minulta erästä asiaa mistä olin heille valheellisesti kertonut ainoastaan suojellakseen heitä totuudelta ja kun isänsä luona tämän totuuden olivat kuulleet tajusin ettei missään nimessä tule lapsille valehdella yhtään mistään asiasta, varsinkaan mistään mikä liittyy jollain tavalla perheen jäseniin.

Vierailija
18/34 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 11:32"]

Jospa ap ei ole hyvä äiti tai kiva ihminen.

[/quote]

Sanavalinnat tosiaan viittaisivat wt-pubiruusu-tyyppiin. Akka, nauta, "voi vittu" oikein isoin kirjaimin huutamalla... 

Vierailija
19/34 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 11:37"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 11:34"]

[/quote]

Kun se vaan usein on niin. Poikkeudet vahvistaa vain säännön. Mulla on tuttavapiirissä mies jolla on jo neljännen naisen kanssa lapsia.

[/quote]

Sulla voi olla. Toisella kerralla kaikki oppimaan kykenevät osaavat valita paremmin, minä ainakin. Oppimaan kykenemättömät on eri asia, mutta mielestäni ne tunnistaa aika helposti ja nopeasti.

Vierailija
20/34 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idioottivaimo. Sen pitää pönkittää omaa itsetuntoaan. Raukkamaista kertoa lapsille. Minäkään en ole muuta kuin hyvää puhunut, mun raukkamaisesta pelkuriexmiehestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi