Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinkivara Helsingissä asuntoa ostaessa?

Ulkopaikkakuntalainen
29.08.2020 |

Kuinka paljon Helsingissä kannattaa yrittää tingata? Varsinkin jos vahva epäilys että useampi jättämässä tarjousta samaan aikaan..

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu asunnosta. Joissakin ei yhtään ja joissakin paljonkin

Vierailija
62/65 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on muita kiinnostuneita ja tahdot asunnon niin tarjoa mahd. lähelle pyyntiä.

Jos olet ainoa näytössä niin 10% alle pyynnin, varsinkin jos kohde on ollut myynnissä jo pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjosin yli pyynnin. Meni silti toisaalle. AP

Vierailija
64/65 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu asunnosta, sijainnista ja myyjästä. Itse olen ostanut kaikki asunnot selvästi alle pyydetyn hinnan, mutta asunnot ovat kaikki olleet remontoitavia, 1-2 kerros, perusasuntoja hyvällä sijainnilla, missä myyjä on laittanut alkuun liian kovan hinnan ja hyviä tarjouksia ei ole tullut. 

Usein ystävät ja tutut ovat tarjonneet yli pyydetyn hinnan ennen ensimmäistä näyttöä saadakseen asunnon. Tämä siis Hgin kantakaupungissa. 

Vierailija
65/65 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu asunnosta, sijainnista ja myyjästä. Itse olen ostanut kaikki asunnot selvästi alle pyydetyn hinnan, mutta asunnot ovat kaikki olleet remontoitavia, 1-2 kerros, perusasuntoja hyvällä sijainnilla, missä myyjä on laittanut alkuun liian kovan hinnan ja hyviä tarjouksia ei ole tullut. 

Usein ystävät ja tutut ovat tarjonneet yli pyydetyn hinnan ennen ensimmäistä näyttöä saadakseen asunnon. Tämä siis Hgin kantakaupungissa. 

"Hyvät" asuntokauppani ovat perustuneet jatkuvaan asuinalueen ilmoitusten seuraamiseen ja näytöissä käymiseen, niin olen löytänyt mieleiseni ja tarjousten ja vastatarjousten kautta on löytynyt molemmille sopiva hinta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme