Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko ujo nuori mies saada tyttöystävän?

Vierailija
29.08.2020 |

Olen todella ujo. Olen kuullut, että naiset arvostavat ei-ujoja miehiä. Minua ei haittaa, jos nainen on ujo, mutta haluavatko ujot naiset ujon miehen? :D Sosiaaliset naiset eivät varmaan jaksa katsoa miestä, joka mielummin katselisi elokuvia tai sarjoja viltin alla, kuin olisi aina menossa johonkin baariin tai muuhun vastaavaan.

Tiedän, että olen surullinen tapaus, sitä ei tarvitse tuoda esille kommenteissa. M25

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harjoittele maksullisen kanssa. Ootkopillua saanut vielä, et vissiin?

Miten maksullinen auttaa naisen saannissa? Sehän auttaa vain paineiden purussa.

Vierailija
22/52 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harjoittele maksullisen kanssa. Ootkopillua saanut vielä, et vissiin?

Ootko saanut? Kauheen rumasti sanottu. Minä haluan antaa neitsyyteni jollekin, josta välitän. M25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tod. Lopeta ujous, lopeta kilttiys.

Ota Jordan Petersonin materiaalit selaukseen, käy salil, parturis, tankkaa isosti rasvaa ja proteiinii.

Fiilaa olevasi itsevarma, röyhkeä, dominoiva -- fiilaa olevasi Moderni Mies.

Kaikki lähtee sun self conceptista eli siitä mitä sä fiilaat.

Vierailija
24/52 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. Kahdeksankymmentä luvun lopulla yksi nuori nainen vaan nappas ujon miehen kädestä ja voi pojat, menoahan se oli. Onko nykyään toisin, voipi olla, voipi olla olemattakin.

Sittemmin on ollutkin heikompi tuuri, vaikka ujoudesta eroon pääsinkin.

Vierailija
25/52 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa. Kahdeksankymmentä luvun lopulla yksi nuori nainen vaan nappas ujon miehen kädestä ja voi pojat, menoahan se oli. Onko nykyään toisin, voipi olla, voipi olla olemattakin.

Sittemmin on ollutkin heikompi tuuri, vaikka ujoudesta eroon pääsinkin.

Voi kumpa joku nappaisi minunkin kädestä. M25

Vierailija
26/52 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi, kokemuksella sanon. M34

Vierailija
27/52 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on monenlaisia, tosi vastakkaisiakin mieltymyksiä. Jotkut nimenomaan tykkäävät ujoista ja paljon on ihmisiä jotka eivät jaksaisi baarissa käydä vaan tykkäisivät olla kotona. Pyydä joltakulta, että "hei, vaikutat kivalta tyypiltä, haluaisitko joskus lähteä kahville tai vaikka kävelylle" :)

Se että pyytää ujosti, on monesti hyvin viehättävää ja söpöäkin. Täytyy vaan antautua siihen ujouteensa, ja antaa itsestään sen verran että tekee aloitteita, meni miten meni. Jos saat pakit, niin uutta vaan, koeta olla ottamatta noita henkilökohtaisesti koska aina ei vaan kolahda eikä se tarkoita välttämättä mitään erityistä vikaa sinussa.

Minua pelottaa tuo tyrmätyksi tuleminen. :( M25

Se on ymmärrettävää! Idea onkin siinä, että saat sisäistettyä, että ihmisarvosi ja hienoutesi ei kulu siinä, että joku antaa pakit. Joku saattaa tehdä sen epäkorrektisti tai ilkeästi, mutta se alentaa vain hänen omaa itseään, ei sinun. Moni kuitenkin antaa pakit ihan ystävällisesti. Myös ekstrovertit, lihaksikkaat audikuskit saavat pakkeja, mutta se ei heitä hidasta. Ajattele vaikka niin, että jos kysyt kymmentä ihmistä treffeille, niin jos yhdeksän sanoo ei, niin kymmenes saattaa sanoa kyllä. Jos olet kohtelias, pidät huolta hygieniastasi ja pukeudut puhtaisiin vaatteisiin, niin ennen pitkää joku sanoo kyllä. Vaikutat nimittäin mukavalta tyypiltä. Ei muutakun ala harjoitella hiljalleen, saat kyllä itsevarmuuttakin pikkuhiljaa kun huomaat että nolosteluun ja pakkeihinkaan ei kuole, vaan ne ovat osa projektia. Onnea matkaan!

Vierailija
28/52 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu, että jos IHME kävisi, että saisikin, niin nainen kyllästyy jossain vaiheessa. :/ M25

Vierailija
29/52 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on monenlaisia, tosi vastakkaisiakin mieltymyksiä. Jotkut nimenomaan tykkäävät ujoista ja paljon on ihmisiä jotka eivät jaksaisi baarissa käydä vaan tykkäisivät olla kotona. Pyydä joltakulta, että "hei, vaikutat kivalta tyypiltä, haluaisitko joskus lähteä kahville tai vaikka kävelylle" :)

Se että pyytää ujosti, on monesti hyvin viehättävää ja söpöäkin. Täytyy vaan antautua siihen ujouteensa, ja antaa itsestään sen verran että tekee aloitteita, meni miten meni. Jos saat pakit, niin uutta vaan, koeta olla ottamatta noita henkilökohtaisesti koska aina ei vaan kolahda eikä se tarkoita välttämättä mitään erityistä vikaa sinussa.

Se on ymmärrettävää! Idea onkin siinä, että saat sisäistettyä, että ihmisarvosi ja hienoutesi ei kulu siinä, että joku antaa pakit. Joku saattaa tehdä sen epäkorrektisti tai ilkeästi, mutta se alentaa vain hänen omaa itseään, ei sinun. Moni kuitenkin antaa pakit ihan ystävällisesti. Myös ekstrovertit, lihaksikkaat audikuskit saavat pakkeja, mutta se ei heitä hidasta. Ajattele vaikka niin, että jos kysyt kymmentä ihmistä treffeille, niin jos yhdeksän sanoo ei, niin kymmenes saattaa sanoa kyllä. Jos olet kohtelias, pidät huolta hygieniastasi ja pukeudut puhtaisiin vaatteisiin, niin ennen pitkää joku sanoo kyllä. Vaikutat nimittäin mukavalta tyypiltä. Ei muutakun ala harjoitella hiljalleen, saat kyllä itsevarmuuttakin pikkuhiljaa kun huomaat että nolosteluun ja pakkeihinkaan ei kuole, vaan ne ovat osa projektia. Onnea matkaan!

Kiitos kommentistasi! Niin, siisti olen ja hyvässä kunnossa, mutta punastun helposti, ja jos punastun, niin sitten nolostun siitä entistä enemmän. :D Jos tyttöystävän saisinkin, niin kun minun harrastukset ovat muille ehkä vähän tylsiä, niin nainen kyllästyy jossain vaiheessa. :/ M25

Vierailija
30/52 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 28 jatkaa: Tämä saattaa kuulostaa karultakin, älä ota asioita liian vakavasti: Älä lataa liikaa odotuksia, koska ihmisestä näkee vain pienen osan, ja tuntemaan oppii ajan kanssa. Kysy treffeille sellaisiakin, jotka vaikuttavat kivoilta mutta joihin et välttämättä ole ihastunut. Silloin pakit on helpompi ottaa vastaan, ja toisaalta tutustuessa tunteet saattavat herätä.

Vierailija
31/52 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi jos ihan vähän extraa saa itsestään tiristettyä ja kysyttyä lähtisikö se ujo tyttö kahville. Muuten ei nimittäin tapahdu mitään.

Vierailija
32/52 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu, että jos IHME kävisi, että saisikin, niin nainen kyllästyy jossain vaiheessa. :/ M25

Sisäistäin parasta aikaa naisena niitä juurisyitä sille miksi tulevaisuudessakin tullaan tarvitsemaan Venäjältä ja Aasiasta tulevia kotirouvia. Miehet pelkää kuollakseen yksinäisyyttä sekä vastuunkantoa. Miksi meille naisille nuo ei tuota niin paljoa päänvaivaa että peräti yhden kokonaisen maan täytyy ”valmistaa” kotimiehiä (kotirouvia) ettemme sorru?

Vierailija
33/52 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

25-vuotias mies ei ole nuori.

N19

Kyllä on jos eliniän odotteet alkaa olla jo jotain 80 vuotta. 

Jo 22-vuotialla miehillä on otsaryppyjä... jopa alle tuon iän, joten kyllä 25 näyttää vanhalta. :/ sori vaan.

N19

Monissa yhteyksissä nuorella tarkoitetaan alle 30-vuotiasta nuorta aikuista, joissakin yhteyksissä vielä alle 35-vuotiaita tai alle 40-vuotiaitakin.

Vierailija
34/52 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nro 28 jatkaa: Tämä saattaa kuulostaa karultakin, älä ota asioita liian vakavasti: Älä lataa liikaa odotuksia, koska ihmisestä näkee vain pienen osan, ja tuntemaan oppii ajan kanssa. Kysy treffeille sellaisiakin, jotka vaikuttavat kivoilta mutta joihin et välttämättä ole ihastunut. Silloin pakit on helpompi ottaa vastaan, ja toisaalta tutustuessa tunteet saattavat herätä.

Laastari tyypit paljastuu joka kerta

Vierailija
35/52 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, itse olen äärisosiaalinen ihminen ja seurustelen ujon miehen kanssa. Itse asiassa kiinnostuinkin hänestä aluksi juuri sen takia ettei hän erityisemmin puhunut, alkoi kiehtoa että mitä lie ajattelee. Kaikki on mahdollista.

Vierailija
36/52 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kommentistasi! Niin, siisti olen ja hyvässä kunnossa, mutta punastun helposti, ja jos punastun, niin sitten nolostun siitä entistä enemmän. :D Jos tyttöystävän saisinkin, niin kun minun harrastukset ovat muille ehkä vähän tylsiä, niin nainen kyllästyy jossain vaiheessa. :/ M25

Jos punastut, niin sitten vaan sanot, että kamalaa, mää punastun, anteeks :D Ja laita vaikka kädet naaman päälle, koeta nauraa tilanteelle. Se hetki menee ohi ja sen jälkeen on helpompaa! Tiedän koska olen itse mennyt nuorempana aivan tomaatin väriseksi välillä ilman mitään syytä :D

Tylsät harrastukset eivät haittaa, ei monilla naisillakaan erikoisia harrastuksia ole ja monet juuri häpeilevät sitäkin. Välillä jokaisen on hyvä kokea vähän jotain uutta vain jotta ajattelu säilyy tuoreena, mutta ei kai sitä tarvi mitään erikoista normaaliarjessaan harrastaa.

Vierailija
37/52 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, itse olen äärisosiaalinen ihminen ja seurustelen ujon miehen kanssa. Itse asiassa kiinnostuinkin hänestä aluksi juuri sen takia ettei hän erityisemmin puhunut, alkoi kiehtoa että mitä lie ajattelee. Kaikki on mahdollista.

Ahaa, se "vähäpuheinen Clint Eastwood"-efekti.

Vierailija
38/52 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ongelma ei ole ujous vaan tylsyys. Ei varmana pystyisi keskustelemaan naisen kanssa yhtään mistään.

Vierailija
39/52 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n ongelma ei ole ujous vaan tylsyys. Ei varmana pystyisi keskustelemaan naisen kanssa yhtään mistään.

Pitää paikkansa, naiset ja miehet on vaan liian erilaisia ja jutut menee usein samaan kuin täälläkin eli siihen naiset vs. miehet-jankkaamiseen. Vain jos naisella on tarpeeksi miesmäiset aivot, voi jotenkin toimia.

Vierailija
40/52 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyhän Tinder treffeillä niin huomaat tuon olevan muidenkin kuin ap:n ongelma. Ihan kuin menisi lypsyhommiin..