Voiko ujo nuori mies saada tyttöystävän?
Olen todella ujo. Olen kuullut, että naiset arvostavat ei-ujoja miehiä. Minua ei haittaa, jos nainen on ujo, mutta haluavatko ujot naiset ujon miehen? :D Sosiaaliset naiset eivät varmaan jaksa katsoa miestä, joka mielummin katselisi elokuvia tai sarjoja viltin alla, kuin olisi aina menossa johonkin baariin tai muuhun vastaavaan.
Tiedän, että olen surullinen tapaus, sitä ei tarvitse tuoda esille kommenteissa. M25
Kommentit (52)
Voi saada, mutta kyllä sieltä viltin alta pitää lähteä ulos ja pitää vielä uskaltaa puhua naisille.
Vaikeaa on. Mutta ei kai periaatteessa mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
Voi saada, mutta kyllä sieltä viltin alta pitää lähteä ulos ja pitää vielä uskaltaa puhua naisille.
Juu, ehkä silloin 80-luvulla. Nykyisin on olemassa sellainen juttu kuin Internet. Get this, siellä on foorumeita, joissa voi keskustella asioista joista tykkää. Niin, ja onhan siellä deittisivuja, mutta niillä naiset ovat liian nirsoja. Foorumeilta löytyy seuraa. Sieltä itsekkin löysin poikkiksen.
N20
Naisilla on monenlaisia, tosi vastakkaisiakin mieltymyksiä. Jotkut nimenomaan tykkäävät ujoista ja paljon on ihmisiä jotka eivät jaksaisi baarissa käydä vaan tykkäisivät olla kotona. Pyydä joltakulta, että "hei, vaikutat kivalta tyypiltä, haluaisitko joskus lähteä kahville tai vaikka kävelylle" :)
Se että pyytää ujosti, on monesti hyvin viehättävää ja söpöäkin. Täytyy vaan antautua siihen ujouteensa, ja antaa itsestään sen verran että tekee aloitteita, meni miten meni. Jos saat pakit, niin uutta vaan, koeta olla ottamatta noita henkilökohtaisesti koska aina ei vaan kolahda eikä se tarkoita välttämättä mitään erityistä vikaa sinussa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ujo nainen joka pariutui ujon miehen kanssa aikanaan opiskelijana. Hyvin sovitaan yhteen. Onnea etsintään!
Onnea teille! Eli toivoa on vielä. :) M25
Chatit, online peli (yhteisöt), facebook ryhmät. Onhan noita paikkoja :p
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on monenlaisia, tosi vastakkaisiakin mieltymyksiä. Jotkut nimenomaan tykkäävät ujoista ja paljon on ihmisiä jotka eivät jaksaisi baarissa käydä vaan tykkäisivät olla kotona. Pyydä joltakulta, että "hei, vaikutat kivalta tyypiltä, haluaisitko joskus lähteä kahville tai vaikka kävelylle" :)
Se että pyytää ujosti, on monesti hyvin viehättävää ja söpöäkin. Täytyy vaan antautua siihen ujouteensa, ja antaa itsestään sen verran että tekee aloitteita, meni miten meni. Jos saat pakit, niin uutta vaan, koeta olla ottamatta noita henkilökohtaisesti koska aina ei vaan kolahda eikä se tarkoita välttämättä mitään erityistä vikaa sinussa.
Minua pelottaa tuo tyrmätyksi tuleminen. :( M25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alat harrastamaan jotain ja liityt lajin ryhmiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, ehkä silloin 80-luvulla. Nykyisin on olemassa sellainen juttu kuin Internet. Get this, siellä on foorumeita, joissa voi keskustella asioista joista tykkää. Niin, ja onhan siellä deittisivuja, mutta niillä naiset ovat liian nirsoja. Foorumeilta löytyy seuraa. Sieltä itsekkin löysin poikkiksen.
N20
Silti pitää uskaltaa tavata ja jättää viltti kotiin.
25-vuotias mies ei ole nuori.
N19
Vierailija kirjoitti:
Hauskoja ohjeita.
"Kiinnostaako naisia ujo mies?"
"Totta kai kiinnostaa!"
"...kunhan lähestyt naisia rohkeasti etkä ole ujo"
Tämä! M25
Vierailija kirjoitti:
Hauskoja ohjeita.
"Totta kai kiinnostaa!"
Eli akka täytyisi taas saada suoraan siihen kotiovelleen?
Vierailija kirjoitti:
N19
Kiitos. Tunnen oloni paljon paremmaksi. M25
Vierailija kirjoitti:
N19
Kyllä on jos eliniän odotteet alkaa olla jo jotain 80 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Hauskoja ohjeita.
"Totta kai kiinnostaa!"
Miksei voi etsiä mieluisia mielenkiinnon kohteita ja tätä kautta tutustua ihmisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä tapauksessa sinun kannattaa ensin keskittyä vahvistamaan itsetuntoasi. Pakkeja nimittäin tulet suurella todennäköisyydellä saamaan. Ujo voi olla, se on monista naisista (mm. minusta) puoleensavetävä luonteenpiirre mutta huono itsetunto siellä pinnan alla voi pahimmillaan pilata orastavan suhteen. Huonoitsetuntoinen ihminen uskoo olevansa pohjimmiltaan kelpaamaton ja saattaa tiedostamattaan alkaa heijastaa tätä kumppaniinsa, mm. väittämällä, että "oot mun kanssa kun et parempaakaan saanu" tai "mitä tämmönen luuseri muka voi sulle antaa". En väitä, että sinä alkaisit toimia näin mutta se on havaintojeni mukaan ollut ikävän yleinen kuvio.
Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N19
Jo 22-vuotialla miehillä on otsaryppyjä... jopa alle tuon iän, joten kyllä 25 näyttää vanhalta. :/ sori vaan.
N19
Harjoittele maksullisen kanssa. Ootkopillua saanut vielä, et vissiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N19
Jo 22-vuotialla miehillä on otsaryppyjä... jopa alle tuon iän, joten kyllä 25 näyttää vanhalta. :/ sori vaan.
N19
:D
Olen ujo nainen joka pariutui ujon miehen kanssa aikanaan opiskelijana. Hyvin sovitaan yhteen. Onnea etsintään!