Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä tykkäisitte jos järjestäisitte kesäbileet ja lopputulos

Vierailija
17.07.2006 |

on että ensinnäkin puolet eivät " pääse" tulemaan, ja heistä jotka tulevat suurin osa joko ajavat tai joutuvat lähtemään klo 21.30 ja 23. Sen jälkeen siellä enää oli minä, mieheni ja toinen pariskunta, 28 oli kutsuttua. Mulle kyl tuli semmoinen fiilis etten toista kertaa järjestä mitään....rumasti tehty jotenkin. Ja voin luvata et jos mun joku ystävä järkkäisi kesäbileitä hommaisin 100% varmuudella sekä lastenhoitajan että ohjelmani niin että ei seuraavana aamuna pitää olla esim ajokunnossa klo 9,

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota nyt opiksi ja usko jo KETÄÄN SUN KAVEREISTA EI OLE KIINNOSTUNUT SUN JUHLISTA!!!!

Vierailija
2/20 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaivautuisi paikalle. Sen ymmärrän kyllä, jos pitää lähteä tiettyyn aikaan pois. Ihmiset ei ilmeisesti -sinua ja minua lukuunottamatta- enää tykkää juhlia. Näkeehän sen täälläkin, kun valitetaan että häät on vaan tylsä velvollisuus ja menoerä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei muusta ole puhetta. Mieluummin jo puoli kymmeneltä

Vierailija
4/20 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tiedän asian toisenkin puolen, sillä meillä ei ole lastenvahtia ikinä.

Vierailija
5/20 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutteko hankalassa paikassa tai jotain? Ilmoititko ajoissa bileistä? Oliko ne nyt parhaaseen kesäloma aikaan?

Meille kans kävi joskus vähän noin. Kun muutama " suosittu" tyyppi lähti kotiin alkoi muukin porukka häipyä turhan aikaisin vaikka mielestämme oli sekä menoa että meininkiä.

Suurin osa kyllä tuli paikalle, mutta moni autolla koska asumme sen verran syrjässä että moni olisi joutunut tulemaan kahdella bussilla ja lähtemään taksilla tai jäämään yöksi. Turhauttavaa.

Vierailija
6/20 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siellä yötämyöten olla. Ja voi olla muuta menoa ja ohjelmaa näin kesällä, ei kaikki arvosta kännäystä.

Hanki juoppoja ystäviä, niin ryyppäävät vaikka viikon putkeen teillä.

Vierailija
7/20 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä halua yöpyä vieraiden nurkissa, meinasitteko majoitta ne kaikki 28 ja minne. Onko teillä hotelli?

Mukavuudenhalusta nukun mieluusti kunnon sängyssä, en kaverin lattialla.

Vierailija
8/20 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

porukat ovat viihtyneet ja aina on nurkat täys nukkujia aamulla, joten pitääköhän ihmiset sun juhlia vähän " kuivina"

Vierailija
9/20 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen yrittänyt järjestää kesä- tai muitakin bileitä saadakseni ison porukan kavereita kerrankin kasaan. Koska kaverini aina toitottavat, miten mukavaa olisi porukalla tavata ja juhlia jne...

MUTTA sitten kun se päivä tulee, niin aika harvaa enää kiinnostaa. Eli... arvaapa kuinka monta kertaa olen päättänyt, että nämä olivat viimeiset kekkerit. Olisihan se kiva tavata kavereita, mutta kun kukaan muukaan ei saa koskaan aikaiseksi järjestää mitään. Tai edes kutsua kokoon, ei siinä mitään järjestämistä ole, nyyttärit voidaan vaikka pitää.

Vierailija
10/20 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ap:n asenteessakin saattaa olla vikaa - nariset tästä nyt taas uudelleen, toivottavasti et IRL ole samanlainen vinkuja...

Jos lähden kesäpippaloihin jonkun kotiin, niin en todellakaan aio käivistellä ja pämpätä siellä koko yötä. Silloin syödään, juodaan jonkun verran, seurustellaan ja lähdetään ihmisten aikoihin kotiin. En mä ainakaan oleta, että kyseessä olis jotkut aamuun saakka kestävät ryyppäjäiset.

Me pidetään kaveriporukan " elojuhlat" aina mökillä, silloin ihmiset orientoituu viettämään siellä koko yön ja meininki on sen mukainen :)

Vierailija
11/20 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kesäjuhlat loppuu viimeistään kello 23???!!!

Mistäpä te mahdatte muiden kesäjuhlien aikataulun ja sisällön tietää?

Haloo?!

Vierailija
12/20 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos lähden kesäpippaloihin jonkun kotiin, niin en todellakaan aio käivistellä ja pämpätä siellä koko yötä. Silloin syödään, juodaan jonkun verran, seurustellaan ja lähdetään ihmisten aikoihin kotiin. En mä ainakaan oleta, että kyseessä olis jotkut aamuun saakka kestävät ryyppäjäiset.

Ai kun sulle tulee kutsu kesäpippaloihin, niin tuo sinun edellämainitsemasi juhlissaolokaava toistuu aina samanlaisena?

Vierailija
13/20 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ei siellä yötämyöten olla. Ja voi olla muuta menoa ja ohjelmaa näin kesällä, ei kaikki arvosta kännäystä.

Hanki juoppoja ystäviä, niin ryyppäävät vaikka viikon putkeen teillä.

Enempi viinaanmeneviä ystäviä, niin olisivat viihtyneet niin kauan kuin olisi viinaa vaan riittänyt. Ja jos viinaa olisi ollut riittävästi, niin olisivat jääneet ympäri pihamaata nukkumaan teille.

Vierailija
14/20 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saa tulla, jos ei ota

pakko olla yötä

on seurusteltava vähintään kolmeen yöllä

Vierailija
15/20 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei nyt ihan aina - jos hyvää possea ja juttua paikalla niin voidaan tietty olla myöhempäänkin mutta ei me nyt aamuun saakka jäädä dokaamaan. Yleensä noi kotikinkerit on vaan sen verran tylsiä, että mieluummin häippäsen suht ajoissa - joko sitten kotiin tai baariin - kuin jään katsomaan riiteleviä pariskuntia ja tilittäviä naisia...

Vierailija
16/20 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

no ei nyt ihan aina - jos hyvää possea ja juttua paikalla niin voidaan tietty olla myöhempäänkin mutta ei me nyt aamuun saakka jäädä dokaamaan. Yleensä noi kotikinkerit on vaan sen verran tylsiä, että mieluummin häippäsen suht ajoissa - joko sitten kotiin tai baariin - kuin jään katsomaan riiteleviä pariskuntia ja tilittäviä naisia...

Harmi että teillä on tuollainen ystäväpiiri, joka järjestää tylsiä kotikinkereitä, joissa pariskunnat riitelee ja naiset tilittää.

Meidän kaveriporukassa kotibileet ovat niitä parhaimpia ja muistelemisen arvoisia. Baarissa jokainen saa rymytä vaikka joka viikonloppu.

Vierailija
17/20 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluummin lähdetään miehen kanssa baarissa piipahtamaan, kuin katsellaan kinastelevia pariskuntia - myönnä vaan, että kyllä teidänkin kaveripiiristä löytyy " niitä" pariskuntia, jotka aina onnistuu tappelemaan. Ja baariin lähdetään mieluummin just siksi, että käydään niiiiin harvoin missään, ehkä pari kertaa vuodessa lähdetään ilman lapsia eli ei juuri baareissa rampata.

Mökkibileet ovat tosiaan mukavempia, kyllähän sitä porukkaa niissäkin riitelee ja kaikkea sattuu ja tapahtuu, mutta landella on lääniä sen verran enemmän, että ei tarvitse jonkun takapihalla kuunnella mitään vuodatuksia.

Vierailija
18/20 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenekään koskaan riidelleen niissä kekkereissä, missä olen ollut ;)

Tai ehkä olen sitten ollut niin ympäripäissäni, että on mennyt ohi.

Vierailija
19/20 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari kolme riittävät minulle mainiosti. Sitten omaan sänkyyn nukkumaan oman kullan kainaloon.

Vierailija
20/20 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on kiva järjestää bileitä ja kiva käydä bileissä, mutta kun lasissa on 35 ja kotona kaksi lasta, niin kyllä se on ihan äärimmäisen harvoin että omat tai toisten bileet jatkuisivat pidempään kuin tuo klo 23. Niin se vain on, että vaikka olisi lapsenvahtikin, niin priorisoin yhdeksässä kymmenestä tapauksesta seuraavana aamuna pitkään nukkumisen tai ainakin suht pirteänä heräämisen krapulan ja väsymyksen sijaan. EI yhdessäolon kavereiden kanssa ole pakko tarkoittaa enää aikuisilla ihmisillä pikkutunneille juhlimista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi