Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei taas ole ensi viikolle mitään ruokaa kun mies syö kaiken

Vierailija
29.08.2020 |

Ja taas tulee kinaa kun se ei halua käydä kaupassa ja mä en pääse, kun en saa ajaa autoa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilota ruoat tai hanki toinen mies. Ärsyttää tollaset possumiehet.

Vierailija
2/28 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitten ensi viikon nälässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset saa ajaa autoa? Kortti hyllyllä?

Vierailija
4/28 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset saa ajaa autoa? Kortti hyllyllä?

Tumarkin kohtaukset

Vierailija
5/28 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan omistanut enkä ajanut autoa mutta silti en ole tarvinnut nälkää nähdä! Onhan sulla jalat???

Vierailija
6/28 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa se syöminen on miehelläsi oire huonosta suhteestanne ja sinun henkisestä väkivallasta?

Sehän voisi lähteä.

Vierailija
7/28 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet Ammattivalittaja? Kiva kuulla että olet hengissä yhä. Toivon kaikkea hyvää.

Vierailija
8/28 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa netistä.

Vierailija
9/28 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa se syöminen on miehelläsi oire huonosta suhteestanne ja sinun henkisestä väkivallasta?

Sehän voisi lähteä.

Uhria ei pidä syyttää tilanteestaan. Kun sinulle uskotellaan tarpeeksi kauan että et ole yhtään mitään ja kukaan ei sinua halua, niin siinä uhri saattaa mennä lukkoon ja jäädä väkivaltaiseen suhteeseen.

Jos meidän suhteessa joku on uhri niin se takuula olen minä eikä mieheni.

Vierailija
10/28 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän voisi lähteä.

Uhria ei pidä syyttää tilanteestaan. Kun sinulle uskotellaan tarpeeksi kauan että et ole yhtään mitään ja kukaan ei sinua halua, niin siinä uhri saattaa mennä lukkoon ja jäädä väkivaltaiseen suhteeseen.

Narsisti ajattelee noin.

Vierailija
11/28 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas? Eli ei ollut ensimmäinen kerta? Mitäpä jos suunnittelisit parin viikon kotivaran? Ei siis mitään sellaisia elintarvikkeita, joita et normaalisti käytä, vaan just niitä, joita kuluu. Mä esim ostan uuden kahvipaketin, kun kotona on yksi avaamaton ja yksi avattu kahvipaketti. Näin mulla ei ole koskaan kahvi lopussa, vaikka en pääsisi pariin viikkoon kauppaan. Kuivakaapeissa mulla on elintarvikkeet siten, että uusin on aina takimamisena hyllyllä ja hyllyn reunassa uusin/avattu paketti. Kaapinoven kun avaa, näke suoraan, mitä pitää seuraavalla kauppareissulla ostaa. Voi ottaa vaikka kännykällä valokuvan ja kaupassa katsoa siitä, mitä pitää ostaa. 

Tuoreiden hedelmien ja marjojen lisäksi kannattaa pitää niitä myös pakasteessa. Samoin tuoreiden kasvisten lisäksi pakkasessa erilaisia kasviksia. Hätävaraksi voi hankkia pakastettua sipulisilppuakin. Juurekset eli perunat, porkkanat yms säilyvät pitkään. Lihaa, kalaa yms tuoreiden lisäksi myös pakkaseen. 

Vierailija
12/28 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän voisi lähteä.

Narsisti ajattelee noin.

Vai niin. Miehelläni on kuitenkin rahaa ja asunto mihin voisi muuttaa vaikka heti. Itselläni ei ole mitään paikkaa ja rahaa on 20€.

Vierailija
13/28 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas? Eli ei ollut ensimmäinen kerta? Mitäpä jos suunnittelisit parin viikon kotivaran? Ei siis mitään sellaisia elintarvikkeita, joita et normaalisti käytä, vaan just niitä, joita kuluu. Mä esim ostan uuden kahvipaketin, kun kotona on yksi avaamaton ja yksi avattu kahvipaketti. Näin mulla ei ole koskaan kahvi lopussa, vaikka en pääsisi pariin viikkoon kauppaan. Kuivakaapeissa mulla on elintarvikkeet siten, että uusin on aina takimamisena hyllyllä ja hyllyn reunassa uusin/avattu paketti. Kaapinoven kun avaa, näke suoraan, mitä pitää seuraavalla kauppareissulla ostaa. Voi ottaa vaikka kännykällä valokuvan ja kaupassa katsoa siitä, mitä pitää ostaa. 

Tuoreiden hedelmien ja marjojen lisäksi kannattaa pitää niitä myös pakasteessa. Samoin tuoreiden kasvisten lisäksi pakkasessa erilaisia kasviksia. Hätävaraksi voi hankkia pakastettua sipulisilppuakin. Juurekset eli perunat, porkkanat yms säilyvät pitkään. Lihaa, kalaa yms tuoreiden lisäksi myös pakkaseen. 

Meillä on ollut pakastin jo varmaan 3 vuotta rikki. Mies ei halua ostaa uutta.

Vierailija
14/28 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en kyllä usko ollenkaan. Ei kukaan isä syö kaikkea ruokaa lapsensa nenän edestä.

Vierailija
15/28 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali vali, ruikun ruikun. t. ammattivalittaja 🙉

16/28 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kotiin vain halpoja elintarvikkeita, joita on varaa hankkia suuria määriä. Alkuun pääsee vaikka näillä:

perunoita, porkkanoita, sipuleita, lanttuja tai nauriita, kaalia, kuivattuja herneitä, papuja ja linssejä

näkkileipää ja halvinta margariinia tai ruokaöljyä

maitojauhetta tai kikhernejauhetta

Ravintoarvot kohdillaan ja sen verran vaivaa valmistamisessa, että mies ei ehkä syö kaikkea?

Vierailija
17/28 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt en kyllä usko ollenkaan. Ei kukaan isä syö kaikkea ruokaa lapsensa nenän edestä.

Ei tietenkään kaikkea mutta ihan liikaa. Aina on miettimistä eväiden ja välipalojen yms suhteen että mistä ne tekee.

Vierailija
18/28 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leila Koo kirjoitti:

Osta kotiin vain halpoja elintarvikkeita, joita on varaa hankkia suuria määriä. Alkuun pääsee vaikka näillä:

perunoita, porkkanoita, sipuleita, lanttuja tai nauriita, kaalia, kuivattuja herneitä, papuja ja linssejä

Ravintoarvot kohdillaan ja sen verran vaivaa valmistamisessa, että mies ei ehkä syö kaikkea?

Niin mä ostankin. Perunoita, juureksia, jauhelihaa, kaikkea tuollaista. Niitä ei tietenkään syö mutta leivät, leikkeleet, hedelmät. Sellaiset menee heti.

19/28 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leila Koo kirjoitti:

Niin mä ostankin. Perunoita, juureksia, jauhelihaa, kaikkea tuollaista. Niitä ei tietenkään syö mutta leivät, leikkeleet, hedelmät. Sellaiset menee heti.

Ei leikkeleitä kannata ostaa. Leiväksi ei tuoretta, vaan halvinta näkkileipää. Halvimpia satokauden hedelmiä vaan ostaa tarpeeksi, niin että riittää koko perheelle.

Vierailija
20/28 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsetkö kauppaan kävellen tai pyörällä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi