Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verinen vuoto ennen kuukautisia

Vierailija
29.08.2020 |

Osaisiko joku auttaa; jollain samanlaisia kokemuksia?
Menkat pitäisi alkaa keskiviikkona (ovis oli 19.8. Ja kierto 28pvää), mutta tämän viikon keskiviikosta saakka on tullut kirkasta, vaaleanpunaista ja punertavaa vuotoa. Suurin osa ajasta siis hyvin ohuesti vain pyyhkiessä jää paperiin vaalean pinkkiä, mutta muutamia kertoja on myös pikkuhousunsuojaan tullut hiukan enemmän vaalean punertavaa vuotoa. Välillä tuntuu, että loppuu ja sit taas tulee vähän tai vähän enemmän.

Voiko menkat vain tehdä näin kauan tuloaan? Ikää 31, jos sillä merkitystä. Kuukautiset säännölliset 28-31pvää.

Apua! :'(

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan?

Vierailija
2/17 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenmeno?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollaista polyyppien vuoksi. Ne vain napsastiin pois.

Vierailija
4/17 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskenmeno?

Voiko näin aikaisen keskenmenon muka huomata? Luulin, että yleensä näin aikainen keskenmeno jää huomaamatta, koska luullaan kyseessä olevan vain pari päivää myöhässä olevat kuukautiset

Vierailija
5/17 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla mitä vain mutta tuskin mitään vaarallista. Toisilla esiintyy pientä vuotoa kiinnittymisen yhteydessä, juurikin niin, että vessassa ehkä jää paperiin vähän punaista. Toisilla tuhruttelee viikonkin ennen kuukautisia mutta silloin vuoto on kai enemmän rusehtavaa.

Jos tulisi vain pyyhittäessä,voisi olla myös peräpukama.

Mikäli ei liity raskauteen ja toistuu, niin gyne osaa auttaa. Voi olla esimerkiksi hormoneissa häikkää mutta ainakin saat mielenrauhan.

Vierailija
6/17 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tuollaista polyyppien vuoksi. Ne vain napsastiin pois.

Oliko sulla muita oireita? Ap

Vierailija
7/17 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet alapäästäsi mätä!

Vierailija
8/17 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vähäistä ruskehtavaa vuotoa jo ennen kuin menkat kunnolla alkavat, mutta vain edellisenä päivänä.

Vierailija
9/17 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuommosia oireita satunnaisesti vuosien ajan ja lopulta papa kokeessa pahanlaatuinen muutos ja hpv virus. Mutta luultavasti tuo on vaan menkkojen alkua, ilmeisesti jos kierrossa ei oo ovulaatio tapahtunu niin nuin voi käydä

Vierailija
10/17 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt pari kk tullut todella vaaleaa vuotoa 2-3 päivää ennen kuukautisia. Ei siis ole mitään ruskeaa tavaraa vaan vaaleanpunaista. Mulla kierto yleensä 30-31 päivää, mutta nyt viime aikoina on ollut 34-35 päivää ja tuo vaalea vuoto on alkanut kp 32 hujakoilla. Yritämme lasta, ja olen miettinyt, että ehkä kyseessä on ollut varhaiset keskenmenot. En tiedä, koska en ole tehnyt testejä. Välttyäkseni pettymyksiltä olen päättänyt, että teen raskaustestin vasta kun menkat on 2 viikkoa myöhässä.

Vierailija
11/17 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tuommosia oireita satunnaisesti vuosien ajan ja lopulta papa kokeessa pahanlaatuinen muutos ja hpv virus. Mutta luultavasti tuo on vaan menkkojen alkua, ilmeisesti jos kierrossa ei oo ovulaatio tapahtunu niin nuin voi käydä

Papakokeessa kannattaa käydä säännölliseti. Itselläni vuoto johtui polyypista.

Vierailija
12/17 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko matala keltarauhashormonitaso?

Vierailija
13/17 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovulaation (limat ainakin) bongasin silloin 19.8. En sitten tiedä voiko limat tulla vaikkei ovulaatiota tapahdu.. ap

Vierailija
14/17 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vähäistä ruskehtavaa vuotoa jo ennen kuin menkat kunnolla alkavat, mutta vain edellisenä päivänä.

Minullakin tullut monessa kierrossa ruskeaa tuntua päivän pari ennen kuukautisia, mutta nyt jatkunut tällainen kirkas, mutta vähäinen vaaleanpunainen vuoto jo 4 päivää.

Papa-kokeessa käyn kahden vuoden välein, viimeksi viime syksynä ja tulos oli puhdas. Ap

Vierailija
15/17 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko matala keltarauhashormonitaso?

Voiko siitä aiheutua tällaista tiputtelua ennen kuukautisia? Saakohan ihan julkisen gynen kautta testattua? Ap

Vierailija
16/17 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/17 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi