Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei taas ole ensi viikolle mitään ruokaa kun mies syö kaiken

Vierailija
29.08.2020 |

Ja taas tulee kinaa kun se ei halua käydä kaupassa ja mä en pääse, kun en saa ajaa autoa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsetkö kauppaan kävellen tai pyörällä?

En. Eihän sitten mitään ongelmaa olisi. Taksin tarvitsen aina matkoihini.

Vierailija
22/28 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa itsellesi pizzaa tai kävele kauppaan. Anna miehen huolehtia omat sapuskansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/28 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tilaa ruokaa teille kotiin ja tietenkin maksaa ruoat, jos hän ahmi edelliset.

Vierailija
24/28 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄTÄ SE SIKA!

Vierailija
25/28 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies menee kauppaan ja ostaa ruokaa. Muuten ei ole hänelle mitään syötävää. 

Helppoa, eikö? 

Vierailija
26/28 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi mies ei mene kauppaan? Kuka teillä yleensä käy kaupassa?

Vierailija
27/28 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi mies ei mene kauppaan? Kuka teillä yleensä käy kaupassa?

Minä käyn yleensä. Mies odottaa kaupan pihalla että kannan ostokset autoon. Minä maksan ja siksi minulla ei koskaan rahaa olekaan. ap

Vierailija
28/28 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas? Eli ei ollut ensimmäinen kerta? Mitäpä jos suunnittelisit parin viikon kotivaran? Ei siis mitään sellaisia elintarvikkeita, joita et normaalisti käytä, vaan just niitä, joita kuluu. Mä esim ostan uuden kahvipaketin, kun kotona on yksi avaamaton ja yksi avattu kahvipaketti. Näin mulla ei ole koskaan kahvi lopussa, vaikka en pääsisi pariin viikkoon kauppaan. Kuivakaapeissa mulla on elintarvikkeet siten, että uusin on aina takimamisena hyllyllä ja hyllyn reunassa uusin/avattu paketti. Kaapinoven kun avaa, näke suoraan, mitä pitää seuraavalla kauppareissulla ostaa. Voi ottaa vaikka kännykällä valokuvan ja kaupassa katsoa siitä, mitä pitää ostaa. 

Tuoreiden hedelmien ja marjojen lisäksi kannattaa pitää niitä myös pakasteessa. Samoin tuoreiden kasvisten lisäksi pakkasessa erilaisia kasviksia. Hätävaraksi voi hankkia pakastettua sipulisilppuakin. Juurekset eli perunat, porkkanat yms säilyvät pitkään. Lihaa, kalaa yms tuoreiden lisäksi myös pakkaseen. 

On tää ihme, kun naista syytetään ja naisen pitäisi itsensä lisäksi nähdä etukäteen, että mitä mies tänään haluaa vetää napaansa ja varautua siihen.

Entäs se mies?

Jos sun jääkaappia käy joku randomisti tyhjentämässä ilmoittamatta siitä etukäteen, niin sä vaan hyväksyt ja ajattelet että "hitto kun en varautunut"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan