Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi mun miestä! Se yllätti mut ihanasti!!!!

Vierailija
17.07.2006 |

Tuleva aviomieheni lähti lenkille ja poika nukkuu joten päätin surffata hetken ja kertoa teille ihanan asian. Mieheni yllätti minut tänään niin täydellisen ihanasti, että ihan liikutun ajatuksestakin.

Mies ehdotti alkuillasta, että mennäänkö käymään yhdellä isolla näkötornilla kahvilla ja munkilla. Ollaan silloin tällöin käyty ja se paikka on ihana. Mummi oli meillä ja sanoi katsovansa poikaa jos haluamme kahden mennä. Sovimme niin ja lähdimme ajelemaan.

Perillä mies ei mennytkään suoraan kahvioon vaan sanoi, että jos käydäänkin ylhäällä ensin katsomassa maisemat. Ennen ei ole yhdessä käyty, joten suostuin tietty, maisemat on sieltä ylhäältä niin upeat.

Kipusimme korkeuksiin portaita ja ylhäällä olikin autiota, ei siis muita näköaloja tiiraamassa. Kohta tajusin miksi. Mieheni oli etukäteen sopinut, että tulemme siihen ja siihen kellonaikaan ja haluaisimme olla ylhäällä hetken kahdestaan. Paljasti mulle jälkeenpäin soittaneensa salaa vessasta sinne näkötornin kahvioon ennen kuin lähdimme ajamaan.

No siellä ylhäällä olikin kaksi isoa höyryävän kuumaa kupillista kahvia ja isot munkit katettuna pienelle puutarhapöydälle. Olin aivan että MITÄ! Mies pyysi mua siinä kahville ja kun otin kupin käteeni, hän polvistui ja KOSI MINUA!!

Voi että, olen niin sanattoman onnellinen! Pitkään olemme jo yhdessä taivaltaneet ja yhden suloisen lapsen saaneet. Mieheni ei ole koskaan ollut sieltä romanttisimmasta päästä, mutta nyt kyyllä vei multa jalat alta. Sormus sillä oli taskussa mukana ja ihan sopivakin vielä.

Aivan älyttömän ihana tunne!!!! Niin pienellä vaivalla ja hieman ajatellen mieheni teki minusta maailman onnellisimman naisen!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kosinta ja vieläkin ihanampaa, että osaat arvostaa sitä niin paljon. Minäkin koin romanttisen yllätyskosinnan aikoinaan ja romantiikka kukkii edelleen 8 vuoden jälkeen.

Vierailija
2/7 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella, kuinka uskomattomalta tuntui. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tultiin alas sieltä tornista niin se kahvion myyjä onnitteli ja samaan hengenvetoon sanoi, että eipä ole tällaista päivää ennen töissä kokenutkaan. Ensin päivällä oli Matti Nykäsen 40vee synttärikahvit (ei itse mäkikotkaa tosin näkynyt) ja perään hääseurue. Ja me sitten kruunuksi vielä :o)

Ihanaaaa!!!!

ap

Vierailija
4/7 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies sinulla :)

Vierailija
5/7 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea teille kuitenkin.

t. Ero edessä =((

Vierailija
6/7 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(selvennys: " ällöö" = ihanaasöpöäromanttista)

Vierailija
7/7 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti ihana yllätys, ihan kyynel tirahti silmä kulmasta