Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Torkutatko aamuisin?

Vierailija
23.09.2013 |

http://www.hs.fi/elama/Voiko+himotorkuttaja+oppia+kurinalaiseksi+herääjäksi/a1379523409432

Kuulutko sinä torkuttajiin?

Itse en torkuta koskaan aamuisin. Torkkuun saatan turvautua korkeintaan päikkäreillä, venytän esim. 20 min päikkärit 30 min pituisiksi. Muuten en käytä torkkua. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torkutan ja ainakin neljä kertaa.

Olen kyllä tuon kirjoittajan kanssa samaa mieltä siitä, että miksi hitossa maailman pitää pyöriä aamunvirkkujen mukaan? Emme me laiskoja ole vaikka haluammekin nukkua aamulla pitkään.

Vierailija
2/5 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torkutan ja osaan sen unissanikin niin hyvin, etten edes herää siihen! :D Selkeä syy siihen, miksi en käy töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään yleensä ennen herätyskelloa :D

Vierailija
4/5 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaaargh, en torkuta, VIHAAN torkuttamista. Seurustelin torkuttajan kanssa. Minun mielestä asia on hyvin yksinkertainen: jos minun pitää herätä seitsemältä, laitan kellon soimaan seitsemältä. Jos miehen piti herätä seitsemältä, laittaa hän kellon soimaan ensimmäisen kerran viideltä! Ihan hirveää unikidutusta >:(

Vierailija
5/5 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole teiniaikojen jälkeen torkuttanut. Ponkaisen aina ylös ekalla herätyskellon sävelmällä, ei se torkutus oikeasti auta yhtään. Vai onko joku torkuttaja eri mieltä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi