Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Määrittele hyvä parisuhde

Vierailija
13.04.2013 |

Mitä siinä pitää olla, miten toimii jne.

Onko sinulla sellainen parisuhde?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/11 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista kunnioittava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/11 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvä parisuhde. Hyvä parisuhde vaatii luottamusta, uskollisuutta, hellyyttä ja rakkautta.. Ottaa toinen huomioon, ei saa kahlita. Molemmilla oma itsenäisyys ja vapaus. Osata ja ymmärtää toisen heikotkin kohdat ja hyväksyä ne. Osata tehdä kompromisseja (ota ja anna). Tuossa nyt kiteytetty lyhkäisyydessä.

Vierailija
5/11 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamuksellinen, turvallinen, sitoutunut, rakastava, ripaus huumoria, puolisoilla samanlaiset elämänsarvot ja sopivan yhteinen näkemys elämäntavasta ja tulevaisuudesta, halu olla yhdessä ja tehdä asioita sopivassa suhteessa yhdessä ja erikseen. :)

Vierailija
6/11 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupa ja mahdollisuus tarvittaessa riidellä, jos kokee tulleensa epäoikeuden mukaisesti kohdelluksi.

Vierailija
7/11 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää parisuhdetta voi määritellä. Ehkä semmoisia universaaleja asioita on, että ei satuteta toista fyysisesti, eikä kovin paljon henkisestikkään. Eikä olla mitenkään narsistisia tai ilkeitä. Mutta muuten saa pariskunta säveltää säännöt ihan itselle mieluisiksi.

Vierailija
8/11 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa määritellä, mutta meidän onnemme salaisuus on halu olla toisen lähellä, halu rakastaa ja kunnioittaa, yhteiset lapset, rahat ja yhteisiä harrastuksiakin. Kenenkään muun vieressä ei ole yhtä helppo ja hyvä olla kuin oman rakkaan vieressä. 

Vierailija
9/11 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me elämme pienten lasten kanssa perheelämää, ja koitamme jaksaa antaa sitä aikaa parisuhteelle, vaikka kuinka joskus tekisi mieli vaan nukkua, ja aikaa pitää olla myös itselle. Emme pahemmin ilman toista lähdetä viihteelle, vaan mieluusti kuljemme yhdessä. Ja pääsäntöisesti vietämme yhdessä aikaa ja nautimme siitä.

Vierailija
10/11 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen ihmisen kunnioitus on parisuhteen kivijalka. Sille rakennetaan luottamus, rakkaus, ja läheisyys. Eletään yhdessä ja tuetaan toista vaikeissa paikoissa. Kumppani on myös paras ystävä. Näin olen kuullut sanovan ihmisten jotka ovat olleet naimisissa 60-vuotta. Pisin liitto josta tiedän ja olen ihmiset tavannut kesti 70-vuotta. Mun ihana mies on opettanut mulle paljon ja minäkin hänelle. Mitä kyllä ihmettelen, kun töissä on välillä opiskelijoita ja pitäisi heitä opastaa ja opettaa ni kröhöm...Ne selitykset...hehhee

Vierailija
11/11 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä parisuhde on sellainen, joka saa sinut olemaan paras ihminen joka voit olla. Huonossa suhteessa muutut sellaiseksi, ettet pidä itsestäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä