Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan mies koskaan ihmetellyt, kuinka nautit seksistä?

Vierailija
23.09.2013 |

Olen tavannut uuden miehen muutama kuukausi sitten. Minun mieskokemukseni ovat vain parissa, tällä miehellä on tainnut olla lukuisia naisia, kymmeniä kuitenkin, en tiedä paljon. Ikää meillä molemmilla on 40+++.

mies sanoo, ettei ole tavannut toista naista, joka nauttii niin paljon seksistä. Viittaa siihen, kuinka estottomasti levitän haarat, liikun ja nautin.

Onko tämä jotenkin harvinaista? Siis mistä me naiset tiedämme kuinka toiset naiset käyttäytyvät, mutta oletko kuullut samaa?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä päivän oudoin aloitus.

Vierailija
2/27 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten haarat levitetään estoisesti? Jäi mietityttämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on tuttua pelimiehen puhetta. Juuri sinä olet niin ihanan vapautunut ja seksuaalinen ja levittelet jalkojasi jne. Sillä tavalla sinusta tulee ihailemalla "haltuunotettu" eli luulet olevasi jotain erityistä etkä edes mieti, voisiko mies olla jotenkin parempi. Hän kehuu sinua => sinä et yksinkertaisesti suhteen tässä vaiheessa voi sanoa, että olisin enemmän, jos sinussa olisi enemmän miestä.

Vierailija
4/27 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus kysymykseen: ei ole.

Vierailija
5/27 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 18:26"]

Miten haarat levitetään estoisesti? Jäi mietityttämään.

[/quote]

en tiedä, sitähän minäkin tässä ihmettelen.

Ai että outoa? Av:lla mikään ei ole outoa.ä

Vierailija
6/27 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 18:28"]

Tuo on tuttua pelimiehen puhetta. Juuri sinä olet niin ihanan vapautunut ja seksuaalinen ja levittelet jalkojasi jne. Sillä tavalla sinusta tulee ihailemalla "haltuunotettu" eli luulet olevasi jotain erityistä etkä edes mieti, voisiko mies olla jotenkin parempi. Hän kehuu sinua => sinä et yksinkertaisesti suhteen tässä vaiheessa voi sanoa, että olisin enemmän, jos sinussa olisi enemmän miestä.

[/quote]

en mä ajattele olevani mitään erityistä, enkä tällä mieskokemuksella edes pysty arvioimaan, voisiko mies olla jotenkin parempi. Seksi on minusta taivaallista just tällasena, on pelimies tai ei.

Vierailija
7/27 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 18:28"]

[/quote]

Onko kaikki kehuvat miehet pelimiehiä? Jos mies kehuu => no niin, pelimies!

Vierailija
8/27 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies saa tuolla puheella naisen haluaamaan seksiä ja pyrkimään olemaan estoton. Tosi hyvä vato mieheltä. Kaikkien miesten pitäisi tajuta kehua naistaan sängyssä.

Minulle on sanottu vastaavasti, mutta aika paljon seksiä harrastaneena, se kuulosti hieman koomiselta ja juuri hieman pelaamiselta,mutta kokemattomammalle se menee kuin vettä vaan.

Vierailija
9/27 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, sen verran moni että siitä voisi jopa ehkä päätellä, että iso osa suomalaisista naisista taitaa olla pelkkiä lahnoja sängyssä.

Vierailija
10/27 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, liikkuvatko jotkut naiset seksin aikana?

Eipä ole sellaista vielä koskaan vastaan tullut.

Vierailija
11/27 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 18:55"]Minulle on sanottu vastaavasti, mutta aika paljon seksiä harrastaneena, se kuulosti hieman koomiselta ja juuri hieman pelaamiselta,mutta kokemattomammalle se menee kuin vettä vaan.

[/quote]

Totta, se vaatii oikeasti taitoa erottaa aito, rehellinen toteamus pelkästä peliliikkeestä :)

Vierailija
12/27 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohiksena, mitä väliä? Pääasiahan on että molemmat ovat tyytyväisiä ja tyydyttyneitä ja seksi kivaa ja eroottista. Positiivista on aina kun mies kehuu, mielummin kehuu kuin haukkuu. Seksi ja positiivisuus yhdistettynä on kiva yhdistelmä

Vierailija
13/27 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 19:12"]

[/quote]

Tunnistan kirjoitustyylisi näinkin lyhyestä aivopierusta. Sinä olet se sama joka sanoi ettei ole koskaan harrastanut seksiä. Joten uskon viestisi täysin.

Vierailija
14/27 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 19:12"]

[/quote] Jos mies ei innosta, olen paljolti paikoillaan ja "odotan" session loppumista. Jos mies kiinnostaa, saat pidellä tiukasti lantiosta, että pysyt mukana.

Vierailija
15/27 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskokemukseni rajoittuu yhteen pitkään avioliittoon ja yhteen "yhdenyönmjuttuun" ennen nykyistä miestäni. Hänellä kokemusta vähän enemmän. Mutta kyllä, oli suu auki hämmästyksestä minun kanssa, on edelleen, vuoden kuluttua. Olen kuulemma luonteva ja estoton, ei ole koskaan ole tavannut tälläistä. Ja luulin olevani ihan tavallinen vaan... Joten kai niitä kireitä tosikkojakin on?

Vierailija
16/27 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 20:03"]

Mieskokemukseni rajoittuu yhteen pitkään avioliittoon ja yhteen "yhdenyönmjuttuun" ennen nykyistä miestäni. Hänellä kokemusta vähän enemmän. Mutta kyllä, oli suu auki hämmästyksestä minun kanssa, on edelleen, vuoden kuluttua. Olen kuulemma luonteva ja estoton, ei ole koskaan ole tavannut tälläistä. Ja luulin olevani ihan tavallinen vaan... Joten kai niitä kireitä tosikkojakin on?

[/quote]

Tuohan on ihanan positiivinen asia. Joillekin seksi vaan on ilman suurempaa kokemustakin luontevaa. Ota vain kehut hyvillä mielin vastaan, äläkä usko tänne tulleita kateellisia kommentteja. Olen itsekin saanut kehuja estottomuudestani ja seksitaidoistani mieheltäni ja uskon häntä, vaikka pidettäisiinkin naiivina. Hänkin on paljon kokeneempi kuin minä. Ihania hetkiä teille kahdelle edelleen!

Vierailija
17/27 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun nykyinen miesystäväni sanoi noin 2v seurustelun jälkeen. Hänellä kymmeniä, lähempänä sataa naista "testattuna" ja sanoi että pari on olleet kanssani samantapaisia jotka on todella nauttneet nauttineet myös siitä että toinen nauttii ja ollut häpeilemättömästi innokas ja riisuuntuunut asti eka kerrasta lähtien. Jos olisi tuon heti suhteen alkuvaiheessa sanonut niin olisin pitänyt silkkana pelinä ja valloitusyrityksenä sitoa itseensä. En tiedä miksi noin sanoi, mutta näin 5 yhteisenki vuoden jälkeen hokee yhä että sinä senkin ihana nainen :)

N41M56

Vierailija
18/27 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 18:55"]

Fiksu mies saa tuolla puheella naisen haluaamaan seksiä ja pyrkimään olemaan estoton. Tosi hyvä vato mieheltä. Kaikkien miesten pitäisi tajuta kehua naistaan sängyssä.

Minulle on sanottu vastaavasti, mutta aika paljon seksiä harrastaneena, se kuulosti hieman koomiselta ja juuri hieman pelaamiselta,mutta kokemattomammalle se menee kuin vettä vaan.

[/quote]Älä sano. Minä olen hyvin kokenut, mies taas ei juurikaan. Rakastelumme on taivaallista ja olemme harjoitelleen paljonkin sitä. Mies rakastaa sitä että nautin niin paljon ja on sanonut sen monta kertaa. Olen myös kertonut että en ole kenenkään kanssa nauttinut yhtä paljon. Eikä kysessä ole mikään peli vaan rehellisyys.

Vierailija
19/27 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kohdalleni on sattunut myös miehiä joiden mielestä olen liian halukas, avoin ja kokeilunhaluinen seksin suhteen (parisuhteessa siis, yhdenillanjuttuja en harrasta). Jotkut miehet on itse kauheita tiukkapipoja joille tulee hirveät suorituspaineet jos nainen haluaa seksiä heidän kanssaan. 

Vierailija
20/27 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ei, vaikka seksistä kyllä pidänkin mutta ehkä sitten olen liian estoinen.