Onko kukaan mies koskaan ihmetellyt, kuinka nautit seksistä?
Olen tavannut uuden miehen muutama kuukausi sitten. Minun mieskokemukseni ovat vain parissa, tällä miehellä on tainnut olla lukuisia naisia, kymmeniä kuitenkin, en tiedä paljon. Ikää meillä molemmilla on 40+++.
mies sanoo, ettei ole tavannut toista naista, joka nauttii niin paljon seksistä. Viittaa siihen, kuinka estottomasti levitän haarat, liikun ja nautin.
Onko tämä jotenkin harvinaista? Siis mistä me naiset tiedämme kuinka toiset naiset käyttäytyvät, mutta oletko kuullut samaa?
Kommentit (27)
Musta tuntuu että miehet ei ole niin kokeneita kuin antavat ymmärtää, ja ovat sen harhaluulon varassa että naiset ei nauti, ja ne vaan antaa joskus vastentahtoisesti. Mun mies oli itsekin aika kokematon, eli varmaan ehkä kolmen naisen kanssa ollut ennen minua, ja minulla takana pitkä avoliitto, mies oletti musta jo puheiden perusteella että olen villi sängyssä, vaikka olen lihava... ja on kyllä sitten sanonut että olen hyvä sängyssä, minä en pysty olemaan liikkumatta vaikka yritäisinkin.
Mulla on toisinpäin kuin ap:lla, eli miesystävälläni on takana vain muutama suhde, siitäkin yli 20 vuotta saman naisen kanssa (liitto tosin päättyi kummankin petturuuteen), itselläni on vähän enemmän "elettyä elämää" takana.
Ja mä tykkään seksistä, nautin siitä aika täysillä. Välillä on pakko vähän vaiennella kun lapset heräisi ;)
Mies jaksaa ihmetellä tuota että miten voin innostua herkästi seksiin ja nauttia siitä jne.
En kyllä lämpenis tuollaiselle puheelle, jossa aletaan minulle vertailemaan minkälainen minä olen sängyssä niihin kaikkiin lukemattomiin ja lukemattomiin naisiin verrattuna. Hyhhyh. Aika ontuvaa kehumista, jos tuo oli sitä olevinaan.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 19:25"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 19:12"]
Oikeasti, liikkuvatko jotkut naiset seksin aikana?
Eipä ole sellaista vielä koskaan vastaan tullut.
[/quote] Jos mies ei innosta, olen paljolti paikoillaan ja "odotan" session loppumista. Jos mies kiinnostaa, saat pidellä tiukasti lantiosta, että pysyt mukana.
[/quote]
Onko sinulla useinkin tapana harrastaa seksiä miesten kanssa joista et ole innostunut?
[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 19:25"]
[/quote] Jos mies ei innosta, olen paljolti paikoillaan ja "odotan" session loppumista. Jos mies kiinnostaa, saat pidellä tiukasti lantiosta, että pysyt mukana.
[/quote]
Onko sinulla useinkin tapana harrastaa seksiä miesten kanssa joista et ole innostunut?
Päinvastoin - ovat olleet aivan innoissaan siitä että osaan nauttia läheisyydestä ja rakastelusta enkä tyydy vain yhteen asentoon pimeässä peiton alla vaan jaksan innostua eri asioista. Ja positiivista on myös se että pystyy nauramaan sängyssä itselleen ja toiselle ja toisen kanssa:)
No, nykyisin vain oma aviomieheni intoilee ja se riittää mulle hyvin. Kekseliäs, huomaavainen ja kiihkeä mies;D
[/quote]
tottakai! mä liikun joka kerta! hiki virtaa :) miten seksiä voi harrastaa liikkumattomana?