Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamupaino 91,3kg. Paljonko putoaa 2 viikon Nutrilett-kuurilla?

Vierailija
23.09.2013 |

Syön pelkkiä pusseja, eli saan noin 500-600kcal päivässä. Paljonko painan tasan kahden viikon päästä maanantaina? Oikein arvanneelle (lähin sata grammaa) lähetän Nutrilett-shakerit, joita en enää sen jälkeen toivottavasti tarvitse. Shakereita on kolme kappaletta ja kaupassa ne maksavat 9,90 euroa kappale.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähti 5kg 2vkossa. LisäsiN sit pientä hiilaritonta purtavaa ja 10vkossa lähti 10kg. 

Vierailija
42/62 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 08:02"]

Mulla lähti 5kg 2vkossa. LisäsiN sit pientä hiilaritonta purtavaa ja 10vkossa lähti 10kg. 

[/quote]

ai siis nutriletillako? Tuohonhan pääsis jo ihan tavallisella laihduttamisella, kilo viikossa. Oliko sulla yhtään oikeaa ylipainoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau Onnea AP

Itse olen totetuttanut uutta 5:2 diettiä niin että paastopäivänä nutraan, ihan vinkiksi ap lle, pidemälle ajalle ajateltuna.

Tää on niin tätä , ne keillä ei ole ylipainoa tulevat kertomaan miten kukakin kuuluisi laihduttaa ja julistamaan miten käy jos noudattaa väärää tapaa.

No edelleenkin sairaalat järjestävät VLCD kursseja / laihdutusryhmiä, mikäli ne olisivat niin huonoja kun osa täällä AV:llä mollaa niin ei kait julkinen terveydenhuolto niitä käyttäisi ?

Sinä oikea tapa laihduttaa paasaajat , kirjoita kirja. Jos se toimii ihmiset ostaa kirjasi ja voit vielä rikastua. Muutoin anna omalla tavalla laihduttajat olla rauhassa!!!

Vierailija
44/62 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä vaan, ap! Mun mielestä nutrilett on vähän pöhköä, mutta jos Se toimii sulla, hyvä. Muista käyttää tätä 2 vkon kyytiä STARTTINA uudelle ruokavaliolle/laihdutukselle, eli yön 2 vkon jälkeen luot itsellesi terveellisen, kevyen ruokavalion ettei tule kilot takaisin vaan jatkavat tippumista. Suunnittele sitä paperille jo nyt ja siivia ruokakaapit ja pakastin herkuista ja osta jo uutta tilalle.

Vierailija
45/62 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutraamalla juu. Siis valtaosin. 

Se paino on kyllä pysynytkin poissa. En millään muulla konstilla ole saavuttanu noin nopeaa pudotusta muuten. Ja ylipainoa on.

Se kympin pudottanu.

Vierailija
46/62 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään aamupaino 89,1 kiloa! Ei ole nälkä yhtään.

ap

Vierailija
47/62 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos normaalissa laihdutuskuurissa lähtee kahden ekan viikon aikana yleensä 7 kg. Niin luottavaisin mielin sanoisin, että ainakin 12 jos ei enemmän, jos orjallisesti noudatat

Vierailija
48/62 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 09:01"]

eli jos normaalissa laihdutuskuurissa lähtee kahden ekan viikon aikana yleensä 7 kg. Niin luottavaisin mielin sanoisin, että ainakin 12 jos ei enemmän, jos orjallisesti noudatat

[/quote]

Tuli niin lentävä lähtö (2,1kg päivässä), että tällä vauhdilla tuo olisikin mahdollista. Itse luulen, että pääsen vähän alle 85 kilon. Se olisi kuitenkin 6 kiloa kahdessa viikossa ja se on paljon! Saa nähdä. 

ap

Vierailija
49/62 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tsemppiä sinulle laihdutukseen. Valitettavasti minusta tuntuu, että et ole valinnut sitä fiksuinta tietä. Tiedätkö itse, mistä johtuu, että rasvaprosenttisi on ennen laihdutusta 47 %? Onko tämä ensimmäinen lihomisesi vai onko paino heitellyt monesti aikaisemminkin lihavan ja normaalipainoisen (tai lähes normaalipainoisen) välillä?

Vierailija
50/62 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 08:57"]

Tänään aamupaino 89,1 kiloa! Ei ole nälkä yhtään.

ap

[/quote]

2,2 kg päivässä, ihan hyvä tahti. Jos jatkat tuota tahtia kaksi viikkoa, sitä voisi sanoa menestykseksi. Muista kuntoilla ainakin viitenä päivänä viikossa. Kai siitä Nutrilettistä saa sen verran protskua ettei lihakset sula pois?

Vierailija
51/62 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain olen lukenut, että mitä nopeammin laihtuu, sitä suurempi osa menetetystä painosta on lihasta. Lihaksen häviämistä vähentää riittävä proteiinin nauttiminen ja lihaskuntoliikunnan harrastaminen.

Vierailija
52/62 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan 87,2 kg painosi kahden viikon kuluttua.

Vierailija
53/62 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nutrailin 1,5 v sitten ja alkupainoni oli 101 kg (olen 175 cm pitkä). Nutrasin kaksi viikkoa ja sitten normiruokaa viikon ja taas kaksi viikkoa. Tätä jatkui kaksi kuukautta ja siinä oppi tuntemaan oman annoskoonsa. En siis koskaan täys nurtannu vaan spin töissä normi lounaan. Nyt painan 75 kg ja olen pysynyt painossani yli vuoden. Ja kyllä, herkuttelen kahdesti viikossa.

Vierailija
54/62 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miten tässä kävi :)

Vierailija
55/62 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
56/62 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää nutraus kokemuksia!

Vierailija
57/62 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän humpuukia nuo pussieväät. Kaloreita voi kyttäillä ihan vaan katsomalla tuoteselosteita ja syödä muutakin kuin jotain jauhetta. Tiputin 35kg neljässä kuukaudessa siten.

Vierailija
58/62 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itsekin viime kuun alussa samoisa lukemissa kuin ap. Aamupainoni näytti sellaista 90,5-91,1. (Olen 192cm pitkä). Rupesin karppaamaan ja vähentämään ruokaa n.500-800kcal päivässä.

Tänään digitaalivaaka näytti ensimmäistä kertaa varmaan tänä vuonna aamupainoksi 87,9! Olen ajatellut pudottaa sen 84,9 jonka tavoitus on ensi kuun lopussa.

Vierailija
59/62 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haittaittaisit terveyttäsi nestetemputtelulla, hukkaisit rahasi, kärsisit pahasta olosta ja lykkäisit terveellisemmän elämän aloitusta? Vai ajattelitko temputella loppu ikäsi?

Säälin oikeasti.

Vierailija
60/62 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää nutraus kokemuksia!

Hyvä kokemus. Rahaa tulee kuin rännistä ja aina kasvaa uusia höynäytettäviä. t. Muuja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan