Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamupaino 91,3kg. Paljonko putoaa 2 viikon Nutrilett-kuurilla?

Vierailija
23.09.2013 |

Syön pelkkiä pusseja, eli saan noin 500-600kcal päivässä. Paljonko painan tasan kahden viikon päästä maanantaina? Oikein arvanneelle (lähin sata grammaa) lähetän Nutrilett-shakerit, joita en enää sen jälkeen toivottavasti tarvitse. Shakereita on kolme kappaletta ja kaupassa ne maksavat 9,90 euroa kappale.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitetaanko ap. tänne paino päivittäin ja tsempataan toisiamme? Vai aiotko punnita vasta sitten lopussa?

Mulla pussit valmiina ja oli muutenkin tarkoitus aloittaa tänään. Mun nimi olkoot vaikka Katti. T:79-kiloinen

Vierailija
22/62 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

87,7kg. olen suunnilleen saman kokoinen, ja tuo on se paino, joka minulle jää aina junnaamaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 10:25"]

Kirjoitetaanko ap. tänne paino päivittäin ja tsempataan toisiamme? Vai aiotko punnita vasta sitten lopussa?

Mulla pussit valmiina ja oli muutenkin tarkoitus aloittaa tänään. Mun nimi olkoot vaikka Katti. T:79-kiloinen

[/quote]

Oikein hyvä idea, punnitaan päivittäin.

Tsemppiä pudotukseen!
ap

Vierailija
24/62 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin voisin lähteä painon tarkkailuun täällä!

-Hera

Vierailija
25/62 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 10:26"]

87,7kg. olen suunnilleen saman kokoinen, ja tuo on se paino, joka minulle jää aina junnaamaan :D

[/quote]

Minulla se on noin 80 kiloa. Siihen pääsee vielä joillain vippaskonsteillakin, muttei sen alle enää millään.

ap

Vierailija
26/62 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 10:27"]

minäkin voisin lähteä painon tarkkailuun täällä!

-Hera

[/quote]

Kiva! Porukassa on parempi :)

ap

Vierailija
27/62 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Katti kirjoittaa sitten aamulla ensimmäisen päivän tunnelmat ja aamupainonsa:)

Vierailija
28/62 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkitystä sillä on mitä paino on kahden viikon kuluttua? Jos siihen saakka mennään Nutrileteilla, eikä oleellisinta ole että mitä tapahtuu sen jälkeen? Loppuelämän ajan? Eihän siinä mitään jos joku noista dieeteistä saa alkusysäyksen pysyvälle muutokselle, mutta älkää nyt hyvät ihmiset huijatko itseänne. Onnea painonhallintaan (ja elämänmuutokseen)!

Vierailija
29/62 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 09:54"]

Syön pelkkiä pusseja, eli saan noin 500-600kcal päivässä. Paljonko painan tasan kahden viikon päästä maanantaina? Oikein arvanneelle (lähin sata grammaa) lähetän Nutrilett-shakerit, joita en enää sen jälkeen toivottavasti tarvitse. Shakereita on kolme kappaletta ja kaupassa ne maksavat 9,90 euroa kappale.

[/quote]

Sun painoa on aika mahdoton arvata, koska se koostuu monesta muustakin asiasta kuin läskistä. Mutta jos katsotaan vain läskin määrää sussa, niin todennäköisin tulos on, että se on samassa kuin nyt. 

Vierailija
30/62 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 12:34"]

[/quote]

Sun painoa on aika mahdoton arvata, koska se koostuu monesta muustakin asiasta kuin läskistä. Mutta jos katsotaan vain läskin määrää sussa, niin todennäköisin tulos on, että se on samassa kuin nyt. 

[/quote]

Suoraa läskiä, eli rasvaa, on kehossa aamulla mitattuna 47%. Luulisi, että siitä jotain lähtisi myös parin viikon aikana. Eikö rasva nimenomaan lähde, kun syö vähemmän mitä kuluttaa? Lihasten eteen on tehtävä töitä.

ap

Vierailija
31/62 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 12:39"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 12:34"]

[/quote]

[/quote]

Suoraa läskiä, eli rasvaa, on kehossa aamulla mitattuna 47%. Luulisi, että siitä jotain lähtisi myös parin viikon aikana. Eikö rasva nimenomaan lähde, kun syö vähemmän mitä kuluttaa? Lihasten eteen on tehtävä töitä.

ap

[/quote]

Juu, tuo on totta. Mutta todennäköisyydet on vahvasti sen puolella, että sä et onnistu tuossa. Sä olet reilusti ylipainoinen ja aiot nyt hoitaa osan ongelmasta pikasella aikataululla luulleen varmaan, että tuo on helpompaa noin. No, se ei ole totta. Sä et ole varmastikaan onnitunut laihduttamaan edes paljon helpommalla tavalla, niin miten sä luulet, että sä onnistut todella vaikealla ja kiduttavalla tempulla? 

Matemaattisesti tuota voisi arvioida siten, että sä aiot olla 14 päivää noin -2200kcal/päivä ruokavaliolla. Yhteensä tuosta tulee miinuskaloreita noin 31000. Kun ton jakaa 9000 saadaan noin 3,4 kg. Eli tossa olisi se painonpudotus sulla. Tosin tuo ei ole kaikki läskiä. Laihduttaessa kun aina vähenee myös lihasmassa ja se vähenee sitä enemmän mitä kovempi laihdutus. Veikkaisin, että noilla kaloreilla puolet tuosta voi olla jo lihasta eli läskiä lähtisi vain sellanen 1,5 kg. Ja kun huomioidaan, että tollasen temppulaihdutuksen jälkeen sä kumminkin saat läskit takasin melkosen nopeasti, niin lopputulos on, että sä tulet menettämään vain 1,5 kg lihaksia.

Vierailija
32/62 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kahden viikon päästä 88,8kg painoinen. Tsemppiä laihdutukseesi! T. T

Vierailija
33/62 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin saat pois noin viisi kiloa. Ja kun lopetat kuurin, painosi nousee 8 kiloa.

Vierailija
34/62 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä veikkaan: 86,4 kg

Vierailija
35/62 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli Nutrilett-kuurin alussa painoa 95 kiloa ja lopussa 91 kiloa. Pirtelöitä ja niitä pieniä annoksia söin, en mitään muuta. 2viikkoa kuuri. Lisäksi kävin joka ilta puolen tunnin mittaisella erittäin reippaalla kävelylenkillä sekä uin kahdesti viikossa puoli kilometriä.

Mulla oli vatsassa kamalasti turvotusta ja tuntui, että tuo Nutrilett tepsii parhaiten juuri siihen turvotukseen. Nutrilettin jälkeen oli pakko ostaa housuihinvyö, muuten olisivat pudonneet jalasta.

Vierailija
36/62 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap! Laihdutin vuoden 2012 alussa Dukan dieetillä 5kiloa muutamassa viikossa. Tiputus tapahtui reilusti normaalipainon sisällä, joten terveyden kannalta se oli pikemminkin haitallista kuin hyödyllistä. Tosin kehonkoostumusmittarin mukaan viskeraalisen rasvan määrä tippui yhden pykälän. 

Laihdutuksen jälkeen muokkasin hiemen jo aikaisemmin terveellisiä ruokatapoja, lähinnä vähensin hiilareita, herkkuja ja annoskokoja. Eikä herkuttelu edes houkutellut, kun oli niin mukava olla taas "omassa painossa". 

Aikaisemmin halveksin tällaisia kitudieettejä ja vannoin annoskokojen, lautasmallin ja kasvisten syönnin nimeen. Kolmevitosen, ruuhkavuosia elävän on vaan kovin vaikea motivoitua tiputtamaan painoa parin sadan gramman viikkovauhtia. Dukanissa oikeasti läskiälaihduttava vaihe on kolmas tasausvaihe, jossa syödään jo melko järkevää laihduttajan ruokavaliota. Mutta kun alussa on päässyt nopeasti eroon kiloista ja hiilaripöhötyksesta, jaksaa jatkaa.

Vierailija
37/62 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

86,5kg aamupaino tänään. Melkein viisi kiloa olen saanut alle viikossa pois.

ap

Vierailija
38/62 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 kg tulet tiputtamaan.

Kävin itse kerran juttelemassa ammattilaisen kanssa pussikuurista ja sanoi helposti voi pitää 2 kuuria putkeen. Itse päättelin sitten voi pitää kolmekin.

Olen nyt kuuritellut joka kuukauden alussa, paitsi kesälomalla, aina 5 pv kuuri. Pomon kanssa kimpassa ollaan ma - pe pussikuurilla . Kummaltakin lähtee aina n 3 kg tänä aikana ja sitten n 1,5 kg tulee kuukaudessa takaisin. Tavoite on että ollaan tammikuun eka pv 10 kg hoikempia kuin tämän vuoden 01.01.

Ei tämäkään fiksu tapa ole laihtua, mutta aika edullinen ja kun on toinen siinä vieressä, yhdessä tsempataan toisiamme.

Vierailija
39/62 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa ap!

Itse olen tiputtanut vähäkalorisella dietillä, johon sisältyi mm pitkä kausi onnistunutta nutrausta, painoni merkittävästä lihavuudesta normaalipainoon. Varmasti on hyvin mahdollista saada ne kilot takaisin, kavereineenkin, mutta ainakin minulla ne ovat myös pysyneet poissa. Kokonaan.

Joten PALJON tsemppiä sulle!!

Vierailija
40/62 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

87,5 tänään myös aamupaino, kuten eilenkin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän