Aamupaino 91,3kg. Paljonko putoaa 2 viikon Nutrilett-kuurilla?
Syön pelkkiä pusseja, eli saan noin 500-600kcal päivässä. Paljonko painan tasan kahden viikon päästä maanantaina? Oikein arvanneelle (lähin sata grammaa) lähetän Nutrilett-shakerit, joita en enää sen jälkeen toivottavasti tarvitse. Shakereita on kolme kappaletta ja kaupassa ne maksavat 9,90 euroa kappale.
Kommentit (62)
Itse olen kokeillut nutrilett-kuuria 3 kertaa. Paino tippuu viikossa 3-5 kg, neljäntenä päivänä ei tee mieli enää mitään syötävää, seitsemäntenä alkaa hirvittävä himo kaikkeen mahdolliseen. Paino tulee vähintään 1,5 kertaisena takaisin viikon-kahden jälkeen.
Nyt olen laihduttanut ruokavaliolla. Paino tippuu 4-5 kg viikossa, nälkä ei ole, mitään ruokavaliosta poikkeavaa ei tee mieli. Tätä jatkunut yli kuukauden, koskaan en enää mitään nutriletteja osta :(
No onpa tylsää, ettei kukaan kannusta millään tavalla. Lätkäistään vaan faktaa yhden rasvakilon pudottamiseen vaadittavista kalorimääristä, ennustetaan rajua painonnousua kuurin jälkeen ja kaikin puolin vain annetaan negatiivista palautetta.
Olkoot tämä viestiketju sitten vain itseäni varten, laihduttakaa te muut ihan miten haluatte. Kummallista, että jos itse on iloinen painonpudotuksesta, sitä kommentoidaan vain "kyllä sä kohta painat taas 100 kiloa..".
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 09:31"]
No onpa tylsää, ettei kukaan kannusta millään tavalla. Lätkäistään vaan faktaa yhden rasvakilon pudottamiseen vaadittavista kalorimääristä, ennustetaan rajua painonnousua kuurin jälkeen ja kaikin puolin vain annetaan negatiivista palautetta.
Olkoot tämä viestiketju sitten vain itseäni varten, laihduttakaa te muut ihan miten haluatte. Kummallista, että jos itse on iloinen painonpudotuksesta, sitä kommentoidaan vain "kyllä sä kohta painat taas 100 kiloa..".
[/quote]
Ymmärrät varmaan että tuo mitä sinä kutsut laihdutukseksi ei ole sitä oikeasti, vaan väliaikainen ratkaisu poistaa kehosta nesteitä ja liian rajulla kalorien leikkauksella saatava väliaikainen painonpudotus? Kyseessä on oltava elämäntapamuutos. Koko päivärytmisi tulee palvella tätä elämäntapamuutosta, mitä sinä teet kun tämä kaksi viikkoa tulee täyteen?
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 10:12"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 09:31"]
[/quote]
Ymmärrät varmaan että tuo mitä sinä kutsut laihdutukseksi ei ole sitä oikeasti, vaan väliaikainen ratkaisu poistaa kehosta nesteitä ja liian rajulla kalorien leikkauksella saatava väliaikainen painonpudotus? Kyseessä on oltava elämäntapamuutos. Koko päivärytmisi tulee palvella tätä elämäntapamuutosta, mitä sinä teet kun tämä kaksi viikkoa tulee täyteen?
[/quote]
Tällaista juuri tarkoitan! Olisit voinut ihan hyvin sanoa, että hyvä, että paino putoaa ja että muistathan olla palaamatta entisiin ruokailutottumuksiin tällaisen kuurin jälkeen, muuten kilot tulevat takaisin. Mutta ei, pitää lyödä vasten kasvoja ja todeta, että tämä ei ole painonpudotusta ensinkään ja että kehosta lähtee parin viikon aikana pelkkää nestettä.
Miksi laihdutus on tällainen tabu? Ensimmäistäkään positiivista vastausta en ole saanut, paitsi niiltä, jotka itsekin halusivat lähteä Nutrilett-kuurille. Miksi? Mitä tapahtuu, jos onnistun? Jos kahden viikon alkusysäyksen jälkeen opettelen syömään kevyemmin, tämä pariviikkoinen pudotus motivoi minua jatkamaan eteenpäin? Voisin olla ensi keväänä elämäni kunnossa? Välttäisin kaikki lihavuuden liitännäissairaudet? Ei se ole mahdollista, ei todellakaan. Nutrilett on tunnetusti sellainen pirtelökuuri, joka saa vaa'an näyttämään pienempiä lukemia, vaikka tosiasiassa mitään laihtumista ei tapahdu, se kerääntyy johonkin ihme säiliöön ja palaa takaisin kehoon korkojen kera kuurin loputtua.
Oikeasti tästä sisuuntuneena jatkan, kunnes painan 60 kiloa ja pysyn siinä painossa vuoden ja tulen sitten takaisin näyttämään teille kaikille, jotka edelleen sinnittelette niiden läskien kanssa. Ottaa päähän.
ap
Aamupaino 88,8 kg tänään, muutama sata grammaa pudotusta eilisestä. Yhteensä lähtenyt siis jo 2,5 kiloa!
ap
[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 09:10"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 09:01"]
eli jos normaalissa laihdutuskuurissa lähtee kahden ekan viikon aikana yleensä 7 kg. Niin luottavaisin mielin sanoisin, että ainakin 12 jos ei enemmän, jos orjallisesti noudatat
[/quote]
Tuli niin lentävä lähtö (2,1kg päivässä), että tällä vauhdilla tuo olisikin mahdollista. Itse luulen, että pääsen vähän alle 85 kilon. Se olisi kuitenkin 6 kiloa kahdessa viikossa ja se on paljon! Saa nähdä.
ap
[/quote]
Paino on voinut pudota ton, mutta ei läskin määrä. Kilossa läskiä kun on 9000 kcal, joten 6 kiloa olisi 6*9000=54000kcal. Jos ton jakaa 14 niin saadaan 3850kcal per päivä. Sä et kuluta edes koko aikana noin paljoa kaloreita, että tuo olisi mahdollista. Lisäksi iso osa sun painonpudotuksesta onnistuessasi tulisi olemaan lihaksia.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 08:54"]
Aamupaino 88,8 kg tänään, muutama sata grammaa pudotusta eilisestä. Yhteensä lähtenyt siis jo 2,5 kiloa!
ap
[/quote]
Vieläkö kuuri jatkuu? T. T
Itse pudotin kesän alussa Easyfitillä normaalipainon ylärajalta painoindexiin 23. Olen ollut todella tyytyväinen, eikä tämä ole mikään mainoskikka! Annoskoot sen jälkeen pienempiä, herkkuja vähemmän, ei alkoholia jne. Kevyempi ja terveempi olo, liikkuminenkin on ihanaa. Jouluun mennessä ajattelin nipistää vielä muutaman kilon. Tsemppiä! Jossain vaiheessa jos tulee pureskelemisen himo, niin porkkanapala tai tuorekurkkua kehiin. Ketoosi oikeasti toimii ja sillä saa tuloksia!
up, että löydän ketjun taas aamulla
Miksi hitossa tuhlaatte rahaa johonkin nutrilett p*skaan? Ostakaa sillä rahalla mielummin kunnollisia raaka-aineita. Jos ei ole terveellisestä ravitsemuksesta mitään hajua, niin googlettakaa.
Kerro lisää tästä ruokavaliosta,millä saa 4kg viikossa pois!
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 23:10"]Kerro lisää tästä ruokavaliosta,millä saa 4kg viikossa pois![/quote]
Et mitenkää, miksi pitäisi saada? Vai lihoitko ne 4 kiloa viikossa? Nesteitä saa aika hyvin pois viikossakin, mutta 4 kiloa et kyllä oikeasti laihdu.
Aamupaino 87,9kg. Tämä oli odotettavissa eilisen illallisen jälkeen. Mietin jo, että kannattaako ylipäätään mennä tänään kiusaamaan itseään vaa'alle, kun se voi näyttää mitä vaan.
Joka tapauksessa, turvotustahan tuo on.
ap
Tänään painoa 86,3kg. Joudun tänään menemään suvun yhteiselle päivälliselle, jossa ei todellakaan ole soveliasta kaivella mitään Nutrilett-pusseja esiin. Syön niin vähän kuin on mahdollista, mutta 100% varmasti huomenna paino näyttää hetkellisesti enemmän kuin pitäisi. Oikeaa lihoamista ei voi tapahtua, jos syön alle 1500kcal, koska kulutan joka tapauksessa jo perusarkipäivänä sen 2000kcal.
ap
Painat 83.4 kg, jos et mokaa kertaakaan. Mä lähden messiin, painan nyt 79.0 kg.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 10:03"]
Painat 83.4 kg, jos et mokaa kertaakaan. Mä lähden messiin, painan nyt 79.0 kg.
[/quote]
OHOH! Siis kahdessa viikossako? Aikamoinen pudotus. Olisipa tuo todellista! Ja tsemppiä myös sulle!
ap
[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 09:59"]
Varmasti n.5kg ainakin!
[/quote]
Toivottavasti! En osaa arvioida ollenkaan, enkä toivoa mitään. Kaikki tästä alaspäin on suuri saavutus.
ap
87,5kg aamupaino. Ei vieläkään nälkä, ei edes heikko olo. Helppoa kuin heinänteko!
ap