Lue keskustelun säännöt.
Imetystukea pyydän!
17.07.2006 |
Mitäs nyt tehdä? Poika on 8 kk ja alkanut purra nänniä todella kivuliaasti. Muutenkin vääntelehtii tissillä, kun olisi niin paljon muutakin jännää tehtävää. Kysessä todella aktiivinen ja fyysisesti kehittynyt lapsi.
nylkyttää hampaillaan nänniä pitkin imetystä ja sitten siihen päälle puraisee muutaman kerran. Lopussa aina ottaa nännin hampaiden väliin ja vetää, auts!
Onko kenelläkään ohjeita/kokemuksia tällaisesta? Tarkoituksenani olisi imettää vuoden ikään, mutta näin se ei voi jatkua. Eilen illalla nännistä tuli verta.
Kommentit (2)
Minusta vaan on alkanut tuntua, että ei helpota, vaan pahenee.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
niin tein inäkin ja elämä helpottu kaikiilaa